Menü

Közösségi sportolás anyukáknak (is)

Akinek gyereke van, babysittere/gyerekfelvigyázója pedig nincs, az tudja, hogy a sportolást nem is olyan egyszerű megvalósítani a kicsi(k) mellett. Ezért jött létre a „Gyerünk anyukám” mozgalom, amelynek az eseményeit a weben és a facebook-on is követhetitek, és otthon tornázhattok, de virtuálisan közösen a többi édesanyával.

Közösen könnyebb – erre az elvre épül a Gyerünk anyukám alapötlete, amely mozgásra próbálja bírni az anyukákat. A nemrégiben indult honlapon és facebook oldalon lehetőség van becsatlakozni az online tornákhoz, amikor együtt, de mégis ki-ki az otthonában mozoghat. Ezen kívül különböző kihívásokban vehetünk részt, mint például a 25 napos plank (azaz statikus hídtartás) kihívás, melynek keretében egyre hosszabb és hosszabb ideig tudjuk tartani a testünket ebben az erősítő pozícióban.

A www.gyerunkanyukam.hu weboldalon keresztül követhetjük az éppen aktuális online tornákat, de a „Korábbi tornák” menüpont alatt megtalálunk néhány előző videót, amit bármikor követhetünk, ha éppen sportolni szeretnénk. Ezen kívül a facebook-on is megtalálhatjátok a közösséget a https://www.facebook.com/gyerunkanyukam link alatt, ráadásul a kis csapatnak van egy zárt csoportja is.

Aki pedig élőben szeretne tornázni a többi anyukával, az a HellóAnyu családbarát közösségi térben megteheti. Igazán felszabadító, hogy gyerek- és anyukabarát környezetben lehet tornázni, ahol senki sem fittnesslady, és nem a kockahasak és a legújabb trendek villogtatásáról szól az edzés, hanem hozzánk hasonlóan teljesen hétköznapi édesanyákkal találkozhatunk, ráadásul az edzés minősége is ránk van szabva, nem pedig egy versenyfelkészülésbe csöppenünk bele.  

Innentől tehát nincs kifogás kedves édesanyák, edzésre fel!

Utóirat: A közösségi tornázás nem csak anyukáknak ajánlott, hanem olyan hétköznapi nőknek is, akiknek nincs idejük, vagy kedvük fittnessórákra járni. Ráadásul mindez ingyen van! 

Fotó:
pixabay.com

A bemelegítés elengedhetetlen fontossága

Miért kell bemelegíteni edzés előtt? Hogyan kell ezt végezni? Mit veszítesz, ha kihagyod? Remélem ez a cikk segítséget fog nyújtani abban, hogy ne ész nélkül kezdj neki az edzésnek.

Bulgur,a diétázók egyik kedvenc eledele

Eddig netán csak szemezgettél vele, de nem merted még kipróbálni? Vagy már jól ismered, és érdekel, hogy köreten kívül még hogyan tudod elkészíteni? Most minden kérdésedre választ kaphatsz.

Újévi könnyű falatok

A hagyományos, magyaros ünnepi menük bizony nem szűkölködnek kalóriával, nem csoda, ha a január elsejét bizonyos fogadalmakkal kezdjük. Fogyókúra helyett én azonban ésszerű diétát és kímélő ételeket készítsünk!

Semmi időm a mozgásra – többé nem kifogás

Fárasztó napok, hetek mellett nem mindig jut időnk hobbira, sportra meg még kevesebb. De mit tegyünk, hogy ne lustuljunk el? Hogyan szakíthatunk mégis időt a mozgásra?

A nagy kávékörkép – 1. rész

Ha unod a gyors instant kávékat, és kipróbálnál valami újat, érdemes előtte tisztában lenni néhány alapfogalommal.