Menü

A fogyás és méregtelenítés nagymestere a citrom

Új módi a citromkúra, amely módszerrel a kezdő testsúlyhoz képest 3 és 10 kilogramm közötti feleslegtől is megszabadulhatunk, akár két hét alatt. A három éves életkor felett végezhető kúrával nemcsak fogyhatunk, hanem segítségével lúgosítjuk szervezetünket, valamint méregteleníthetünk is.

Az első napon valamelyik étkezés előtt, egy darab kifacsart citrom levét keverjük el alaposan ugyanannyi vízben, majd kortyolgassuk el.  Több levet tudunk kinyerni egy citromból, ha felvágás előtt egy percre meleg vízbe áztatjuk vagy tenyerünkben megmelegítjük.

A második napon ismételjük meg ugyanezt reggeli és ebéd előtt is, tehát fogyasszunk így el két citromot.

Harmadnap már minden étkezés előtt – reggeli – ebéd - vacsora - ismételjük meg egy citrom levének elfogyasztását az említett módon.

A következő három napon addig növeljük a citromok számát, amíg el nem érjük azt, hogy minden étkezés előtt három citromot így el tudunk fogyasztani. Így tehát napi 3 X 3 darabot kell elfogyasztani ebből a citrusféléből.

A második héten próbáljuk meg végig tartani az addig kialakított mennyiséget napi kilenc gyümölccsel. Ha letelt a két hét, akkor naponta lehet csökkenteni az adagokat és a mennyiséget, méghozzá úgy, hogy először a mennyiséget csökkentjük, majd a vacsora, aztán az ebéd előtti citromot lehet elhagyni.

Ha a kúra közben bármilyen kellemetlen tünetet észlelünk magunkon, mint például gyomorfájás, akkor felezzük az adagokat, és a maximumot nem szükséges napi kilenc gyümölcs elfogyasztásáig emelni, elég, ha ilyenkor csak fél citromokat facsarunk ki. Ha igazán eredményesek akarunk lenni, akkor a módszer használata alatt nem ajánlott a húsfélék fogyasztása. Amíg a méreganyagok kiürülnek a szervezetünkből a következő tünetek is előfordulhatnak, úgy, mint fejfájás, hányinger, kiütéses és pattanásos bőr, ám ezek ne tévesszenek meg minket. Ezt a módszert évente összesen kétszer javasolt alkalmazni, viszont az eredmények alapján hatásosan csökkenti testsúlyunkat.

Fotó:
pixabay.com

Bulgur,a diétázók egyik kedvenc eledele

Eddig netán csak szemezgettél vele, de nem merted még kipróbálni? Vagy már jól ismered, és érdekel, hogy köreten kívül még hogyan tudod elkészíteni? Most minden kérdésedre választ kaphatsz.

Újévi könnyű falatok

A hagyományos, magyaros ünnepi menük bizony nem szűkölködnek kalóriával, nem csoda, ha a január elsejét bizonyos fogadalmakkal kezdjük. Fogyókúra helyett én azonban ésszerű diétát és kímélő ételeket készítsünk!

Semmi időm a mozgásra – többé nem kifogás

Fárasztó napok, hetek mellett nem mindig jut időnk hobbira, sportra meg még kevesebb. De mit tegyünk, hogy ne lustuljunk el? Hogyan szakíthatunk mégis időt a mozgásra?

A nagy kávékörkép – 1. rész

Ha unod a gyors instant kávékat, és kipróbálnál valami újat, érdemes előtte tisztában lenni néhány alapfogalommal.

Hogyan ne legyél éhes

Nem kell éhezni. Nem kell koplalós fogyókúrákkal gyötörni magunkat. Nem kell éhesnek lenni, nem kell egyoldalúan étkezni. Aki koplal, az az egészségével játszik. Vajon mely trükkökkel kerülhető el a nassolás?