Koszos hatású farmer és cipő egy vagyonért?
- Dátum: 2024.04.19., 11:58
- Martinka Dia
- képek:pexels.com
- bizarr, divat, farmer, Jennifer Lopez, jótékonyság, kifakult, kopott, koszos hatású, luxus, spórol, stílusirányzat, szponzor, Sztárok, trend, vagyon
A minap olvastam, hogy Jennifer Lopez egy piszkos, de elképesztően drága farmerban járta New York utcáit. A művésznőről tudjuk, hogy szereti kipróbálni és megmutatni az újabbnál újabb stílusirányzatokat, ám ezúttal lehet, hogy kicsit túllőtt a célon?
Egy koszos farmerban járta New York utcáit, amelynek ára megdöbbentő.
Az biztos, hogy Jennifer Lopez mindig szereti valami stílusváltással lenyűgözni a rajongóit, s úgy tűnik ezúttal egy koszos farmerre esett a választása. A megkopott, kifakult és foltosnak darab 620 dollárba, azaz körülbelül 223 ezer forintba került.
Szakértők szerint nem újkeletű a hölgy ötlete, ugyanis a “piszkos farmer-trend”, amely homokosnak vagy koszosnak tűnik az utóbbi években újra visszatér majd a divat világába.
Sok hírességnek a pénz nem akadály. Óriási luxusvillákban laknak, milliós tervezői ruhákat hordanak és az égvilágon semmire nincs gondjuk. Ma már bármit megvehetnek maguknak, ha igazi álomruhában szeretnének tündökölni, akkor azt is. Mi általában meglepődünk ezen az összegen, de nekik ez a legtöbb esetben meg sem kottyan, gondoljunk csak a világ legdrágább ruhájára, amely Marilyn Monroe ikonikus darabja volt és 4,6 millió dollárt ért, s most úgy tűnik a sztárok a koszos hatású farmerért, cipőért képesek vagyonokat kiadni.
Bizony nemcsak a kopott-koszos hatású farmer a divat, hanem egyéb bizarr divatötletek is léteznek, például fenékvillantó farmer és sáros hatású mellény. A nem mindennapi ruhadarabok között népszerűek a rojtokból, cafatokból álló farmerek, a koszos hatású felsők és zoknik, de a sáros mellény is vezeti a népszerűségi listát, s a sztárok nem haboznak ezekre vagyonokat elkölteni.
Érdekesség, hogy a mértéktelenül vásárlókkal szemben vannak a kifejezetten spórolós sztárok, akik a fogukhoz verik a garast, s bár nincsenek rászorulva, mégis nagyon megnézik, hogy mikor és mire költenek. Talán nem is hinnénk, mennyi mindenre sajnálják a pénzt!
Sarah Jessica Parker például – bár megtehetné – mégsem tartozik a féktelenül költekezők közé. Kihasználja a szponzorai adta lehetőségeket és kifejezetten szeret használt ruhákat vásárolni.
A különc megjelenésű Lady Gagáról úgy hírlik, hogy rendszerint kedvezményekre jogosító kuponokkal megy a szupermarketekbe, hogy ezzel is spóroljon, állítólag igazi „kuponkirálynő” a dúsgazdag művésznő.
Madonna a pop királynője és egyben a leggazdagabb énekesnő, ám gyermekét mégis úgy neveli, hogy értékelje a pénzt: a lánynak magának kell megkeresni az albérletére való összeget, és elvárja tőle azt is, hogy megálljon a saját lábán.
Szerencsére a legtöbb sztár a luxus életük mellett sokat áldoz jótékonyságra is, a bevételükből fordítanak jótékony célokra is, támogatnak kutyaotthonokat, menhelyeket, segítenek beteg gyerekeket, gyerekotthonokat, árvaházakat és gyerekkórházakat is.
Hogyan és milyen első autót válasszunk?
Sokak életében adódik, hogy életük első autóját kell megvenniük. Lehet ez hobbiból, munka vagy éppen napi ingázás miatt. Izgalmas, ugyanakkor kihívást jelentő döntés, amely viszonylag hosszú időre is szólhat. Az alábbi cikkben arra kaphatunk választ, hogy hogyan választhatunk magunknak jó első járművet.
Karácsonyi aromaterápia
Karácsony idején, de tulajdonképpen a téli időszakban ünneptől függetlenül is van néhány illat, aroma melyekkel egészen kellemes és meghitt ünnepi hangulatot tudunk varázsolni.
A retró zene mindig trendi
Igaz, hogy világunk rohamléptekkel fejlődik és változik, viszont akadnak olyan dolgok, amelyek bár közel sem új keletűek, mégsem merültek a feledés homályába. Ennek egy ékes példája a retró stílus. Azonban mitől lesz mégis menő az, aminek elméletileg már idejétmúltnak kellene lennie?
Karácsonyi szimbólumok
Az életünk, lelkünk, lakásunk decemberben ünnepi díszben várja a karácsonyt. Az otthonunk, a kert, a lakás, a szobák, az ablakok, a fenyőfa, a ruházatunk, a munkahelyünk és a legtöbb üzlet, bevásárlóközpont is karácsonyi pompával ragyog. Vajon ismerjük, hogy ezek a szimbólumok, díszek, dekorációk milyen jelentéssel bírnak?
Idén is lesz Mikulásgyár!
November 29. és december 21. között megrendezik ismét programjaikat a Mikulásgyár dolgozói, szervezői, hogy segítsenek a rászoruló gyerekeken!