Menü

Nyár eleji kimerültség – hogyan jöjjek rendbe?

Hosszú, fárasztó tél és eseménydús tavasz után nem véletlenül vagyunk kicsit fáradtabbak, gyengébbek és olykor ingerültebbek. Pedig ilyenkor kell rákapcsolni, kicsit keményebben dolgozni, mielőtt a nyaralás ideje eljönne. Most adok pár tippet, hogy újult energiával indulj a nyárnak.

Ideális étrend óvodásoknak, kisiskolásoknak

Vajon milyen egy ideális reggeli kisebbeknek? Mit csomagoljunk tízóraira a nagyobbaknak? Mennyi az ideális gyümölcsfogyasztás ebben a korban? Adjunk tejterméket? Mi a baj a bolti felvágottakkal? Milyen vitaminokat adjunk nekik? A kérdéseink végeláthatatlanok, ha óvodás, kisiskolás gyermekeink táplálkozásáról van szó.

Filléres trükkök a tartós fogyáshoz!

Köztudott, hogy a nyári alak télen készül. Ezért bizonyára már többen dolgoznak alakjuk formálásán, vagy legalábbis gondolkoznak, hogyan kezdjenek bele. Az étrend és a mozgás mellett azonban vannak apróbb trükkök, melyeket bevethetünk a vágyott forma eléréséhez vezető - és egyáltalán nem egyszerű - úton.

A magnézium. Mikor pótoljuk és hogyan?

Talán már mindenki hallott a magnézium szükségességéről a megfelelő izom-működéshez és a nyugodt idegrendszerhez. De mit okoz még hiánya a görcsön és idegességen kívül? Na, és mit tehetünk ellene? Ennek járunk utána következőkben.

A nassolás és ami a háttérben van...

Megőrülünk egy szelet csokiért, sós mogyoróért vagy akár a kettőért egymás után? Vajon miért nassolunk? Valóban éhesek vagyunk, vagy valami egészen másról van szó? Mi lehet az oka a főétkezések közötti evéseknek és hogyan tudjuk kezelni, hogy felesleges kalóriákat fogyasszunk?

Fontos baba- mama vitamin: a magnézium

A magnézium az egyik legfontosabb nyomelem, nélkülözhetetlen ásványi anyag, melyre a kismamáknak és a kisbabáknak kifejezetten szüksége van több szempontból is.

Oldj stresszt egyszerűen!

Mint oly sok minden mást, a stressz bizonyos formáit is meg lehet előzni, vagy megszüntetni némi egyszerű életmódváltással.

Korunk betegsége a mangéziumhiány

Zsíros, sós ételek, édes üdítők és fagylaltok, sok alkohol. Mindezek fogyasztása kevés mozgással párosítva általános jelenség ma hazánkban. Az egészségtelen életmód sok bajt okoz a szervezetben. Közülük kevesebb szó esik a magnéziumhiányról.