Menü

Hogy változhat a testünk 75 nap alatt?

A nők körében gyakori probléma a cellulitisz, és sokféle csodaszert kipróbálnak, hogy megküzdjenek vele. Különleges krémek, kozmetikai eljárások és masszázsok szerepelnek a repertoárban, de sajnos kevés sikerrel - ha feltalálták volna azt a különleges módszert, aminek segítségével egy masszázságyon fekve lenne eltűntethető a narancsbőr, valószínűleg már egymást taposva kapkodnának a lehetőségért. A gyakorlatban viszont úgy tűnik, sokkal egyszerűbb, de nagyobb kitartást igénylő dolgoktól várhatjuk "a csodát": diéta, sport és a szervezetünk "tisztítása".

A LifeTilt ezért alkotta meg a komplex 75 napos narancsbőr programot. Négy hölgyet választottak ki tavaly, akiknek az eredményeit most láthatjuk, és azt kell mondjuk: döbbenetes változások születtek.

Miben lehet a nagy titok? A LifeTilt rendszer megalkotója, Balogh Tamás nem tűr ellentmondást, és szigorúan elvárja az előírások betartását. Persze mindenki a maga szerencséjének a kovácsa... De abban hisz, hogy mindenki saját magán fogja látni a befektetéseinek eredményét, és úgy tűnik, igaza van.

A programhoz vércsoportok szerinti diétát, valamint életkorhoz illesztett, konditermi és aerob mozgásokból álló edzésprogramokat állítottak össze. Ez már csak azért is bizonyult nagyon hatékonynak, mert a korosztályok szerint kiválasztott nők közül az 50+os hölgy érte el az egyik legszebb eredményt. Végülis ennyi a nagy feladat: tisztán és okosan étkezni, mozogni, elegendő folyadékot fogyasztani.

Nem csak a kiválasztott négy nő tartotta a programot, hiszen a kapcsolódó facebook csoport kb. 17.000 főt számlál. Sokan tanúsíthatják: tényleg működik, de tenni kell érte. Kitartás és elhatározás - ezekben rejlik a bölcsek köve, nem pedig a polcról levehető csodaszerekben.

Akinek van kedve, bármikor elkezdheti a 75 napos programot, a http://www.lifetilt.hu/narancsbor-program/ oldalon ingyenesen rendelkezésre állnak a diéták és az edzéstervek. A négy nő eredményei pedig ugyanezen a linken a lap aljára gördítve megtekinthetőek.

A cikkben szereplő kép illusztráció. A borítókép forrása: LifeTilt.hu

Valóban a reggeli edzés a leghatékonyabb?

Néhány fitness guru azt javasolja, hogy az edzés legyen reggel az első dolgunk, mert akkor kevesebb konfliktusba keveredünk a nap folyamán, és így a sport is az életünk szervesebb részét fogja képezni. De azok számára is van jó hírünk, akik nem a koránkelés elkötelezett hívei.

Hasznos diétás trükkök tárháza

Ha korábban nem figyeltünk oda a táplálkozásunkra, akkor egy fogyókúra jelentős kihívás elé állíthat minket. Néhány egyszerű, mégis fontos ötlet segíthet minket a sikeres diéta (vagy még jobb, ha életmódváltás!) véghezvitelében, hiszen nem csak az a fontos, hogy mit eszünk...

Egyszerű módszer fittséged utánkövetésére

Minden ember életében eljön legalább egyszer az a pillanat – de legtöbbünk esetében ez a szám egynél nagyobb -, amikor elhatározza magát, hogy igen, rendszeresen fogok sportolni. Mégis sokszor túl gyorsan elengedjük a fonalat. Hogyan könnyíthetünk ezen?

Edzés egyedül

Edzésnaplóm legújabb részében az önállósodásról lesz szó. Rászántam magam, hogy egyedül is elkezdjek edzeni. Számomra ennek nagy jelentősége van, komoly lépcsőfoknak tekintem, hogy saját motivációmból, és nem a megbeszélt időpont miatt vagyok ott a teremben.

Hogyan „kell” jól futni?

Ha érezzük, hogy a szervezetünknek mozgásra van szüksége, de nem a mi terepünk a konditerem vagy az aerobik-szerű edzések, esetleg nincs társunk, akivel sportolni lenne kedvünk, jusson eszünkbe a futás!