Menü

Barbi és a Csillagok Háborúja

Nem, nem Chewbacca szerepét kaptam meg, bár lassan elég hosszú hajam lesz már hozzá. Lesz szó kicsit az edzés kihagyásról, azok káros hatásairól, aztán a Nagy Visszatérésről, motiváltságról, ölöm é bódottságról.

Sajnos szeptemberrel nem csak, hogy vége lett a nyárnak, de elkezdődött az iskola (juppííí) és a Szezon (azért nagybetűs, mert kb. minden sportágban akkor kezdődött). Ezzel együtt a csütörtöki edzések hátrébb sorolódtak, legfőképp a meccsek miatt, amikről tudósítottam. Hjajj, pedig ha az ember egyszerre két helyen lehetne…no mindegy. Ez van (illetve volt), el kell(ett) fogadni.

Az erőnléten, állóképességen iszonyatosan meglátszott, hogy heti egy edzésre jutott időm, az is hétfőn (ami súlyosbító tényező :) ), itt léptek be a csillagok. Merthogy mire odaértem edzésre, addigra már eleve fáradt voltam, elszoktam a terheléstől, ráadásul sosem sikerült elég ebédet vinnem, úgyhogy még éhes is voltam, nem csoda hát, hogy többször meg kellett állnom, az ájulás határán, csillagokat hessegetve.

Rájöttem, hogy ez így nem mehet tovább. Írtam Iminek, aki felajánlott a csütörtöki helyett egy másik időpontot is, így ha csütörtökön meccs van, még mindig ott a szerda délelőtt, hogy meglegyen a heti két edzés, ha meg csütörtökön is ráérek, akkor heti három. Jól hangzik, nem?

Ezek után alig vártam az edzéseket. Úgy éreztem, visszatért a régi erőm, kedvem, motiváltságom az egészhez. Úgy edzettem, mintha az életem múlt volna rajtam. Persze jöttek megint a fájdalmas nyögések (igen, a pornó szikronhangok), de kit érdekelt? Minél jobban ordítottam, annál inkább csináltam. Valahogy még az is motivált, hogy kiabálok. Eljött megint a pont, hogy nem figyeltem semmire. Csak magamat néztem, hogy milyen keményen küzdök, és bizony ott volt a büszkeség is.

Büszke voltam magamra, hogy kemény vagyok. Rájöttem, azt akarom, hogy mindig ezt érezhessem. Mindig látni akarom azt a csajt, aki egyre keményebben hajt, ha fáj, ordít, összeszorítja a fogát, bármit csinál, csak nem áll meg. Kívülről lehet, hogy állatnak látszik (elvégre PITBULL VAGYOOOK), de hidd el, belülről ilyenkor szétfeszít a büszkeség, meg nyilván a koncentráció, ami azért fontos a kettlebellnél, nehogy sérülés legyen a vége.

Mindig egyre jobbnak és jobbnak lenni. Soha meg nem állni. Menni tovább, ha fáj is. Ez fog hajtani!

Újévi fogadalmam: futni fogok!

Az újév beköszöntével számtalan ember dönt úgy, hogy az újesztendőben egészségesebben fog élni és elkezd sportolni. A legnépszerűbb jelzőt e terén a futás vívta ki magának. Igen gyakori választás! Nézzünk meg pár praktikát, hogy mire kell odafigyelni a kezdetekben.

10. 000 lépés naponta az egészség kulcsa?

Azt gondolhatjuk, hogy 10.000 lépést mi is mindennap megteszünk. De vajon ez valójában így van? Honnan ered ez a szám? Ha megteszünk 10.000 lépést garantáltan egészségesek leszünk, vagy fogyni fogunk? Talán mégis van olyan módszer, ami nagy anyagi- , és energiaráfordítás nélkül is egészségesebb életet eredményez? Most kiderül...

Téli sportok veszélyei

A tartósan hideg időben a téli sportok szerelmesei mindennél jobban vágynak arra, hogy kedvenc téli sportjaikat űzhessék. Ahogy a nyári sportszezonnak is megvannak a maga feltételei, úgy a téli edzésnek is számtalan betartandó szabálya figyelmeztet arra, hogy kellő óvatossággal járjunk el.

Diéta és alkoholfogyasztás

Mit tehetünk, ha igyekszünk kalóriaszegény étrendet tartani azért, hogy jobban álljon rajtunk az alkalmi ruha/ fürdőruha, de szívesen fogyasztanánk alkoholt? Milyen és mennyi alkoholos ital fogyasztható a diéta alatt?

Januári mérlegelés és a következő lépések

Odafigyeltél, mégis 2-3 kg plusszal zártad az ünnepi időszakot? Ezt egyrészt tök igazságtalannak érzed, másrészt kérdéses, hogy lesz ebből 5 hónap múlva strandforma? Kétségbeesés, kapkodás helyett nézd meg, meg mi törtélnhetett, és hogy tudod kompenzálni ezt az időszakot!