Menü

Új szlogennel gyorsít a Puma

  • Dátum: 2014.08.08., 18:34

A PUMA sportlifestyle márka bejelentette új szlogenjét! Mostantól a Forever Faster  jelmondattal szólítja meg közönséget a márka. A szópár nem mást hivatott jelképezni, mint a sportszertgyártó gyorsaságát és dinamizmusát, ami megkülönbözteti a többi márkától a piacon. A Forever Faster szlogen globális marketing kampány keretein belül kerül mutatják be, beleértve televíziós spotokat is, amelyekben a világ legjobb sportolóit szerepelteti majd a PUMA.

A Forever Faster olyan sportolókat sorakoztat fel maga mögött, akik zseniális egyéniségek mind személyiségükben, mind játékukban. Többek között a világ leggyorsabb embere, Usain Bolt és a legnagyobb futball legendák - Mario Balotelli, Sergio Agüero, Marta Vieira da Silva- is aktív részét képezi a márka kampányának; de láthatjuk majd a golfozó Rickie Fowlert és Lexi Thompsont is, nem beszélve a Scuderia Ferrari Formula1-es csapatáról. A szpotok központjában minden szereplő elhivatottsága áll, akik ellentmondást nem tűrően vállalnak kockázatot, törnek át minden gátat, bátrak és bíznak önmagukban.

A Forever Faster  megmutatja, milyen magával ragadó és felemelő érzés elsőnek lenni, kissé szemtelenül, de nem nagyképűen érezteti, mit jelent az: a legjobbnak lenni. Aki nézi, átérezheti a győzelem örömét! Ez a rengeteg érzés mind-mind túllép egy egyszerű marketing hadjárat határain. A márka célja, hogy egy azonnal azonosítható, egyedi és innovatív terméket hozzon létre, amely útmutató a trendek és stílusok világában, és mindezt az eddiginél jóval dinamikusabb módon tegye. Amellett, hogy szlogen, a Forever Faster nem más, mint küldetés a márka életében.

"A Forever Faster a PUMA állásfoglalása a márkapiacon, egyúttal emlékezteti az embereket arra, hogy mi vagyunk és mindig is mi leszünk a leggyorsabb sportmárka ezen a Földön" - mondta Adam Petrick, a PUMA nemzetközi marketing igazgatója. "Minket mindig is azzal azonosítottak a piacon, hogy mertünk rizikót vállalni és ez a jövőben is így lesz. A Forever Faster is csak ezt példázza. Az, hogy miként állunk a termékeinkhez, milyen a dizájnja, milyen újításokat alkalmazunk, merőben más, ahogy az is, hogyan pozícionáljuk a márkánkat a piacon."

K: Mit jelent a Forever Faster a márka felfogásában?

V: A "Faster" (gyorsabb) jóval többet jelent annál, mint a sportolók racionális előnyét a gyorsaságukban. Ez egy nagyon céltudatos megfogalmazása annak, hogy a világ minden területén a leggyorsabbak vagyunk. "Forever Faster" („Mindig gyorsabb”) pedig annyit tesz, hogy uraljuk a sebességet, az izgalmakat és annak örömét, hogy tényleg mi vagyunk a leggyorsabbak. Üzletileg  maximális meggyőződéssel azon fogunk dolgozni úgy külsőleg, mint belsőleg, hogy újításainkkal, stílusunkkal és trendteremtésünkkel mindenkit megelőzzünk.

K: A Forever Faster egy szezonális törekvés?

V: A Forever Faster egy hosszú távú törekvés első lépése, ami során egyértelműen tisztázni akarjuk márkánkat az emberek fejében. Minden egyes szezonban a Forever Faster lesz az úttörő, a zászlós hajó, amivel bebizonyítjuk mind a vásárlóinknak, mind a partnereinknek, hogy innovációban és trendteremtésben az elsők vagyunk.

K: Kik azok a sportolók, akik a legfontosabbak a Forever Faster kampányban?

V: Minden egyes sportoló fontos a Forever Faster kampáynyban. Olyan nagy nevek vesznek részt, mint a világ leggyorsabb embere, Usain Bolt, olyan futballpéldaképek, mint Mario Balotelli, Sergio Agüero, Marta Vieira da Silva; nem beszélve a golfozó Rickie Fowlerről és Lexi Thompsonról; de velünk van a Scuderia Ferrari Formula1-es csapata is.

K: Hol mutatkozik be a Forever Faster?

V: Az Performance-tól egészen a Lifestyle-ig, minden szegmensünkben megjelenik a Forever Faster. A Forever Faster egyetlen tiszta és egyértelmű megfogalmazásban keveredik a különböző kategóriákban, egyúttal ezt kommunikáljuk a kampány minden egyes elemében is.

K: Mit jelent a Forever Faster a termékek újításában?

A: Azt, hogy a "Forever" (örökké), nem csak a történelmünkre utal, és nem is csak a klasszikus termékeink iránti elkötelezettségre. Ez egy véget nem érő törekvés arra, hogy mi legyen a következő lépés - a különböző megjelenési újításokban, a kulturális trendekben, a stílus és divat területén egyaránt.

Forrás, fotó:
KRQ-Puma PR

Atlétikai világbajnokság Budapesten!

Mint sokan tudjuk, a 2023-as atlétikai világbajnokság rendezési jogát Budapest kapta meg a Nemzetközi Atlétikai Szövetség 2018 decemberében tartott ülésén. Ez a 19. szabadtéri atlétikai világbajnokság, melyre 195 országból 2000 atléta érkezett.

Az eper szervezetre gyakorolt hatása

A nyár igazi jele a piacokon megjelenő friss eper, ami nem csak finom, de rendkívül egészséges is, mondhatni bűntelen élvezet.

Miért szednek sótablettát a futók?

Sokan esküsznek rá, mások pedig egyáltalán nem használják. De most akkor kell vagy sem? Mire jó a sótabletta?

Segíti-e az olimpia egy ország sportjának felemelkedését?

Előző cikkünkben arról elmélkedtünk, hogy vajon egy átlag hazai világverseny generál-e az utánpótlásnak több versenyzőt. Egyértelmű válasz nem adható, annyi bizonyos, hogy a kettő között nincs összefüggés. Az már egy másik kérdés, hogy néhány kiugró eredmény viszont érdeklődő fiatalokat hoz az adott sportágba. Ám azt már viszonylag objektíven meg tudjuk vizsgálni, hogy okozott-e sportági fejlődést egy olimpia az adott országnak. Maradjunk csak a XXI. századi olimpiáknál.

Az egészséges edző-gyermek-szülő háromszög a sport területén.

Amikor gyermekünket klubkeretek között sportolni adjuk, nagyon fontos, hogy megmaradjon a gyermek-szülő-edző háromszög stabilitása. Ennek fenntartásáért különösen a két felnőttnek kell sokat tenni, mert ha megbillen, vagy bármilyen törés következik be, annak a gyermek látja a kárát. Néhány sportág erre már konkrét leírásokat dolgozott ki.