Menü

Mit sportoljak? – III. A futás

Mostanában a futás reneszánszát éli, de még mindig vannak, akik nehezen szánják rá magukat. Pedig, az egyik legrugalmasabban űzhető testmozgás.

Mit sportoljak? – II. Jóga

Bár a jóga egyesek szerint csak pihenés, nem sport, mégis megdolgoztat annyi izomcsoportot, mint egy aerobik edzés. A testi egészség mellett, pedig a lelki egészségre is rendkívül jó hatással van.

A testmozgás 6 meglepő előnye

Persze mindenki tudja, hogy a testmozgás egészséges és jó hatással van a szervezetünkre, de van néhány igen meglepő előnye is.

Migrént, „rossz” alvást is okozhat egy elcsúszott állkapocsízület

Vannak olyan tünetek, amelyek hátterében nem is sejtjük, hogy fogászati problémák állnak. Fogcsikorgatást, fej- és nyakfájdalmat, migrént, fülzúgást, vagy nyugtalan, rossz alvást is okozhat ugyanis, ha elmozdul eredeti helyzetéből az állkapocsízületünk.

5 étel, amit kerülj ízületi gyulladás esetén!

Az ízületi fájdalmakat legnagyobb százalékban az ízületi gyulladás (arthritis) okozza. Ne csak a gyógyszerekben keressük a megoldást, ha fáj. Előzzük meg a bajt! Mégis milyen ételek okozhatnak gyulladást a szervezetben? Miket kerüljünk?

Barátunk, az omega-3 zsírsav

Az omega-3 zsírsav is egyike azoknak a fogalmaknak, amik az egészségtudatos fogyasztók fejében keringenek, mint egészséges tápanyag. Cikkünkben áttekintjük, mi is ez az anyag, hogyan szolgálja egészségünket, és miként juthatunk hozzá.

Ülő munkát végez, vagy fizikait? Nem mindegy!

Mit sportoljon az, akinek még nincs bevált mozgásformája, de szeretne elkezdeni valamit? Hát ez az: egyáltalán nem mindegy, hogy mit.

Síelés, korcsolyázás ízületkímélő módon

Friss levegőn, természetes környezetben mozogni nagyon kellemes és egészséges, de csak akkor, ha ízületeink védelme érdekében betartunk néhány fontos szabályt.

Ízületi panaszok esetén is aktívan

Azt mondják korral jár, de nem feltétlenül kell szenvednünk ízületi problémák miatt 40 éves kor felett sem, mozdulatlanságra pedig végképp ne ítéljük magunkat!