Menü

Hogy változhat a testünk 75 nap alatt?

A nők körében gyakori probléma a cellulitisz, és sokféle csodaszert kipróbálnak, hogy megküzdjenek vele. Különleges krémek, kozmetikai eljárások és masszázsok szerepelnek a repertoárban, de sajnos kevés sikerrel - ha feltalálták volna azt a különleges módszert, aminek segítségével egy masszázságyon fekve lenne eltűntethető a narancsbőr, valószínűleg már egymást taposva kapkodnának a lehetőségért. A gyakorlatban viszont úgy tűnik, sokkal egyszerűbb, de nagyobb kitartást igénylő dolgoktól várhatjuk "a csodát": diéta, sport és a szervezetünk "tisztítása".

A LifeTilt ezért alkotta meg a komplex 75 napos narancsbőr programot. Négy hölgyet választottak ki tavaly, akiknek az eredményeit most láthatjuk, és azt kell mondjuk: döbbenetes változások születtek.

Miben lehet a nagy titok? A LifeTilt rendszer megalkotója, Balogh Tamás nem tűr ellentmondást, és szigorúan elvárja az előírások betartását. Persze mindenki a maga szerencséjének a kovácsa... De abban hisz, hogy mindenki saját magán fogja látni a befektetéseinek eredményét, és úgy tűnik, igaza van.

A programhoz vércsoportok szerinti diétát, valamint életkorhoz illesztett, konditermi és aerob mozgásokból álló edzésprogramokat állítottak össze. Ez már csak azért is bizonyult nagyon hatékonynak, mert a korosztályok szerint kiválasztott nők közül az 50+os hölgy érte el az egyik legszebb eredményt. Végülis ennyi a nagy feladat: tisztán és okosan étkezni, mozogni, elegendő folyadékot fogyasztani.

Nem csak a kiválasztott négy nő tartotta a programot, hiszen a kapcsolódó facebook csoport kb. 17.000 főt számlál. Sokan tanúsíthatják: tényleg működik, de tenni kell érte. Kitartás és elhatározás - ezekben rejlik a bölcsek köve, nem pedig a polcról levehető csodaszerekben.

Akinek van kedve, bármikor elkezdheti a 75 napos programot, a http://www.lifetilt.hu/narancsbor-program/ oldalon ingyenesen rendelkezésre állnak a diéták és az edzéstervek. A négy nő eredményei pedig ugyanezen a linken a lap aljára gördítve megtekinthetőek.

A cikkben szereplő kép illusztráció. A borítókép forrása: LifeTilt.hu

Semmi időm a mozgásra – többé nem kifogás

Fárasztó napok, hetek mellett nem mindig jut időnk hobbira, sportra meg még kevesebb. De mit tegyünk, hogy ne lustuljunk el? Hogyan szakíthatunk mégis időt a mozgásra?

A nagy kávékörkép – 1. rész

Ha unod a gyors instant kávékat, és kipróbálnál valami újat, érdemes előtte tisztában lenni néhány alapfogalommal.

Hogyan ne legyél éhes

Nem kell éhezni. Nem kell koplalós fogyókúrákkal gyötörni magunkat. Nem kell éhesnek lenni, nem kell egyoldalúan étkezni. Aki koplal, az az egészségével játszik. Vajon mely trükkökkel kerülhető el a nassolás?

A fájdalom a barátunk?

Izomláz esetén a „láz” megnevezés az izomzat gyulladását jelenti, s általában edzés másnapján jelentkeznek. Az izomláz nem más, mint a testedzés hatására bekövetkező mikroszkopikus sérülés. Mi a teendőnk vele?

Búcsúzz el a jojó-effektustól!

Manapság sokan kezdenek bele pár napos, hetes sanyargató diétába a siker reményében. Viszont mint mindennek, ennek is böjtje van. A gyors, rövid idő alatt elért testsúlycsökkenés nem egészséges a szervezet számára. A lényeg a hosszútávon fenntartható életmód, amiből a jojó-effektust ki kell iktatnunk!