Menü

Itt az ideje megtornáztatni a hangulatunkat!

Köztudott, hogy hangulatunkról és gondolatainkról nemcsak szavaink árulkodnak, hanem például testtartásunkon keresztül is kifejeződik személyiségünk.

De vajon melyik volt előbb? Elsőre az összefüggés egyoldalúnak tűnhet. Testtartásunkon tükröződnek érzelmeink, de vizsgálatok szerint fordítva is működik a mechanizmus. Tehát ha például bizonytalanságunk ellenére magabiztos látszatott igyekszünk kelteni, pozitívan hat vissza önbizalmunkra is.

És ez konkrétan tetten érhető fizikai szinten is. A testtartásban történő változások hatására a szervezetben megváltozik például a kortizol nevezetű hormon szintje, ami többek között a hangulatunkért is felelős.

A törzsizmok erősítésével védjük gerincünk egészségét. De a fentiek értelmében a mély hátizmok erősítése, testtartásunk javításán túlmutat. A testtudat fejlesztésével tudatosabban befolyásolhatjuk közérzetünket, hangulatunkat.

Valóban a reggeli edzés a leghatékonyabb?

Néhány fitness guru azt javasolja, hogy az edzés legyen reggel az első dolgunk, mert akkor kevesebb konfliktusba keveredünk a nap folyamán, és így a sport is az életünk szervesebb részét fogja képezni. De azok számára is van jó hírünk, akik nem a koránkelés elkötelezett hívei.

Hogyan nem nőnek a feladatok a fejünkre?

Biztosan sokan hallottak már az antihalogató szerdáról. Viszont talán még többen vannak, akik nem, ezért most bemutatjuk Nektek ezt a remek, a munkahetet feldobó és feladatokat megkönnyítő megoldást!

Génmódosított! - 3. rész

Ha keresünk, a génmódosításra is találunk pozitív konkrét példát. Legyünk tájékozottabbak, és ismerjük meg a génmanipulációs világ egyik legismertebb sikersztoriját!

Hasznos diétás trükkök tárháza

Ha korábban nem figyeltünk oda a táplálkozásunkra, akkor egy fogyókúra jelentős kihívás elé állíthat minket. Néhány egyszerű, mégis fontos ötlet segíthet minket a sikeres diéta (vagy még jobb, ha életmódváltás!) véghezvitelében, hiszen nem csak az a fontos, hogy mit eszünk...

Legyünk szuperjól akár két hét alatt!

A zöldségek és gyümölcsök az egészséges étrend nélkülözhetetlen részét képezik. Szerencsére az előnyeik nem csak a fizikai egészségünkhöz köthetőek. Egy új kutatás szerint, ha többet fogyasztunk belőlük, 2 hét alatt a pszichológiai jólétünk is javulásnak indul.