Menü

A fogyás és méregtelenítés nagymestere a citrom

Új módi a citromkúra, amely módszerrel a kezdő testsúlyhoz képest 3 és 10 kilogramm közötti feleslegtől is megszabadulhatunk, akár két hét alatt. A három éves életkor felett végezhető kúrával nemcsak fogyhatunk, hanem segítségével lúgosítjuk szervezetünket, valamint méregteleníthetünk is.

Az első napon valamelyik étkezés előtt, egy darab kifacsart citrom levét keverjük el alaposan ugyanannyi vízben, majd kortyolgassuk el.  Több levet tudunk kinyerni egy citromból, ha felvágás előtt egy percre meleg vízbe áztatjuk vagy tenyerünkben megmelegítjük.

A második napon ismételjük meg ugyanezt reggeli és ebéd előtt is, tehát fogyasszunk így el két citromot.

Harmadnap már minden étkezés előtt – reggeli – ebéd - vacsora - ismételjük meg egy citrom levének elfogyasztását az említett módon.

A következő három napon addig növeljük a citromok számát, amíg el nem érjük azt, hogy minden étkezés előtt három citromot így el tudunk fogyasztani. Így tehát napi 3 X 3 darabot kell elfogyasztani ebből a citrusféléből.

A második héten próbáljuk meg végig tartani az addig kialakított mennyiséget napi kilenc gyümölccsel. Ha letelt a két hét, akkor naponta lehet csökkenteni az adagokat és a mennyiséget, méghozzá úgy, hogy először a mennyiséget csökkentjük, majd a vacsora, aztán az ebéd előtti citromot lehet elhagyni.

Ha a kúra közben bármilyen kellemetlen tünetet észlelünk magunkon, mint például gyomorfájás, akkor felezzük az adagokat, és a maximumot nem szükséges napi kilenc gyümölcs elfogyasztásáig emelni, elég, ha ilyenkor csak fél citromokat facsarunk ki. Ha igazán eredményesek akarunk lenni, akkor a módszer használata alatt nem ajánlott a húsfélék fogyasztása. Amíg a méreganyagok kiürülnek a szervezetünkből a következő tünetek is előfordulhatnak, úgy, mint fejfájás, hányinger, kiütéses és pattanásos bőr, ám ezek ne tévesszenek meg minket. Ezt a módszert évente összesen kétszer javasolt alkalmazni, viszont az eredmények alapján hatásosan csökkenti testsúlyunkat.

Fotó:
pixabay.com

Diétás ételek - vidd magaddal!

A diétánk egyik legkörülményesebb része kitalálni, hogy mely ételeket vihetjük magunkkal, ha elmegyünk otthonról. Néhány praktikus tanáccsal segítünk ebben!

Enni vagy nem enni? Ez itt a kérdés!

Unalomból? Stressz miatt? Tévénézés alatt? – egy nap vajon hányszor eszünk és ezek közül vajon mennyi a valódi éhség? Egy kutatás szerint tízféle éhség létezik, ám ezek közül csak egy valódi.

Fogyjunk éjjel? Benne vagyok!

Sokan panaszkodnak arra, hogy nehezen megy a fogyókúra, a zsírégetés, edzéssel sem igazán érnek el eredményt. Valószínűleg, ők nem figyelnek oda egy fontos dologra: az alvás és a zsírégetés közötti kölcsönhatásra. Pedig, tudunk éjjel fogyni!

A biztos alapok

Sokszor gondoljuk azt, hogy az egészséges életmódhoz illetve a fitt formánkhoz, csinos külsőnkhöz megannyi drága dolog szükséges, azonban a legfontosabb feltételei a testi és lelki egészségnek valójában nem kerülnek semmibe. Csupán nyolc dolog kell hozzá!

Futni jó

A futás talán az egyik a testet legintenzívebben megmozgató sport, emellett pedig természetes mozgásforma.