Menü

A mérleg a barátunk? (Nem)

Egy ideje már nem vagyunk jóban. Nem szeretek vele konfrontálódni. Csak elszomorít, ha meglátom. Jobb, ha nem is találkozunk. Férjem szerint nem volt rám jó hatással. Furcsán viselkedtem közelében. Sokat aggódtam és idegeskedtem miatta. Hisztis is voltam. A mérleg már nem a barátom. Na és neked?

Ünnepek utáni depresszió

Talán hónapokkal, hetekkel előtte lázban égünk, készülődünk rá. Amilyen csillogóak az ünnepek, sokaknál olyan szürkék az utánuk következő hétköznapok. De mi az oka ennek az érzésnek, miért érezzük magunkat rosszabbul karácsony és szilveszter után?

A sikeres életmódváltás három fő szabálya

Amikor diétáról írunk, nem két hónapos fogyókúráról beszélünk. Életmódváltásról van szó, ami élethosszig tart. Hogy mindez sikeres legyen és hosszú távú, ehhez fejben is rendet kell tenni, s megfogadni három fő szabályt!

Az a bűvös nasidoboz…

Egy zöld műanyagdoboz. Vagy kék. Szögletes, vagy kör alakú. Nem túl kicsi. Tele nasikkal. Finom és üres kalóriák. Érzelmi evés. Stressz evés. Talán többen is szenvedünk néha ettől.. Mit lehet tenni ez ellen?

A hűségről

Hűek sok dologhoz lehetünk. A párunkhoz, egy ideához, az elveinkhez, a neveltetésünkhöz, mégsem kezeljük ezeket a dolgokat ugyanúgy. Mi irányítja bennünk a hűséget, és egyáltalán, hogyan is működik?

Enni vagy nem enni? Ez itt a kérdés!

Unalomból? Stressz miatt? Tévénézés alatt? – egy nap vajon hányszor eszünk és ezek közül vajon mennyi a valódi éhség? Egy kutatás szerint tízféle éhség létezik, ám ezek közül csak egy valódi.