Menü

Amikor hiába kérlek, hogy ne a napon focizz

A szervezet meleg érzése 30-35 foknál jelentkezik. A napszúrást tartós, hosszabb ideig történő, tűző napon tartózkodás váltja ki, s ha hosszabb ideig éri fokozott hősugárzás a fejet, hőguta alakul ki. Hogyan előzhető meg, illetve, ha megtörtént, hogyan kezelhető a napszúrás?

A szénsavas üdítők hatása a szervezetre

A szénsavas üdítők káros hatásáról sok tévhit és valódi adat köztudott. De, vajon hogyan is hat a szervezetre?

Tudtál erről? Megnézed? Érdekel? – Alattomos ételek

Mielőtt beleharapsz a kedvenc ételedbe, vagy töltesz egy pohárral a finom üdítődből, netán ketchupot locsolsz a bolognai tésztádra, érdemes egy mozdulattal megfordítani kedvelt finomságod dobozát, hogy a csomagoláson lévő adatokra rápillants egy kicsit. Mennyi is ebben a cukor?

Cola tévhitek

A kóla káros hatásiról bárhol tájékozódhatunk, illetve nincs olyan ember, aki ne hallott volna róla. Viszont minden feltevés felé, mindig egy kicsit kételkedve kell hozzáállni, hogy megtudjuk az igazságot. Most, nézzünk meg olyan tévhiteket, amelyek a kóla körül keringenek.

Ezt csináld és meghízol!

Számtalan olyan rutinból elkövetett cselekvésünk van, melyeket talán észre sem veszünk, mégis rögzülnek, és rossz szokásainkká válnak, ezzel egyre több problémát okozva. Kis odafigyeléssel mindez megelőzhető.

Életmódváltás buktatókkal - semmi baj, megyünk tovább

Akinek nem ismeretlen fogalom a diéta, életmódváltás, akinek voltak már kitűzött célok az életében, aki elindult már valaha is az önmegvalósítás útján, az pontosan tudja, hogy ez a göröngyös út tele van buktatókkal, és bizony meg is botlunk időnként. Azt gondolod, ezért lelkiismeret furdalást kell érezned? Elmondom neked, hogy egyáltalán nem!

Milyen hatással vannak szervezetünkre az üdítőitalok?

Mik a szénsavas és cukros üdítők kedvező és kevésbé előnyös hatásai, tulajdonságai? Hogyan reagál a szervezetünk, ha rendszeresen fogyasztjuk ezeket a termékeket?

Büféreform, avagy viszlát lekváros táska!

A legfrissebb kimutatások szerint minden ötödik kisfiú és negyedik kislány túlsúllyal küzd. Egy új szabályozás szerint az iskolai büféknek folyamatosan át kell állniuk arra, hogy egészséges ételeket áruljanak. A jogszabályokat mindenkinek be kell tartania, a túlcukrozott, mesterséges adalékanyagokkal ellátott termékek nem árusíthatóak.

Az energiaitalozás kockázatai

Adagolta már túl a koffeint? Lehet, nem is vette észre, mégis veszélyben volt. Nem, nem a kávéról van szó.

Water your body: az alkalmazás, amely segít eleget inni

Kell a víz a testének! Igen, a víz, legyen az akár csapvíz, tisztított víz, ásványvíz, vagy forrásvíz – de víz legyen. Ezen kívül talán még a zöldtea alkalmas (mértékletesen), hogy pótolja a szervezet számára szükséges folyadékot.

Óvakodj a cukortól

Minél kevesebbet – ez a jelszó, ha cukorról van szó. A probléma ott van, hogy a napi maximálisan ajánlott mennyiséget a nyugati átlag meg sem közelíti. Felülről.

Kevesebb üdítőt iszunk

Az elmúlt évben kevesebb üdítő és gyümölcslevet fogyasztottunk, mint egy esztendővel korábban – derült ki a Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség közléséből.