Menü

Koszos hatású farmer és cipő egy vagyonért?

A minap olvastam, hogy Jennifer Lopez egy piszkos, de elképesztően drága farmerban járta New York utcáit. A művésznőről tudjuk, hogy szereti kipróbálni és megmutatni az újabbnál újabb stílusirányzatokat, ám ezúttal lehet, hogy kicsit túllőtt a célon?

Egy koszos farmerban járta New York utcáit, amelynek ára megdöbbentő.

Az biztos, hogy Jennifer Lopez mindig szereti valami stílusváltással lenyűgözni a rajongóit, s úgy tűnik ezúttal egy koszos farmerre esett a választása. A megkopott, kifakult és foltosnak darab 620 dollárba, azaz körülbelül 223 ezer forintba került.

Szakértők szerint nem újkeletű a hölgy ötlete, ugyanis a “piszkos farmer-trend”, amely homokosnak vagy koszosnak tűnik az utóbbi években újra visszatér majd a divat világába.

Sok hírességnek a pénz nem akadály. Óriási luxusvillákban laknak, milliós tervezői ruhákat hordanak és az égvilágon semmire nincs gondjuk. Ma már bármit megvehetnek maguknak, ha igazi álomruhában szeretnének tündökölni, akkor azt is. Mi általában meglepődünk ezen az összegen, de nekik ez a legtöbb esetben meg sem kottyan, gondoljunk csak a világ legdrágább ruhájára, amely Marilyn Monroe ikonikus darabja volt és 4,6 millió dollárt ért, s most úgy tűnik a sztárok a koszos hatású farmerért, cipőért képesek vagyonokat kiadni.

Bizony nemcsak a kopott-koszos hatású farmer a divat, hanem egyéb bizarr divatötletek is léteznek, például fenékvillantó farmer és sáros hatású mellény. A nem mindennapi ruhadarabok között népszerűek a rojtokból, cafatokból álló farmerek, a koszos hatású felsők és zoknik, de a sáros mellény is vezeti a népszerűségi listát, s a sztárok nem haboznak ezekre vagyonokat elkölteni.

Érdekesség, hogy a mértéktelenül vásárlókkal szemben vannak a kifejezetten spórolós sztárok, akik a fogukhoz verik a garast, s bár nincsenek rászorulva, mégis nagyon megnézik, hogy mikor és mire költenek. Talán nem is hinnénk, mennyi mindenre sajnálják a pénzt!

Sarah Jessica Parker például – bár megtehetné – mégsem tartozik a féktelenül költekezők közé. Kihasználja a szponzorai adta lehetőségeket és kifejezetten szeret használt ruhákat vásárolni.

A különc megjelenésű Lady Gagáról úgy hírlik, hogy rendszerint kedvezményekre jogosító kuponokkal megy a szupermarketekbe, hogy ezzel is spóroljon, állítólag igazi „kuponkirálynő” a dúsgazdag művésznő.

Madonna a pop királynője és egyben a leggazdagabb énekesnő, ám gyermekét mégis úgy neveli, hogy értékelje a pénzt: a lánynak magának kell megkeresni az albérletére való összeget, és elvárja tőle azt is, hogy megálljon a saját lábán.

Szerencsére a legtöbb sztár a luxus életük mellett sokat áldoz jótékonyságra is, a bevételükből fordítanak jótékony célokra is, támogatnak kutyaotthonokat, menhelyeket, segítenek beteg gyerekeket, gyerekotthonokat, árvaházakat és gyerekkórházakat is.

Milyen sportszakkört válasszunk a gyereknek?

Az iskolakezdés nemcsak a tanórák és a tankönyvek világát hozza el a fiatalok számára, hanem egyben a sportélet újra indulását is. A nyári szünet után ismét megtelnek a sportpályák, csarnokok és uszodák: kezdődnek a délutáni sportkörök, edzések, és a bajnokságokban is felpörög az idény.

„Me-time” mini szokások – 10 perces énidő, ami csodákra képes

A mindennapok rohanásában olyan könnyen elfelejtjük, hogy mi is emberek vagyunk, nem csak feladatokat teljesítő gépek. Pedig néha elég 10 perc énidő, és mintha újraindítanánk a lelkünket.

Szüreti mulatságok Magyarországon – hagyomány, közösség és bor ünnepe

Az ősz beköszöntével, amikor a szőlőfürtök megérnek, és a természet színei aranyba, vörösbe és barnába öltöztetik a tájat, elérkezik a szüret ideje. Magyarországon a szőlő és a bor kultúrája évszázadokra nyúlik vissza, így a szüreti időszak nem csupán a termés betakarításáról szól, hanem a közösségek egyik legfontosabb ünnepe is.

Autó helyett bicikli és séta – új szemléletet hoz a Mobilitási Hét

A lakóhelyemen működő sportegyesület idén is aktívan bekapcsolódott az Európai Mobilitási Hét programsorozatába, amelyet szeptember 16. és 22. között rendeznek meg szerte Európában. Az esemény célja, hogy felhívja a figyelmet a környezetbarát, fenntartható közlekedési formákra – így természetesen a kerékpározásra is.

Az olvasás világnapját ünnepeljük!

Az UNESCO 1965-ben hirdette meg az Olvasás világnapját, felismerve, hogy a tanulás, a fejlődés és a társadalmi részvétel alapja az olvasni tudás. Az olvasás nemcsak tudást, hanem élményt is ad: történeteket, kultúrákat és emberi sorsokat tár fel, miközben fejleszti a kritikus gondolkodást és a kreativitást.