Menü

8 millió forintot adományoz a Procter & Gamble a hazai jégkorong-utánpótlás csapatok sportfejlesztésére

  • Dátum: 2014.02.28., 14:59

A Procter & Gamble, a TESCO Magyarország és a Magyar Olimpiai Bizottság közös kezdeményezése révén országosan 5 hazai jégkorong-utánpótlás csapat részesül összesen 8 millió forintos támogatásban, melyet új sportszerek vásárlására és sportolási lehetőségeik fejlesztésre fordítanak a klubok.

Ünnepélyes díjátadón vehette át a mai napon a Magyar Olimpiai Bizottság szakmai javaslata alapján kiválasztott 5 hazai jégkorong-utánpótlás csapat a 8 millió forintos támogatásról szóló szimbolikus csekket a Procter & Gamble, a TESCO Magyarország és a MOB vezetőitől, valamint a kampány sport nagykövetétől, Szuper Leventétől. A sajtótájékoztatót követően a támogatott klubok - a Kiskörös HC, a Veszprémi Jéglovagok, a Jászberényi Fókák, az Egri Vitézek és a budapesti KSI – ifjú tehetségei a jégen is összemérték tudásukat a P&G Mini Kupa keretében.

Az eseményen részt vett a 2014. évi Szocsi Téli Olimpiai Játékokról hazaérkezett Szabó Milán Gábor sífutó, a P&G Köszi Anyu! kampányának ide sport nagykövete és édesanyja, Szabó Marianna is, aki a P&G jóvoltából a helyszínen szurkolhatott férjével és második fiával együtt Milánnak, élete egyik legfontosabb pillanatában. A sportolót a sajtótájékoztatón a P&G egy egyedi készítésű magyar zászlóval lepte meg, melyre a Játékok ideje alatt a vállalat közösségi oldalán Milánnak írt szurkolói jókívánságok kerültek fel. A P&G Mini Kupa zárásaként, Szabó Milán Szuper Leventével együtt minden kis játékost aranyéremmel jutalmazott, és kitartásra biztatta őket, hogy egy napon majd ők is élsportolóként, a jövő olimpikonjaiként mondhassanak köszönetet édesanyjuk támogatásáért és gondoskodásáért.

A Procter & Gamble, az ötkarikás játékok világszintű támogatója, a 2014. évi Szocsi Téli Olimpiai Játékok alkalmából indította el programját, melynek keretében minden vásárló, aki 2014. január 3. és február 28. között a TESCO magyarországi üzleteiben P&G termékeket – többek között Pampers, Ariel, Lenor, Jar, head&shoulders, Oral-B, Gillette, Old Spice márkákat – vásárolt, támogatta a magyar jégkorong utánpótlást, a jövő olimpiai bajnokait. A befolyt összegből a vállalat a kiválasztott 5 hoki utánpótlás csapat sportolási lehetőségeinek fejlesztéséhez és sportprogramjainak bővítéséhez járul hozzá.

A vásárlói támogatói program a P&G 175 éves fennállásának legnagyobb kampánya, a „Köszi Anyu!” program keretében valósult meg, mellyel a vállalat olimpikonok és édesanyjuk különleges történetein keresztül mond köszönetet minden édesanya kitartó támogatásáért, elkötelezettségéért és odaadásáért. A sajtótájékoztatón bemutatták a P&G vásárlói programját népszerűsítő rövidfilmet is, mely a „Köszi Anyu!” kampány idei, nagysikerű filmje, a „Pick Them Back Up! – Hogy soha ne adjuk fel!” mintájára készült. A film a kis hokinövendékek sportos mindennapjait mutatja be, példaképük, Szuper Levente társaságában, de nem hiányozhat belőle a „Köszi Anyu!” program legfontosabb üzenete sem: az édesanyák kitartó támogatása és odaadása, amely nélkül – legyen szó akár egy élsportolóról, vagy csupán egy izgő-mozgó kisgyermekről – a siker csak álom lehetne.

