Rekordnézettség és kulisszatitkok – több mint 1 millióan láttákmár az Országos Mentőszolgálat Alapítvány újraélesztési kisfilmjét
- Dátum: 2015.04.20., 14:46
Két és fél hónapja debütált az Országos Mentőszolgálat Alapítvány „Tartsd életben!” kampányfilmje, a laikus újraélesztési ismeretek minél szélesebb körű elterjesztése céljából. A figyelemfelkeltő szpot nézettsége rekordokat döntöget, hiszen elindulása óta a videómegosztó és közösségi csatornákon már több mint 1200000-en látták. A “Tartsd életben!” így mostanra minden idők legnagyobb internetes nézettséget elérő magyar társadalmi célú kisfilmje lett.
A British Heart Foundation azonos célból készült, 2011-es kampányfilmjén alapuló magyar változat az angol és a magyar alapítvány egyeztetéseit követően azért jött létre, hogy a humor és egy ismert dallam, a Stayin’ Alive segítségével Magyarországon is széles körben tegye ismertté a kizárólag a mellkas nyomásával történő, laikus újraélesztés legfontosabb lépéseit.
Dr. Czakler Éva, az Országos Mentőszolgálat Alapítvány alelnöke szerint csak titokban álmodtak ilyen fogadtatásról: „bíztunk benne, hogy sokakhoz eljut az üzenetünk, és szeretni fogják a filmünket, de hogy ennyien? Nagyon örülünk a rekordnézettségnek és a sok-sok pozitív visszajelzésnek, ígérem, folytatjuk!”
A cél változatlan: minél többekben tudatosítani, hogy csak a mellkas nyomásával is menthetünk életet!
Sokan nincsenek tisztában azzal,hogy létezik, és mit is jelent a laikus újraélesztés.A mellkas másodpercenként kb. kétszeri, erős, 5-6 cm mélyre történő nyomásával ugyanúgy életet lehet menteni.„Ez egy teljesen elfogadott, csak még nem elterjedt módszer. Az emeltebb szintű, eszközös lélegeztetésre is képes segítség megérkezéséig így életben tudjuk tartania bajbajutottat.”–foglalja összemég egyszer a legfontosabbakatdr. Czakler Éva.
A Valami Amerika 2 népszerű színészeivel, Herendi Gábor rendezésében forgatott „maffiózós kisfilm” forgatásáról készült, az alapítvány weboldalán mostantól elérhető werkfilmből az érdeklődők további kulisszatitkokat és érdekességeket is megtudhatnak.
Forrás, videó:
Arvali Group
Fotó:
pixabay.com
Napközbeni szundikálás a munkahelyen
Mit nyerhetnek a hivatalos szieszta bevezetésével a vállalatok, és hogyan érdemes alkalmazniuk a HR-eseknek? A munkahelyi alvás koncepciója jelentős fejlődésen ment keresztül az elmúlt években, világszerte számos cég alkalmazza a mentális jólét érdekében, a Google, a Nike, a Procter & Gamble és a Facebook főhadiszállásain például már évek óta vannak alvókabinok. Jelen helyzetben nem arról van szó, hogy átaludja a fél csapat az éjszakai műszak egyharmadát, hanem hogy hivatalosan is pihenhet az alkalmazott munkaidőben.
Karácsony hitelből
Egy friss reprezentatív felmérés szerint a magyarok átlagosan 102 ezer forintot szánnak a karácsonyi kiadásokra, ebből 46 ezer forintot költenek ajándékokra. Háromból két ember állít karácsonyfát, amelyre közel 14 ezer forintot fordítanak – olvasom a netes összefoglalókat.
Becézgetések egy munkahelyen
Hogyan működik a becenevek használata a munkahelyen? A becézés alatt jelen helyzetben nem a keresztnév rövidítését értik (például Benedek helyett Beni), hanem olyan nevek használatát, ami újfajta identitást ad az adott személynek. Mint például a Főni, a Mester, a kobra vagy más opciók a populáris kultúrából.
Álláskeresés: hogyan kezdjünk neki?
Az álláskeresés nem könnyű feladat és sok esetben hosszas folyamat, amibe legtöbbször sok időt és energiát kell fektetni, de ha felkészülten állunk neki a folyamatnak könnyebben és gyorsabban találjuk meg a megfelelő munkát. Hol érdemes elkezdeni az álláskeresést?
Cipősdoboz akció - csatlakozz!
„Cipősdoboz akció idén is! Te is segíthetsz!” – emlékeznek még a korábbi cikkeinkre erről? Ha igen, annak nagyon örülünk, ebben az esetben ideje ismét emlékeztetni magunkat erre a nagyszerű jótékonysági kezdeményezésre!