Menü

Könnyű, diétás vacsoraötletek

Életmódváltásunkat számtalan ízletes recept segítheti, az étel-ötletek száma végtelen. S bár nagyon sok recept szól ebédről, kiadós reggelikről, a visszajelzések alapján a legnehezebb egy könnyű, ám mégis laktató vacsorát kitalálni, vagy esetleg egy anyagilag kevésbé megterhelő húsmentes ételt elkészíteni.

A világ legegyszerűbb diétája

Te hány csodadiétát próbáltál már, vagy hány hasonlóval találkoztál a magazinokban? A fogyás, az életmódváltás néha épp azért nehéz, mert ennyire túlbonyolítjuk. Nem kellenek furcsa és nehezen követhető elvek vagy extra összetevők, csak egy kis észszerűség.

Helytelen szokások, amelyeket egészségesnek hiszünk

Mindannyiunknak vannak olyan szokásai, amikről tudjuk vagy sejtjük, hogy egészségtelenek, mégis szinte nap, mint nap megtesszük őket. Vajon tudunk ezeken változtatni? S miért olyan nehéz új pozitív szokásokat kialakítani, vagy a károsakat elhagyni?

Hasznos diétás trükkök tárháza

Ha korábban nem figyeltünk oda a táplálkozásunkra, akkor egy fogyókúra jelentős kihívás elé állíthat minket. Néhány egyszerű, mégis fontos ötlet segíthet minket a sikeres diéta (vagy még jobb, ha életmódváltás!) véghezvitelében, hiszen nem csak az a fontos, hogy mit eszünk...

A közös családi vacsorák ereje

A családi étkezések fogalma az évek során megváltozott. Sokaknak nehéz összehozni heti egy-két közös családi vacsorát. Pedig jótékony hatással van az agyra, testre és a lélekre...

Vacsorázz kenyér nélkül

Közismert tény, hogy az elhízások komoly mértékéért a finomlisztes és cukros ételek felelősek. Máris sokat teszünk az egészségünkért, ha mindössze a kenyeret kiiktatjuk az esti étkezésekből. Ez a tény azonban a legtöbbek komfortzónáján kívül esik - hogyan valósítsuk meg?

"Hizlal" a stabil párkapcsolat?

A felmérések szerint a tartós párkapcsolatban, házasságban élőket jobban fenyegeti az elhízás veszélye. Ennek pszichológiai és életmódbeli okai is vannak, amikre érdemes odafigyelni, ha szeretnénk megtartani az ideális testsúlyunkat.

Mi kerüljön a szendvicsbe?

Ha a te is rendszeresen uzsonnát készítesz a gyereknek az iskolához, vagy egyszerűen csak szendvicsrajongó vagy, mint a Jóbarátok Joey-ja, esetleg szeretnéd feldobni az étkezéseidet, akkor íme néhány szuper szendvicsötlet!

Kedvencünk a caprese

Ez a végtelenül egyszerű, de isteni finom étek nem csoda, hogy elvarázsolta az olaszokat, és ezután a magyarokat is meghódította. Pillanatok alatt elkészíthető, diétás és egészséges. Még vacsorára is eheted!

Vacsora könnyedén

Az összes étkezés közül a vacsoránál kell a legtudatosabbnak lenni, ha szeretnénk elkerülni a plusz kilókat. Nem egyszerű egészségesen összeállítani az esti menüt, de mi segítünk!

Napi öt-hat étkezés ajánlott

Sajnos ma is kevesen tartják a napi étkezések rendjét és megfelelő összetételét. Tisztázzuk a tévhiteket, bemutatjuk a rossz és jó példákat.

Családi pizza házilag

Még a pizza is lehet egészséges, ha otthon készítjük el! Próbálja ki a receptünket, amivel biztos, hogy az egész család jóllakik.

Frissítő táplálkozás

Mit együnk, ha az ünnepek után szeretnénk könnyedebbek lenni? Íme néhány ötlet a cikkünkben. A jó hír az, hogy ezeket az ételeket nem csak megenni és megemészteni, hanem elkészíteni is nagyon egyszerű.

Fűszervaj pillanatok alatt házilag

A bolti fűszervajakban, sajt- és vajkrémekben rengeteg adalékanyag található. Készítsünk inkább házilag fűszervajat, ami mennyeien finom, és csak néhány percet vesz igénybe!

Szendvicskrém gyógynövényekből

Alig-alig ismerjük a hazai gyógynövényeket, és a legtöbbről azt hisszük: csak gaz, pedig értékes, sokféle módon hasznosítható és egészséges növények hevernek a lábunk alatt. Tudta például, hogy gyógynövényekből kiváló szendvicskrém készíthető, mindössze pár perc alatt?

Éjjel is ehet, csak nem mindegy mit

A legújabb kutatások szerint este, sőt éjszaka is ehetünk, ettől még nem leszünk hízékonyabbak és nem élünk egészségtelenül. Persze egyáltalán nem mindegy, mit és mennyit.

„Eszem, amíg elvesztem az eszem” – avagy nem mindegy a mennyiség

Táplálkozhat valaki bármily egészségesen, ha nem megfelelő mennyiségeket eszik. Ez elsősorban akkor okoz problémát, ha túl nagyok az adagok, de természetesen a kevés étel is gondokat okozhat.