Menü

Végre! – Eltűntek az egészségtelen édességek a LIDL pénztáraiból

A LIDL áruház lánc megreformálta a kasszáit. Idáig rágók, csokoládék, gumicukrok tömkelege nézett velünk szembe mindkét oldalról, amíg az általunk vásárolt termékek meneteltek a pénztáros felé. Így bárki könnyebben elcsábult az egészségtelen édességekre, nem is beszélve a gyerekekről… De ennek most vége.

Február végétől már minden LIDL áruházban a megújult készlettel jelentkező kasszákat találhatjuk. A klasszikus édességek helyett müzliszeletek, szárított gyümölcsök, csemegemixek szerepelnek majd a pénztárpult kínálatán. A LIDL Magyarország beszerzési igazgatója, Nepp Zoltán úgy nyilatkozott, hogy hazánk elhízási rátájának aggasztó adatai sarkallták őket a változásra. Ezért a százhatvan áruházuk összes kasszája átalakításra került az említett módon. A módosításhoz egyébként már év elején nekikezdtek, így sokaknak már feltűnhetett a pozitív változás.

Az bizonyos, hogy sok édesanya hálás lesz a döntésért, ugyanis nem mindegy, hogy milyen édességet lát meg a gyerek a kasszánál, és miért könyörög sorban állás közben. Az áruházlánc információi szerint a pénztárpolcokon elhelyezett áruk 30%-kal kevesebb kalóriát, 50%-kal kevesebb szénhidrátot, és 40%-kal kevesebb zsírt tartalmaznak, mint az eredetileg elhelyezett édességek. Ettől persze még lehetséges, hogy az itt elhelyezett termékek tartalmaznak cukrot, vagy nem épp egészséges adalékanyagokat, de mindenképpen örömteli a változás. Arról nem is beszélve, hogy fontos lépést mutat a döntés: úgy tűnik, a vásárlók egészségtudatossága elérkezett arra a szintre, hogy már üzleti szempontból is megérjen változtatni.

Valószínűsíthető, hogy a LIDL-nek bevétel-növekedést és új vásárlókat hozhat a módosítás, mert az egészséges életmódra törekvő szülőknek bizonyosan nem mindegy, hogy milyen kínálattal kecsegtetik a gyerekeket a sorban állás közben. Persze a gyerek nélküli, de egészség iránt elkötelezettek is szívesebben vásárolhatnak olyan üzletekben, ahol legalább ilyen szinten odafigyelnek a kínálatra. A LIDL új irányvonala biztosan csakis pozitív kritikával illethető, gratulálunk hozzá!

Forrás:
divány.hu

Fotó:
pixabay.com

Napközbeni szundikálás a munkahelyen

Mit nyerhetnek a hivatalos szieszta bevezetésével a vállalatok, és hogyan érdemes alkalmazniuk a HR-eseknek? A munkahelyi alvás koncepciója jelentős fejlődésen ment keresztül az elmúlt években, világszerte számos cég alkalmazza a mentális jólét érdekében, a Google, a Nike, a Procter & Gamble és a Facebook főhadiszállásain például már évek óta vannak alvókabinok. Jelen helyzetben nem arról van szó, hogy átaludja a fél csapat az éjszakai műszak egyharmadát, hanem hogy hivatalosan is pihenhet az alkalmazott munkaidőben.

Karácsony hitelből

Egy friss reprezentatív felmérés szerint a magyarok átlagosan 102 ezer forintot szánnak a karácsonyi kiadásokra, ebből 46 ezer forintot költenek ajándékokra. Háromból két ember állít karácsonyfát, amelyre közel 14 ezer forintot fordítanak – olvasom a netes összefoglalókat.

Becézgetések egy munkahelyen

Hogyan működik a becenevek használata a munkahelyen? A becézés alatt jelen helyzetben nem a keresztnév rövidítését értik (például Benedek helyett Beni), hanem olyan nevek használatát, ami újfajta identitást ad az adott személynek. Mint például a Főni, a Mester, a kobra vagy más opciók a populáris kultúrából.

Álláskeresés: hogyan kezdjünk neki?

Az álláskeresés nem könnyű feladat és sok esetben hosszas folyamat, amibe legtöbbször sok időt és energiát kell fektetni, de ha felkészülten állunk neki a folyamatnak könnyebben és gyorsabban találjuk meg a megfelelő munkát. Hol érdemes elkezdeni az álláskeresést?

Cipősdoboz akció - csatlakozz!

„Cipősdoboz akció idén is! Te is segíthetsz!” – emlékeznek még a korábbi cikkeinkre erről? Ha igen, annak nagyon örülünk, ebben az esetben ideje ismét emlékeztetni magunkat erre a nagyszerű jótékonysági kezdeményezésre!