Menü

Sportolás okosórával

Rengeteg sportolót látunk, akik okostelefonnal segítik az edzéseiket. Nem is hiába, hiszen sok információhoz jutnak a különböző applikációk révén. Most már egyre elérhetőbbek az okosórák, amik hasonlóan okos funkciókkal rendelkeznek, de még könnyebb használni őket testmozgás közben.

Ezt próbáld ki! - Sportágválasztó

Mai ajánlónk rendhagyó módon nem egy sportágról szól, hanem sokkal többről...

10 ok, hogy miért sportoljunk

Számtalanszor hallottuk már: „Az edzés pozitív hatással van a szervezetre.” De mit jelent ez valójában? Ha motiváció kell, íme tíz ok, ami a testmozgásra biztat.

Divat, hogy mit sportolunk?

Sporttrend - igen, létezik ilyen, és itt most nem a fittneszruházatra gondolunk. A divat jelentősen meghatározza, hogy mit sportolnak az emberek.

Súlyos téma, azaz a pocakleadás sarokpontjai

Írásunkban nem fogjuk feltalálni a spanyolviaszt, viszont bízunk benne, hogy hasznos oldaláról világítjuk meg eme fontos témát.

Nem tudok sportolni, mi legyen?

A rendszeres mozgás jótékony hatásai közismertek. Manapság szinte mindenütt találkozhatunk ezzel az ajánlással. Igen ám, de mit tegyen az, akinek erre nem alkalmas a szervezete?

Egészséges nedűt ad a nyírfa

A nyírfalé jótékony hatásait már a középkorban is ismerték, sajnos napjainkban kikerült a köztudatból, pedig számos jó tulajdonsággal rendelkezik. Néhol boltokban is megtalálhatjuk - méregdrágán, de frissen az igazi!

Nem biztos, hogy le tudod mozogni, amit megeszel…

Jellemző sokakra, akik sportolnak, hogy azt hiszik: bármennyit ehetnek, hiszen majd lemozogják azt. Csakhogy mindez nem is olyan egyszerű, mint gondolnánk! Egy zacskó chipset például csak 10 km futással tudunk kompenzálni.

NETFIT: rosszak az eredmények

Nem hozott túl biztató eredményeket a magyar diákok fittségi tesztje, és a gyerekek negyede túlsúlyos.

Ezt próbáld ki! - Fitfutball

Igen, ilyen is van. De mi ez? Magyar találmány és nem kell hozzá más, csak egy labda. Érdekes, technikás és izzasztó egyszerre.

Így kezeljük otthon a sportsérüléseket

Azok, akik rendszeresen sportolnak – legyen az futás, kerekezés, edzőterem vagy éppen a jóga –, már biztosan elszenvedtek kisebb-nagyobb sportbaleseteket. Ezek a sérülések legtöbbször csak felületiek, és kevésbé súlyosak, úgy, mint kisebb ficamok, húzódások, zúzódások, rándulások.

Koncentráljunk a core izmokra!

Az ülőmunka hátrányait az utóbbi időben alaposan kiveséztük, de ez nem jelenti azt, hogy nincsenek újdonságok a témában. A nagyobb ismeretanyag nagyobb eredményességet is jelenthet.

Nem voltunk elhízott gyerekek - a facebook bizonyít

"A kövérség a családunkban genetikai eredetű. Nálunk senki sem volt vékony!" - hallhatjuk az egyik leggyakoribb kifogást a túlsúlyra. A facebook-on most futó kezdeményezés mégis az ellenkezőjét bizonyítja.

Izom: mit tegyünk, ha fáj?

Mit tegyünk, ha úgy érezzük, túlerőltettük magunkat, a mozgás fájdalmat okoz? Az izomsérülés nem gyakori sérülési forma, éppen ezért különleges odafigyelést igényel.

Egyszerű és hatékony edzésforma

Az utóbbi időben egyre nagyobb divatja van a saját testsúlyos edzésformának, amelyet persze nem most találtak ki. Inkább mondhatjuk úgy: újra felfedezték ezt a típusú tréninget.

Változtassunk, de csak kicsit!

Az év eleje tipikusan az életmód-változtatás időszaka. Sokszor azonban sajnos a szándék csak szándék, a változás pedig megvalósítatlan marad.

A túlsúly lelki háttere

A túlsúly nem egyszerűen egészségügyi probléma: a mögötte álló lelki okok jelentősek, és azok kezelése nélkül igen nehéz tartós sikert elérni. Sőt, ezek a problémák akár teljes mértékben megakadályozhatják a fogyást. Érdemes tanulmányozni az erről szóló szakirodalmat.

Frissítő táplálkozás

Mit együnk, ha az ünnepek után szeretnénk könnyedebbek lenni? Íme néhány ötlet a cikkünkben. A jó hír az, hogy ezeket az ételeket nem csak megenni és megemészteni, hanem elkészíteni is nagyon egyszerű.

Ne féljen a hidegtől!

A téli időszak sokakat bekényszerít a torna és konditermekbe, de még többen vannak azok, aki jó időben sportolnak, a hideg beálltával viszont felhagynak a testmozgással.

Miért nehezebb a fogyás 40 éves kor felett?

Nagyon sokan abban a hitben élnek, hogy amikor eljön a 30. vagy a 40. születésnapjuk, olyan drámai változás történik a szervezetükben, amely miatt alattomosabban kúsznak fel a pluszkilók, és sokkal nehezebb leadni azokat. Vajon tényleg nehezebb fogyni 40 éves kor felett?