„Nagyon örülök, hogy ezzel a kezdeményezéssel nem csupán tehetséges kis hokisok támogatásához járulhattam hozzá, akik a jövő olimpikonjaivá válhatnak, de a sport fontosságára és az édesanyák szerepére is felhívtuk a figyelmet. Egy sportoló életében óriási szerepet játszanak a szülők, amiért örökre hálásak lehetünk.” – mondta a kampány nagykövete, Szuper Levente magyar jégkorongozó, kapus, aki jelenleg a hoki utánpótlás egyik budapesti szakosztályvezetőjeként tevékenykedik, így örömmel vállalta a felkérést.

A P&G – a magyarországi jégkorong utánpótlást támogató kezdeményezésén túl - a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal kötött 10 éves együttműködés időszakára mintegy 25 millió dollár – közel 5.6 milliárd forint – értékű vállalást tett az ifjúsági sportok támogatására, azok számára, akik a legtöbbet jelentik az anyáknak: a gyermekeiknek. A program eredményeként a P&G támogatásának összege mára már elérte a 10 millió dolláros – azaz közel 2.2 milliárd forintos – összeget világszerte.

A vásárlói programmal kapcsolatos további információért látogasson el a következő oldalra: www.pgolimpia.hu
A P&G „Köszi Anyu!” kampányáról további videókat a következő oldalon talál: P&G YouTube.

P&G, az ötkarikás játékok nemzetközi partnere

A P&G először az Egyesült Államok Olimpiai Bizottságával működött együtt a 2010-es Vancouveri Téli Olimpiai Játékok kapcsán. Ezt követően a vállalat 10 éves, 2020-ig tartó hosszú távú együttműködési megállapodást írt alá a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal, és az ötkarikás játékok világszintű kiemelt támogatójává vált.

Az ötkarikás játékok nemzetközi partnere, a Procter&Gamble idén is útjára indította globális „Köszi Anyu!” kampányát, mely a sportolók mögött álló édesanyákat helyezi középpontba azáltal, hogy köszönetet mond nekik mindazért, amit anyaként tesznek gyermekeikért. A Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal kötött együttműködés keretében megvalósuló projekt a P&G 175 éves fennállásának legnagyobb kampánya.

A P&G-ről

A P&G termékeit naponta 4,8 milliárd ember használja világszerte. A vállalat portfoliójába olyan elismert, minőségi és vezető márkák tartoznak, mint az Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, and Whisper®. A P&G mintegy 70 országban van jelen. A vállalatot és termékeit érintő legfrissebb hírekért látogasson el a vállalat weboldalára.

Forrás, fotó:
Open Communications

Atlétikai világbajnokság Budapesten!

Mint sokan tudjuk, a 2023-as atlétikai világbajnokság rendezési jogát Budapest kapta meg a Nemzetközi Atlétikai Szövetség 2018 decemberében tartott ülésén. Ez a 19. szabadtéri atlétikai világbajnokság, melyre 195 országból 2000 atléta érkezett.

Az eper szervezetre gyakorolt hatása

A nyár igazi jele a piacokon megjelenő friss eper, ami nem csak finom, de rendkívül egészséges is, mondhatni bűntelen élvezet.

Miért szednek sótablettát a futók?

Sokan esküsznek rá, mások pedig egyáltalán nem használják. De most akkor kell vagy sem? Mire jó a sótabletta?

Segíti-e az olimpia egy ország sportjának felemelkedését?

Előző cikkünkben arról elmélkedtünk, hogy vajon egy átlag hazai világverseny generál-e az utánpótlásnak több versenyzőt. Egyértelmű válasz nem adható, annyi bizonyos, hogy a kettő között nincs összefüggés. Az már egy másik kérdés, hogy néhány kiugró eredmény viszont érdeklődő fiatalokat hoz az adott sportágba. Ám azt már viszonylag objektíven meg tudjuk vizsgálni, hogy okozott-e sportági fejlődést egy olimpia az adott országnak. Maradjunk csak a XXI. századi olimpiáknál.

Az egészséges edző-gyermek-szülő háromszög a sport területén.

Amikor gyermekünket klubkeretek között sportolni adjuk, nagyon fontos, hogy megmaradjon a gyermek-szülő-edző háromszög stabilitása. Ennek fenntartásáért különösen a két felnőttnek kell sokat tenni, mert ha megbillen, vagy bármilyen törés következik be, annak a gyermek látja a kárát. Néhány sportág erre már konkrét leírásokat dolgozott ki.