Menü

Ezeket ne próbáld ki!

Amikor diétáról van szó, céljaink elérése érdekében hajlamosak vagyunk mindenféle fogyókúrás módszert kipróbálni, még olyan megoldásokat is kipróbálunk, melyek károsak az egészségünkre nézve.

Azért fáj, mert nem ittál eleget...

Legalább 2-3 liter folyadékra lenne szükségünk minden nap – ezt nem véletlenül halljunk gyakran, hiszen testünk számára az egyik legfontosabb a megfelelő folyadékbevitel. Ha nem figyelünk erre tudatosan, akkor annak nagyon sok negatív következménye lehet.

5 reggeli azoknak, akik nem akarnak reggelizni

Egy kiadós, tápanyagban gazdag és egészséges, vitamindús reggelivel igazán jó lehet indítani a napot, együtt enni, reggel, családi körben. Megéri emiatt korábban felkelni

Stresszes kaják

A stressz evés hamar plusz kilókhoz vezet, hiszen mindig is a kontrollálatlan étkezés volt az elhízás legfőbb oka, a stressz evés azonban ennél jóval összetettebb probléma. Vajon hogyan kezelhető?

Diéta és alkoholfogyasztás

Mit tehetünk, ha igyekszünk kalóriaszegény étrendet tartani azért, hogy jobban álljon rajtunk az alkalmi ruha/ fürdőruha, de szívesen fogyasztanánk alkoholt? Milyen és mennyi alkoholos ital fogyasztható a diéta alatt?

Karácsony pluszkilók nélkül

Megelőzhetjük-e valahogy a karácsonyi súlytöbbletet, amikor ott vannak a nagymama isteni süteményei, na és persze a jobbnál jobb receptek? Elképzelhető a január diéta nélkül? Néhány ötlettel segítünk, szuper receptek is a cikkben!

10 érv, hogy miért figyelj a megfelelő alvásra!

A jó minőségű és megfelelő mennyiségű alvás ugyanolyan fontos az egészséghez, mint a rendszeres mozgás és az egészséges táplálkozás. A nyugati életmód, a kialakult társadalmi rend nem teljesen veszi figyelembe a természetes alvásritmust A legtöbb ember ma kevesebbet és rosszabb minőségben alszik, mint kellene.

Könnyű, diétás vacsoraötletek

Életmódváltásunkat számtalan ízletes recept segítheti, az étel-ötletek száma végtelen. S bár nagyon sok recept szól ebédről, kiadós reggelikről, a visszajelzések alapján a legnehezebb egy könnyű, ám mégis laktató vacsorát kitalálni, vagy esetleg egy anyagilag kevésbé megterhelő húsmentes ételt elkészíteni.

Intenzív testmozgás után csökken az étvágy?

Sokan egy kimerítő gyakorlatsor után nem vagyunk éhesek. Örülünk ilyenkor, hiszen adtunk is le a kalóriákból, és nem is kívánja a szervezetünk az azonnali pótlásukat. Érdekes azonban, hogy számos embernél viszont kimondottan éhségrohamok jelentkeznek az egyes edzések után. Akkor hogy is működik ez?

Nem szomjasak, hanem éhesek leszünk a sótól?

Ha valami sósat eszünk, szomjasnak érezzük magunkat. Egy berlini kutatóintézet újonnan megjelent vizsgálati eredménye szerint nem mindig alakul így a történet.

Így ehetsz kevesebbet

Mindannyian tudjuk, hogy a diéta, valamint alakunk megőrzésének titka, hogy nem esszük túl magunkat, és normális mennyiségű ételt fogyasztunk. Igen ám, de a társadalom többsége "túlfogyasztó", azaz többet eszik, mint amennyire valójában szüksége lenne. Hogyan érhetjük el, hogy kevesebbet tudjunk enni?

A pont, amivel örökre véget vethetsz az elhízásnak

Egyetlenegy dolog megtanulásával örök időkre szembeszállhatunk a túlsúllyal, vajon mi lehet ez? Cikkünkből kiderül!

Túl sokat eszünk!

Sajnos ez nem is kérdés. Vajon ennek mi az oka? Több helyen is kereshetjük a problémát. Lássuk!

Felesleges plusz kilók a várandóság alatt

Bár nem elsődleges kérdés babaváráskor, de a legtöbb nő fejében azért megjelenik az elhízástól való félelem. A túlzott súlygyarapodás ugyanakkor nemcsak esztétikai probléma, hanem egészségmegőrzés szempontjából sem elhanyagolható kérdés.

Nem szabad elcsábulni

Sok ember hajlamos túlenni magát sportolás után, aminek az az elsődleges oka, hogy úgy érezzük, elcsábulhatunk, hiszen edzettünk.

„Eszem, amíg elvesztem az eszem” – avagy nem mindegy a mennyiség

Táplálkozhat valaki bármily egészségesen, ha nem megfelelő mennyiségeket eszik. Ez elsősorban akkor okoz problémát, ha túl nagyok az adagok, de természetesen a kevés étel is gondokat okozhat.

Többet eszünk, mint kellene

Napjaink táplálkozási problémáinak egyik kulcsa nemes egyszerűséggel az, hogy túl sokszor és sokat eszünk. Igen, még akkor is, ha ezt észre sem vesszük.

Úgy szeretlek, majd’ megeszlek!

Sokan azzal a kritikával illetik a diétázókat, az egészséges életmódot választókat, hogy nem adják meg szervezetüknek, amire vágyik, és éppen ez az, ami nem egészséges. Vajon árthat-e nekünk az az étel, amire annyira áhítozunk, és okozhat-e gondot, ha megvonjuk magunktól? A válasz mindegyik kérdésre: igen!