Menü

Koszos hatású farmer és cipő egy vagyonért?

A minap olvastam, hogy Jennifer Lopez egy piszkos, de elképesztően drága farmerban járta New York utcáit. A művésznőről tudjuk, hogy szereti kipróbálni és megmutatni az újabbnál újabb stílusirányzatokat, ám ezúttal lehet, hogy kicsit túllőtt a célon?

Egy koszos farmerban járta New York utcáit, amelynek ára megdöbbentő.

Az biztos, hogy Jennifer Lopez mindig szereti valami stílusváltással lenyűgözni a rajongóit, s úgy tűnik ezúttal egy koszos farmerre esett a választása. A megkopott, kifakult és foltosnak darab 620 dollárba, azaz körülbelül 223 ezer forintba került.

Szakértők szerint nem újkeletű a hölgy ötlete, ugyanis a “piszkos farmer-trend”, amely homokosnak vagy koszosnak tűnik az utóbbi években újra visszatér majd a divat világába.

Sok hírességnek a pénz nem akadály. Óriási luxusvillákban laknak, milliós tervezői ruhákat hordanak és az égvilágon semmire nincs gondjuk. Ma már bármit megvehetnek maguknak, ha igazi álomruhában szeretnének tündökölni, akkor azt is. Mi általában meglepődünk ezen az összegen, de nekik ez a legtöbb esetben meg sem kottyan, gondoljunk csak a világ legdrágább ruhájára, amely Marilyn Monroe ikonikus darabja volt és 4,6 millió dollárt ért, s most úgy tűnik a sztárok a koszos hatású farmerért, cipőért képesek vagyonokat kiadni.

Bizony nemcsak a kopott-koszos hatású farmer a divat, hanem egyéb bizarr divatötletek is léteznek, például fenékvillantó farmer és sáros hatású mellény. A nem mindennapi ruhadarabok között népszerűek a rojtokból, cafatokból álló farmerek, a koszos hatású felsők és zoknik, de a sáros mellény is vezeti a népszerűségi listát, s a sztárok nem haboznak ezekre vagyonokat elkölteni.

Érdekesség, hogy a mértéktelenül vásárlókkal szemben vannak a kifejezetten spórolós sztárok, akik a fogukhoz verik a garast, s bár nincsenek rászorulva, mégis nagyon megnézik, hogy mikor és mire költenek. Talán nem is hinnénk, mennyi mindenre sajnálják a pénzt!

Sarah Jessica Parker például – bár megtehetné – mégsem tartozik a féktelenül költekezők közé. Kihasználja a szponzorai adta lehetőségeket és kifejezetten szeret használt ruhákat vásárolni.

A különc megjelenésű Lady Gagáról úgy hírlik, hogy rendszerint kedvezményekre jogosító kuponokkal megy a szupermarketekbe, hogy ezzel is spóroljon, állítólag igazi „kuponkirálynő” a dúsgazdag művésznő.

Madonna a pop királynője és egyben a leggazdagabb énekesnő, ám gyermekét mégis úgy neveli, hogy értékelje a pénzt: a lánynak magának kell megkeresni az albérletére való összeget, és elvárja tőle azt is, hogy megálljon a saját lábán.

Szerencsére a legtöbb sztár a luxus életük mellett sokat áldoz jótékonyságra is, a bevételükből fordítanak jótékony célokra is, támogatnak kutyaotthonokat, menhelyeket, segítenek beteg gyerekeket, gyerekotthonokat, árvaházakat és gyerekkórházakat is.

Iskolai bullying – milyen jelek utalnak rá?

Mit jelent a bullying kifejezés? A megfélemlítés (angol szóval bullying) többek között terrorizálást, zsarnokoskodást, erőszakoskodást, kegyetlenkedést, megalázást, kiközösítést és zaklatást jelent. Olyan ismétlődő viselkedés, amellyel egy csoport vagy egy személy egy másik csoport vagy személy feletti hatalmát igyekszik kialakítani – írja a wikipedia.

Hogyan küzdjük le a vizsgadrukkot?

Mindenki átélte már, senkinek sem ismeretlen a vizsgadrukk érzése: az izgalom, a gombóc a torokban, a gyomorpanasz, az izzadó tenyér, a remegés, az izgulás. Ezzel az állapottal előbb-utóbb mindenki találkozik az élete során, a vizsgadrukk azonban leküzdhető.

Hogyan győzhető le a vizsgadrukk?

Nemrég volt az érettségi, most következik az egyetemi vizsgaidőszak: kemény időszak a diákoknak, bármivel is küzdjenek jelenleg. Adódik a kérdés, hogy milyen tüneteket okozhat a szorongás, az izgalom, és mit tehetünk ellene? A vizsgadrukk voltaképpen nem más, mint szervezetünk stresszreakciója, amely azonban leküzdhető. Megszüntetni nem lehet, de csökkenteni igen.

A soványság internetes kultusza

Az utóbbi időben szerintem mindenki megfigyelte, hogy tombol a diétaláz a különböző közösségi média platformokon, és nem is csak a hírességek miatt. Ki ne ismerné a folyamatos “előtte-utána” fotókat, vagy a “transformation” videókat. Az úgynevezett body positivity kampány a mai közösségi médiában átcsap egy folyamatos fogyás kampányba, és a soványság kultusza alakul ki az emberek körében.

Energiaforrások sportoláskor: gélek, gumicukor, kóla és társai

A gumicukor, csokoládé, kóla gyakori választás sportolók körében, amikor gyors energiaforrásra van szükségük, mások gélekre, energiazselékre, italporokra, gondosan kimért grammnyi adagokra esküsznek. Vajon melyek a leghasznosabb energiaforrások a sportolók számára?