Menü

Szexuális vágyak- jönnek, mennek…

Zeller, paradicsom, banán, avokádó, méz- csak néhány élelmiszer a sok közül, melyeknek a közvélemény vágyfokozó hatást tulajdonít.

A tudomány ezt azonban egyáltalán nem támasztja alá. Placebo hatás mindig fennállhat, de a szakemberek állítása szerint csak nagyon kevés olyan természetes anyag van, amely valóban növeli a szexuális vágyat. Pusztán külső tényezők, például bizonyos ételek önmagukban nem teremtik meg az intim együttlét feltételeit.

Érdekesség, hogy a jó szex körülbelül 4-5 évvel is meghosszabbíthatja életünket. Persze nem ez a fő érv, hogy foglalkozzunk a problémával.

Orvosok szerint lelki és fizikai tényezők egyaránt okozhatnak potenciazavarokat, ráadásul hatásuk egymást erősítve jelenik meg általában. Vagyis például cukorbetegség, vérnyomás zavarok közrejátszhatnak ilyen jellegű probléma kialakulásában, de ez majdnem minden esetben lelki tényezőkkel is összefügg.

Fontos tudni, hogy a potenciazavar egy betegség első tüneteként is jelentkezhet. Vizsgálatok bizonyítják, hogy azoknál, akik merevedési zavarokkal küszködtek, 2 éven belüli szívinfarktus kialakulásának kockázata nagyon magas.

A cukorbetegek között közel 50%-ban jelentkezik a potenciazavar. És még mindig nagyon szemérmesen hallgatunk ezekről a problémákról. Inkább az internethez fordulunk segítségért, ami tévút lehet. Főleg olyan esetben, ha hinni kezdünk az interneten árult csodaszerek potencianövelő hatásában.

Érdemes megemlíteni azért az életmód szerepét, az elhízás és mozgás szegény életvitel szintén negatív hatással lehet szexuális életünkre. És mielőtt a fizikai tényezőkre koncentrálnánk csak, nem árt szemügyre venni párkapcsolatunkat sem, hiszen a lelki okok gyakran a háttérben, elrejtve maradnak kezeletlenül.

Fotó:
pixabay.com

Tudnivalók a telített és a telítetlen zsírokról

Az ember által felhasznált zsírok alkotóelemei a hosszú szénláncú zsírsavak és a glicerin. A köztük lévő különbségek alapja a szénlánc alakja és hossza, valamint a szénatomokhoz köthető hidrogénatomok száma. Az egészségtudatos táplálkozásnál fontos tudni mennyit vigyünk be ezekből a szervezetünkbe.

A bemelegítés elengedhetetlen fontossága

Miért kell bemelegíteni edzés előtt? Hogyan kell ezt végezni? Mit veszítesz, ha kihagyod? Remélem ez a cikk segítséget fog nyújtani abban, hogy ne ész nélkül kezdj neki az edzésnek.

Az edzés utáni étkezés szabályai

Sokakban felmerül a kérdés edzés után, hogy vajon mit, mikor és mennyit szabad enni? Mindenképpen próbálj ki több lehetőséget, idővel úgyis meglátod melyik az, ami számodra a legjobb, leghasznosabb. Íme, néhány ehhez kapcsolódó praktika, melyeket érdemes a jövőben elsajátítanod a fejlődésed érdekében.

Nátha kezelése gyorsan

Tél van, és a változékony időjárás ellenére többnyire hideget tapasztalhatunk a napi sétáink során. Amivel semmi gond nincs, egészen addig, míg meg nem jelenik az ismerős vörös folt az arcunkon, amit az orr folyás okoz, és el nem kezd rázni a hideg a fűtött szobában is. A téli náthán mindenki szeretne minél hamarabb túlesni. Mutatunk pár örök érvényű tippet.

Memóriajavító táplálékaink nyomában

Ha csak vizsgákra készülsz, vagy csupán hosszan meg szeretnéd őrizni szellemi fittségedet, érdemes a táplálkozásodra is odafigyelned. A következőkben különböző tippeket, praktikákat olvashatsz, amelyek segítségével fejlesztheted memóriádat.