Menü

Mindennapi vásárlással a Magyar Vöröskereszt véradókamionjának üzemeltetéséért

A Magyar Vöröskereszt véradókamionjának üzembe helyezése óta több mint 40.000 ember nyújtotta itt segítő karját véradásra, ez azt jelenti, hogy már 18.000 liter vért gyűlt össze a kamion segítségével. Most mindennapi vásárlással támogathatjuk a kamiont.

A P&G és a Rossmann a Magyar Vöröskereszt véradókamionjának támogatására indította el az „Új hősökre van szükség” kezdeményezést. Július 31-ig minden Rossmann üzletben és a Rossmann Online Drogériában megvásárolt Blend-a med és Oral-B fogápolási, Pantene hajápolási, Discreet, Naturella és Tampax női higiéniás, és Old Spice férfi szépségápolási termék megvásárlása hozzájárul a program sikeréhez. A kijelölt márkák esetében minden elköltött 100 forint után 1 forint a Magyar Vöröskereszthez jut el. A segítséget nyújtó hősök 2017. július 31-ig csatlakozhatnak a kezdeményezéshez.

A kampány méltó folytatása annak a jól működő partnerségnek, amelynek részeként a P&G tavaly elnyerte a Vöröskereszt “Év Adományozója” kitüntetését.

A véradókamion kiemelt szerepet kap a mindennapi munkákban, segítségével olyan emberekhez is eljuthatunk, akik számára az átlagosnál nagyobb idő- és energia befektetést igényelne egy kijelölt véradóhelyre elmenni. A Magyar Vöröskereszt kiemelt feladata, hogy minél több fiatal véradót mozgósítson, ezért is örülünk minden olyan kezdeményezésnek, ami a fiatal korosztályt, az „új hősöket” célozzák, mindezt a véradókamion bevonásával. A P&G nem véletlenül kapta meg tavaly tőlünk az „Év Támogatója” elismerést – sorozatos támogatásukkal olyan célokat érhettünk el, amelyek sok-sok ember mindennapi életét teszi élhetőbbé.” – mondta el Kardos István a Magyar Vöröskereszt igazgatója.

A Procter & Gamble 25 éve elkötelezetten gondoskodik a magyarországi helyi közösségekről, ahol élünk és dolgozunk. A most útjára indított kezdeményezéssel a Magyar Vöröskereszt, a Rossmann és a P&G folytatja társadalmi felelősségvállalási törekvéseit a magyar emberek életének támogatásával. A Magyar Vöröskereszt „Év Adományozója” 2016 kitüntetése egy olyan elismerés, amire nem csak mi – a vállalat dolgozói és partnerei- lehetünk büszkék, hanem mindazok a vásárlók is, akik hozzánk csatlakozva segítettek jobbá tenni az emberek mindennapjait.” - mondta Matej Podobnik, a P&G Magyarországért felelős vállalati kommunikációs menedzsere

A P&G és a Rossmann a Magyar Vöröskereszt véradókamionjának támogatására indította el az „Új hősökre van szükség” kezdeményezést. Július 31-ig minden Rossmann üzletben és a Rossmann Online Drogériában megvásárolt Blend-a med és Oral-B fogápolási, Pantene hajápolási, Discreet, Naturella és Tampax női higiéniás, és Old Spice férfi szépségápolási termék megvásárlása hozzájárul a program sikeréhez. A kijelölt márkák esetében minden elköltött 100 forint után 1 forint a Magyar Vöröskereszthez jut el.

A program kulcsfontosságú partnere a Rossmann, Magyarország egyik vezető kozmetikai áruházlánca.

A Rossmann nyitott a különböző társadalmi kezdeményezésekre. Bízunk benne, hogy vásárlóink most is csatlakoznak majd a programhoz, hiszen a kampány menete igen egyszerű: mindennapi bevásárlásunkkal, egy kis figyelemmel, szinte észrevétlenül is segíthetünk –tette hozzá Kadlok Nelli, a Rossmann Magyarország PR menedzsere.

A nyár beköszöntével sem csökken a vérellátás biztosításának jelentőssége, mi több, rendőrségi statisztikák szerint a gyermekbalesetek száma július-augusztus időszakban kétszer olyan magas, mint február-márciusban. Pontosan ezért kiemelten fontos, hogy felkészüljünk a bajba jutottak megsegítésére a hazai vérellátás támogatásán keresztül.

Bővebb információ: www.ujhosok.hu

Mindent a diszprexiáról

A programozott mozgásokban, melyek a csecsemő idegrendszeri érésétől függnek (pl.: kúszás, mászás), általában még nincsenek feltűnő eltérések. Később a kisdedkorban fejlődik a szenzoros érzékelés és integráció (szenzomotorika: az észlelés és a cselekvés egysége). A fejlődési diszpraxia a szenzoros integráció zavarainak egyfajta megnyilvánulása.

Fényvédők, smink, napsütés

A tudatos bőrápolás alapja, hogy már kora tavasszal, az első napsugarak megjelenésekor elkezdjük a fényvédő krémek használatát, azonban mit tegyünk, ha a fényvédelem mellett a sminkről sem szeretnénk lemondani nyáron?

Létezik krónikus napfényhiány

A D-vitamin a bőrön keresztül termelődik, a természetes napsütés hatására. Zsírban oldódik. Márciustól szeptemberig elegendő a napfény ahhoz, hogy elegendő vitaminhoz jussunk, ám a télen a vitaminkészleteink megcsappannak. Mit okoz a napfény hiánya és mit tehetünk ellene egészségünk megőrzéséért?

Mi mindenre jó a CT-vizsgálat, és mikor lehet rá szükséged?

Bizonyos betegségek esetén a röntgen- vagy az ultrahangvizsgálat nem elegendő a diagnózis felállításához. Ilyenkor szükség lehel a komputertomográfia (CT) képalkotó eljárásra, amely háromdimenziós felvételeket készít a test egy adott szegmenséről, így részletesebb képet biztosít a szövetekről, az erekről és a csontokról. Milyen esetekben rendelnek el az orvosok CT-vizsgálatot?

Lúgosításra fel

Jön a jó idő, nem csak a kedvünknek kell jobbnak lennie, hanem a testünknek is ideje kiadni magából a káros anyagokat. Irány a lúgosítás!