Menü

A fogyás és méregtelenítés nagymestere a citrom

Új módi a citromkúra, amely módszerrel a kezdő testsúlyhoz képest 3 és 10 kilogramm közötti feleslegtől is megszabadulhatunk, akár két hét alatt. A három éves életkor felett végezhető kúrával nemcsak fogyhatunk, hanem segítségével lúgosítjuk szervezetünket, valamint méregteleníthetünk is.

Az első napon valamelyik étkezés előtt, egy darab kifacsart citrom levét keverjük el alaposan ugyanannyi vízben, majd kortyolgassuk el.  Több levet tudunk kinyerni egy citromból, ha felvágás előtt egy percre meleg vízbe áztatjuk vagy tenyerünkben megmelegítjük.

A második napon ismételjük meg ugyanezt reggeli és ebéd előtt is, tehát fogyasszunk így el két citromot.

Harmadnap már minden étkezés előtt – reggeli – ebéd - vacsora - ismételjük meg egy citrom levének elfogyasztását az említett módon.

A következő három napon addig növeljük a citromok számát, amíg el nem érjük azt, hogy minden étkezés előtt három citromot így el tudunk fogyasztani. Így tehát napi 3 X 3 darabot kell elfogyasztani ebből a citrusféléből.

A második héten próbáljuk meg végig tartani az addig kialakított mennyiséget napi kilenc gyümölccsel. Ha letelt a két hét, akkor naponta lehet csökkenteni az adagokat és a mennyiséget, méghozzá úgy, hogy először a mennyiséget csökkentjük, majd a vacsora, aztán az ebéd előtti citromot lehet elhagyni.

Ha a kúra közben bármilyen kellemetlen tünetet észlelünk magunkon, mint például gyomorfájás, akkor felezzük az adagokat, és a maximumot nem szükséges napi kilenc gyümölcs elfogyasztásáig emelni, elég, ha ilyenkor csak fél citromokat facsarunk ki. Ha igazán eredményesek akarunk lenni, akkor a módszer használata alatt nem ajánlott a húsfélék fogyasztása. Amíg a méreganyagok kiürülnek a szervezetünkből a következő tünetek is előfordulhatnak, úgy, mint fejfájás, hányinger, kiütéses és pattanásos bőr, ám ezek ne tévesszenek meg minket. Ezt a módszert évente összesen kétszer javasolt alkalmazni, viszont az eredmények alapján hatásosan csökkenti testsúlyunkat.

Fotó:
pixabay.com

Újévi fogadalmam: futni fogok!

Az újév beköszöntével számtalan ember dönt úgy, hogy az újesztendőben egészségesebben fog élni és elkezd sportolni. A legnépszerűbb jelzőt e terén a futás vívta ki magának. Igen gyakori választás! Nézzünk meg pár praktikát, hogy mire kell odafigyelni a kezdetekben.

10. 000 lépés naponta az egészség kulcsa?

Azt gondolhatjuk, hogy 10.000 lépést mi is mindennap megteszünk. De vajon ez valójában így van? Honnan ered ez a szám? Ha megteszünk 10.000 lépést garantáltan egészségesek leszünk, vagy fogyni fogunk? Talán mégis van olyan módszer, ami nagy anyagi- , és energiaráfordítás nélkül is egészségesebb életet eredményez? Most kiderül...

Téli sportok veszélyei

A tartósan hideg időben a téli sportok szerelmesei mindennél jobban vágynak arra, hogy kedvenc téli sportjaikat űzhessék. Ahogy a nyári sportszezonnak is megvannak a maga feltételei, úgy a téli edzésnek is számtalan betartandó szabálya figyelmeztet arra, hogy kellő óvatossággal járjunk el.

Diéta és alkoholfogyasztás

Mit tehetünk, ha igyekszünk kalóriaszegény étrendet tartani azért, hogy jobban álljon rajtunk az alkalmi ruha/ fürdőruha, de szívesen fogyasztanánk alkoholt? Milyen és mennyi alkoholos ital fogyasztható a diéta alatt?

Januári mérlegelés és a következő lépések

Odafigyeltél, mégis 2-3 kg plusszal zártad az ünnepi időszakot? Ezt egyrészt tök igazságtalannak érzed, másrészt kérdéses, hogy lesz ebből 5 hónap múlva strandforma? Kétségbeesés, kapkodás helyett nézd meg, meg mi törtélnhetett, és hogy tudod kompenzálni ezt az időszakot!