Idén is keresik a legvonzóbb turisztikai célpontokat
- Dátum: 2014.06.13., 22:55
Mostantól lehet voksolni az Év Szállása versenyen, mely tavaly 200 ezer belföldi vendéget mozgatott meg. A 2014-es megmérettetésen közel 14 ezer szálláshely, illetve hazai település indul automatikusan. A többek közt Maráczi Gábort, a Magyar Turizmus Zrt. stratégiai igazgatóját, illetve Pataki Zita időjóst felvonultató zsűri a november 6-ig beérkező szavazatok alapján választja ki a legjobb szálláshelyeket és a turisztikai szempontból legvonzóbb települést.
Tavaly 200 ezer vendég szavazata alapján, közel 12 ezer szállásadó közül választották ki az Év Szállása versenykeretében a legjobb szálláshelyeket, emellett megválasztották a legvonzóbb, illetve legtöbb fejlesztést végrehajtó belföldi turisztikai célpontot is. Idén három új kategóriával bővül a díjazottak köre: a legromantikusabb, a leginkább családbarát, valamint a legjobb külföldi szálláshely is díjat nyer. „A belföldi online szállásfoglalás legnagyobb részét a családos utazók adják, ezen felül sokan keresik a romantikázásra alkalmas szálláshelyeket. Számukra szeretnénk támpontot adni az újonnan létrehozott tematikus díjakkal” –mondta Szigetvári József, az Év Szállása versenyt elindító Szallas.hu ügyvezető igazgatója.
A most induló megmérettetésen három fő kategóriában választják ki a legjobb szálláshelyeket: a valós tapasztalatokat tükröző vendégvélemények alapján a minőségi, az interneten leadott szavazatokat összesítve a népszerűségi, míg a szakmai zsűri megítélése alapján a szakmai fődíjak kerülnek átadásra. A zsűrit idén Maráczi Gábor, a Magyar Turizmus Zrt. stratégiai igazgatója, Pataki Zita, az RTL Klub időjósa, Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezető igazgatója, Horváth Vilmos, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnöke, Szántó Zoltán, a Turizmus Trend főszerkesztője, valamint Hegedűs Attila, a BDO ügyvezető igazgatója képviseli.
„A verseny egészen november elejéig tart, az eredményhirdetésre a november 27-ei díjátadón kerül sor. A díj a presztízsértéken túl konkrét anyagi előnyökkel is jár, a tavalyi győztesek az elmúlt időszakban átlagosan 50 százalékkal növelték forgalmukat” – tette hozzá Szigetvári József. 2013-ban egyébként Hajdúszoboszló lett az Év Turisztikai települése, Nyíregyháza kapta az Év Feltörekvő Turisztikai Települése címet, míg a szálláshelyek körében az abszolút nyertes a Családi Wellness Hotel Gyula lett.
Forrás, fotó:
Sakkom Interaktív
Tavaszi takarítás és lakásfrissítés

A klasszikus tavaszi nagytakarítás mindig örök téma, de ezen kívül egy lakásfrissítésről is érdemes egy pár gondolatot írni. Hogyan varázsoljunk friss, tavaszi hangulatot otthonunkba?
A hegymászás művészete, avagy hegyek és élmények

Hegymászókat interjúvolni mindig érdekes és izgalmas lehetőség, hiszen ezek az emberek rendkívüli teljesítményeket érnek el. Kíváncsi voltam, hogyan alakul ki ez a szenvedély, milyen a hegymászók élete, mi motiválja őket, milyen élményeik és kihívásaik vannak. Kontár Nándor és Kepsta Viktor hegymászókkal beszélgettem.
A mese, mint megküzdési stratégia

Sokat olvashatunk a mesélés, a mesék pozitív hatásáról, legyen szó az esti sztori hallgatásról, az óvodai történet mondásról vagy a felnőtteknek szóló mesebeli mondákról. Gyakran úgy gondolunk ezen alkotásokra, hogy azért csináljuk, mert a történetek erkölcsi tanítása fontos a gyerekek számára, sokat tanulhatnak belőle, ráadásul a mese a saját nemzeti hagyományunk, kultúránk része, és ezáltal megismerhetünk más nemzeteket, kultúrákat is.
Hogyan építsünk hatékony edzésrutint otthon?

Hogyan kezdjünk el edzeni anélkül, hogy drága bérletet kellene venni vagy edzőterembe járnunk? Aki az otthoni edzésre szavaz, nekik hasznos dolgokat hozunk mai cikkünkben.
Hogyan hat a közösségi média az életmódra?

Hogyan befolyásolja a közösségi média mindennapjainkat és miként találhatunk egészséges egyensúlyt a digitális világ és a valóság között? Hogyan hat a közösségi média az életmódra? Erre keressük a válaszokat.