Menü

A túl izmos lányok legendája

Sok nőt az tart vissza az edzőteremtől, hogy nem akarnak túl izmosak lenni. Azt hiszik, az olyan egyszerű, csak mert Rubint Réka és még néhány edző kidolgozott izomzattal rendelkezik. Pedig ettől nem kellene tartani…

Aki próbálta már legalább néhány hónapig a súlyzós edzéseket, az elmondhatja: a félelem alaptalan. Ha akarnánk, sem olyan egyszerű „kiizmosodni”. Lehet, hogy sok helyen láthatjuk a fittness modelleket, amint tónusos izomzatuk kirajzolódik a fényképeken. De ne higgyük, hogy csak lemegyünk a terembe hetente 2-3 alkalommal, és máris ránk robbannak az izmok, amiket nem szeretnénk...


Egy izmos fittness modell: nem kell aggódnunk, hogy könnyű hasonlítani rá

Érthető, hogy nem mindenkinek tetszik az izmosra dolgozott test, hiszen emberek vagyunk, tehát sokfélék, különböző ízléssel. De mielőtt ez tartana minket vissza a konditeremből, jusson eszünkbe: mindazt elérni, amit az ilyen hölgyeken láthatunk, általában több év edzés és szigorú diéta! A hétköznapi embernek nem kell ettől tartania.

A haladóbb sportolók mind tudják, hogy nincsenek csodák: feszesebb testet nem 1-2 hónap alatt lehet összehozni. Fél év – egy év is lehet, mire igazán észrevehető az eredmény. Aki pedig nem tud, nem akar heti 4-6 alkalommal edzeni, valamint komolyan betartott étrendet követni, ott az eredmény lassabb és kevésbé látványos.

Edzeni és konditerembe járni, súlyzókat használni mégis megéri: testünk nem lesz túl izmos, de feszesebbé, tónusosabbá és fiatalabbá-fiatalosabbá válik. Mindez nem azt jelenti, hogy lemondunk a kardió jellegű sportokról és az egyéb mozgásformákról. Aki terembe jár és komolyan veszi, az biztos, hogy kardiózik is mellette. De legjobb, ha kiegészíti másfajta mozgásformákkal is az edzését, például jógával.

Diétás ételek - vidd magaddal!

A diétánk egyik legkörülményesebb része kitalálni, hogy mely ételeket vihetjük magunkkal, ha elmegyünk otthonról. Néhány praktikus tanáccsal segítünk ebben!

Enni vagy nem enni? Ez itt a kérdés!

Unalomból? Stressz miatt? Tévénézés alatt? – egy nap vajon hányszor eszünk és ezek közül vajon mennyi a valódi éhség? Egy kutatás szerint tízféle éhség létezik, ám ezek közül csak egy valódi.

Fogyjunk éjjel? Benne vagyok!

Sokan panaszkodnak arra, hogy nehezen megy a fogyókúra, a zsírégetés, edzéssel sem igazán érnek el eredményt. Valószínűleg, ők nem figyelnek oda egy fontos dologra: az alvás és a zsírégetés közötti kölcsönhatásra. Pedig, tudunk éjjel fogyni!

Pattanj biciklire nyáron (is)!

Ahogy egyre javul az idő, úgy sűrűsödnek be a kerékpárutak és találkozunk egyre több bringással. De, valójában, miért is éri meg nyeregre ülni?

A biztos alapok

Sokszor gondoljuk azt, hogy az egészséges életmódhoz illetve a fitt formánkhoz, csinos külsőnkhöz megannyi drága dolog szükséges, azonban a legfontosabb feltételei a testi és lelki egészségnek valójában nem kerülnek semmibe. Csupán nyolc dolog kell hozzá!