Menü

Mindennapi vásárlással a Magyar Vöröskereszt véradókamionjának üzemeltetéséért

A Magyar Vöröskereszt véradókamionjának üzembe helyezése óta több mint 40.000 ember nyújtotta itt segítő karját véradásra, ez azt jelenti, hogy már 18.000 liter vért gyűlt össze a kamion segítségével. Most mindennapi vásárlással támogathatjuk a kamiont.

A P&G és a Rossmann a Magyar Vöröskereszt véradókamionjának támogatására indította el az „Új hősökre van szükség” kezdeményezést. Július 31-ig minden Rossmann üzletben és a Rossmann Online Drogériában megvásárolt Blend-a med és Oral-B fogápolási, Pantene hajápolási, Discreet, Naturella és Tampax női higiéniás, és Old Spice férfi szépségápolási termék megvásárlása hozzájárul a program sikeréhez. A kijelölt márkák esetében minden elköltött 100 forint után 1 forint a Magyar Vöröskereszthez jut el. A segítséget nyújtó hősök 2017. július 31-ig csatlakozhatnak a kezdeményezéshez.

A kampány méltó folytatása annak a jól működő partnerségnek, amelynek részeként a P&G tavaly elnyerte a Vöröskereszt “Év Adományozója” kitüntetését.

A véradókamion kiemelt szerepet kap a mindennapi munkákban, segítségével olyan emberekhez is eljuthatunk, akik számára az átlagosnál nagyobb idő- és energia befektetést igényelne egy kijelölt véradóhelyre elmenni. A Magyar Vöröskereszt kiemelt feladata, hogy minél több fiatal véradót mozgósítson, ezért is örülünk minden olyan kezdeményezésnek, ami a fiatal korosztályt, az „új hősöket” célozzák, mindezt a véradókamion bevonásával. A P&G nem véletlenül kapta meg tavaly tőlünk az „Év Támogatója” elismerést – sorozatos támogatásukkal olyan célokat érhettünk el, amelyek sok-sok ember mindennapi életét teszi élhetőbbé.” – mondta el Kardos István a Magyar Vöröskereszt igazgatója.

A Procter & Gamble 25 éve elkötelezetten gondoskodik a magyarországi helyi közösségekről, ahol élünk és dolgozunk. A most útjára indított kezdeményezéssel a Magyar Vöröskereszt, a Rossmann és a P&G folytatja társadalmi felelősségvállalási törekvéseit a magyar emberek életének támogatásával. A Magyar Vöröskereszt „Év Adományozója” 2016 kitüntetése egy olyan elismerés, amire nem csak mi – a vállalat dolgozói és partnerei- lehetünk büszkék, hanem mindazok a vásárlók is, akik hozzánk csatlakozva segítettek jobbá tenni az emberek mindennapjait.” - mondta Matej Podobnik, a P&G Magyarországért felelős vállalati kommunikációs menedzsere

A P&G és a Rossmann a Magyar Vöröskereszt véradókamionjának támogatására indította el az „Új hősökre van szükség” kezdeményezést. Július 31-ig minden Rossmann üzletben és a Rossmann Online Drogériában megvásárolt Blend-a med és Oral-B fogápolási, Pantene hajápolási, Discreet, Naturella és Tampax női higiéniás, és Old Spice férfi szépségápolási termék megvásárlása hozzájárul a program sikeréhez. A kijelölt márkák esetében minden elköltött 100 forint után 1 forint a Magyar Vöröskereszthez jut el.

A program kulcsfontosságú partnere a Rossmann, Magyarország egyik vezető kozmetikai áruházlánca.

A Rossmann nyitott a különböző társadalmi kezdeményezésekre. Bízunk benne, hogy vásárlóink most is csatlakoznak majd a programhoz, hiszen a kampány menete igen egyszerű: mindennapi bevásárlásunkkal, egy kis figyelemmel, szinte észrevétlenül is segíthetünk –tette hozzá Kadlok Nelli, a Rossmann Magyarország PR menedzsere.

A nyár beköszöntével sem csökken a vérellátás biztosításának jelentőssége, mi több, rendőrségi statisztikák szerint a gyermekbalesetek száma július-augusztus időszakban kétszer olyan magas, mint február-márciusban. Pontosan ezért kiemelten fontos, hogy felkészüljünk a bajba jutottak megsegítésére a hazai vérellátás támogatásán keresztül.

Bővebb információ: www.ujhosok.hu

Memóriajavító táplálékaink nyomában

Ha csak vizsgákra készülsz, vagy csupán hosszan meg szeretnéd őrizni szellemi fittségedet, érdemes a táplálkozásodra is odafigyelned. A következőkben különböző tippeket, praktikákat olvashatsz, amelyek segítségével fejlesztheted memóriádat.

A nevetés egészségre gyakorolt hatásai

Manapság szokták mondani, hogy a nevetés fél egészség! Felemelő érzésként hat ránk és olyankor boldogság járja át szívünket. Nemcsak embereket köt össze, kapcsolatokat teremt, hanem az egészségünkre is pozitív hatást gyakorol.

A magnézium hiány árulkodó jelei

A magnéziumhiányt gyakran félrediagnosztizálják, mert nem mutatkozik meg a vérképben, mivel a szervezet magnézium tartalékainak csupán 1%-a tárolódik a vérben.

A mérleg a barátunk? (Nem)

Egy ideje már nem vagyunk jóban. Nem szeretek vele konfrontálódni. Csak elszomorít, ha meglátom. Jobb, ha nem is találkozunk. Férjem szerint nem volt rám jó hatással. Furcsán viselkedtem közelében. Sokat aggódtam és idegeskedtem miatta. Hisztis is voltam. A mérleg már nem a barátom. Na és neked?

Néhány tipp, hogy emlékezetesebb legyen a szalagavató

Beköszöntött az újév, és vele együtt a szalagavató bálok következő nagy hulláma. Bár sok helyen tartják ezt az alkalmat inkább ősszel, azért a nagy többség a januártól márciusig tartó báli szezonra tartogatja a végzősök nagy napját. Íme, néhány tipp, hogy ezt a fontos napot tökéletesebbé tudd tenni.

array(3) { ["message"]=> string(48) "Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122)" ["file"]=> string(7) "Unknown" ["line"]=> int(0) }
url: /cikk/2017-07-12/mindennapi-vasarlassal-a-magyar-voroskereszt-veradokamionjanak-uzemelteteseert
GET: array(1) { ["requestParameters"]=> string(94) "cikk/2017-07-12/mindennapi-vasarlassal-a-magyar-voroskereszt-veradokamionjanak-uzemelteteseert" }
POST: array(0) { }
FILES: array(0) { }

Warning: require_once(controller/externals/PHPMailer_v5.2.7/class.phpmailer.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/hajraegeszseg/public_html/controller/controller.php on line 603

Fatal error: require_once(): Failed opening required 'controller/externals/PHPMailer_v5.2.7/class.phpmailer.php' (include_path='.:/opt/alt/php56/usr/share/pear:/opt/alt/php56/usr/share/php') in /home/hajraegeszseg/public_html/controller/controller.php on line 603