Menü

Közösségi sportolás anyukáknak (is)

Akinek gyereke van, babysittere/gyerekfelvigyázója pedig nincs, az tudja, hogy a sportolást nem is olyan egyszerű megvalósítani a kicsi(k) mellett. Ezért jött létre a „Gyerünk anyukám” mozgalom, amelynek az eseményeit a weben és a facebook-on is követhetitek, és otthon tornázhattok, de virtuálisan közösen a többi édesanyával.

Közösen könnyebb – erre az elvre épül a Gyerünk anyukám alapötlete, amely mozgásra próbálja bírni az anyukákat. A nemrégiben indult honlapon és facebook oldalon lehetőség van becsatlakozni az online tornákhoz, amikor együtt, de mégis ki-ki az otthonában mozoghat. Ezen kívül különböző kihívásokban vehetünk részt, mint például a 25 napos plank (azaz statikus hídtartás) kihívás, melynek keretében egyre hosszabb és hosszabb ideig tudjuk tartani a testünket ebben az erősítő pozícióban.

A www.gyerunkanyukam.hu weboldalon keresztül követhetjük az éppen aktuális online tornákat, de a „Korábbi tornák” menüpont alatt megtalálunk néhány előző videót, amit bármikor követhetünk, ha éppen sportolni szeretnénk. Ezen kívül a facebook-on is megtalálhatjátok a közösséget a https://www.facebook.com/gyerunkanyukam link alatt, ráadásul a kis csapatnak van egy zárt csoportja is.

Aki pedig élőben szeretne tornázni a többi anyukával, az a HellóAnyu családbarát közösségi térben megteheti. Igazán felszabadító, hogy gyerek- és anyukabarát környezetben lehet tornázni, ahol senki sem fittnesslady, és nem a kockahasak és a legújabb trendek villogtatásáról szól az edzés, hanem hozzánk hasonlóan teljesen hétköznapi édesanyákkal találkozhatunk, ráadásul az edzés minősége is ránk van szabva, nem pedig egy versenyfelkészülésbe csöppenünk bele.  

Innentől tehát nincs kifogás kedves édesanyák, edzésre fel!

Utóirat: A közösségi tornázás nem csak anyukáknak ajánlott, hanem olyan hétköznapi nőknek is, akiknek nincs idejük, vagy kedvük fittnessórákra járni. Ráadásul mindez ingyen van! 

Fotó:
pixabay.com

Újévi fogadalmam: futni fogok!

Az újév beköszöntével számtalan ember dönt úgy, hogy az újesztendőben egészségesebben fog élni és elkezd sportolni. A legnépszerűbb jelzőt e terén a futás vívta ki magának. Igen gyakori választás! Nézzünk meg pár praktikát, hogy mire kell odafigyelni a kezdetekben.

10. 000 lépés naponta az egészség kulcsa?

Azt gondolhatjuk, hogy 10.000 lépést mi is mindennap megteszünk. De vajon ez valójában így van? Honnan ered ez a szám? Ha megteszünk 10.000 lépést garantáltan egészségesek leszünk, vagy fogyni fogunk? Talán mégis van olyan módszer, ami nagy anyagi- , és energiaráfordítás nélkül is egészségesebb életet eredményez? Most kiderül...

Téli sportok veszélyei

A tartósan hideg időben a téli sportok szerelmesei mindennél jobban vágynak arra, hogy kedvenc téli sportjaikat űzhessék. Ahogy a nyári sportszezonnak is megvannak a maga feltételei, úgy a téli edzésnek is számtalan betartandó szabálya figyelmeztet arra, hogy kellő óvatossággal járjunk el.

Diéta és alkoholfogyasztás

Mit tehetünk, ha igyekszünk kalóriaszegény étrendet tartani azért, hogy jobban álljon rajtunk az alkalmi ruha/ fürdőruha, de szívesen fogyasztanánk alkoholt? Milyen és mennyi alkoholos ital fogyasztható a diéta alatt?

Januári mérlegelés és a következő lépések

Odafigyeltél, mégis 2-3 kg plusszal zártad az ünnepi időszakot? Ezt egyrészt tök igazságtalannak érzed, másrészt kérdéses, hogy lesz ebből 5 hónap múlva strandforma? Kétségbeesés, kapkodás helyett nézd meg, meg mi törtélnhetett, és hogy tudod kompenzálni ezt az időszakot!