Menü

Közösségi sportolás anyukáknak (is)

Akinek gyereke van, babysittere/gyerekfelvigyázója pedig nincs, az tudja, hogy a sportolást nem is olyan egyszerű megvalósítani a kicsi(k) mellett. Ezért jött létre a „Gyerünk anyukám” mozgalom, amelynek az eseményeit a weben és a facebook-on is követhetitek, és otthon tornázhattok, de virtuálisan közösen a többi édesanyával.

Közösen könnyebb – erre az elvre épül a Gyerünk anyukám alapötlete, amely mozgásra próbálja bírni az anyukákat. A nemrégiben indult honlapon és facebook oldalon lehetőség van becsatlakozni az online tornákhoz, amikor együtt, de mégis ki-ki az otthonában mozoghat. Ezen kívül különböző kihívásokban vehetünk részt, mint például a 25 napos plank (azaz statikus hídtartás) kihívás, melynek keretében egyre hosszabb és hosszabb ideig tudjuk tartani a testünket ebben az erősítő pozícióban.

A www.gyerunkanyukam.hu weboldalon keresztül követhetjük az éppen aktuális online tornákat, de a „Korábbi tornák” menüpont alatt megtalálunk néhány előző videót, amit bármikor követhetünk, ha éppen sportolni szeretnénk. Ezen kívül a facebook-on is megtalálhatjátok a közösséget a https://www.facebook.com/gyerunkanyukam link alatt, ráadásul a kis csapatnak van egy zárt csoportja is.

Aki pedig élőben szeretne tornázni a többi anyukával, az a HellóAnyu családbarát közösségi térben megteheti. Igazán felszabadító, hogy gyerek- és anyukabarát környezetben lehet tornázni, ahol senki sem fittnesslady, és nem a kockahasak és a legújabb trendek villogtatásáról szól az edzés, hanem hozzánk hasonlóan teljesen hétköznapi édesanyákkal találkozhatunk, ráadásul az edzés minősége is ránk van szabva, nem pedig egy versenyfelkészülésbe csöppenünk bele.  

Innentől tehát nincs kifogás kedves édesanyák, edzésre fel!

Utóirat: A közösségi tornázás nem csak anyukáknak ajánlott, hanem olyan hétköznapi nőknek is, akiknek nincs idejük, vagy kedvük fittnessórákra járni. Ráadásul mindez ingyen van! 

Fotó:
pixabay.com

Négy ok, amiért a nyáron sem hagyhatod abba az edzést

Konditerembe jársz? Esetleg aerobikozol? Úszol? Valami egyéb sportot űzöl? Néhány sportegyesület a nyári szünidő alatt szünetelteti az edzéseket is, de ez nem azt jelenti, hogy nem kell időt fordítanod magadtól is a mozgásra. Íme, négy érv, hogy miért éri meg edzened a nyár folyamán.

Mit sportoljak? – III. A futás

Mostanában a futás reneszánszát éli, de még mindig vannak, akik nehezen szánják rá magukat. Pedig, az egyik legrugalmasabban űzhető testmozgás.

Grillszezon-nemcsak húsimádóknak!

Bár a kerti grillezés, tárcsán sütés összekapcsolódik nálunk a gondosan bepácolt húsokkal, szalonnasütéssel, ám nem feltétlen kell kizárólag húsos fogásokban gondolkodni, a vegetáriánusoknak is jutnak finom falatok egy kerti partin. Tűzzünk néhány vegetáriánus ételt a nyársra!

Tíz gyors tipp, amellyel máris életmódot váltottál

Nagyon gyakran a pénz és az idő a legelső két kifogás, ha életmódváltásról beszélünk. Engedd meg, hogy megpróbáljalak meggyőzni az ellenkezőjéről, ígérem mindössze tíz változtatás és máris rengeteget tettél az egészségesebb élethez vezető úton, sem drága nem lesz, sem időigényes. Ne lapozz tovább, olvasd el a tíz tanácsom.

Ezt csináld és meghízol!

Számtalan olyan rutinból elkövetett cselekvésünk van, melyeket talán észre sem veszünk, mégis rögzülnek, és rossz szokásainkká válnak, ezzel egyre több problémát okozva. Kis odafigyeléssel mindez megelőzhető.