Menü

Végeztem a vizsgákkal – hogyan tovább?

Ha azoknak a szerencséseknek a táborát erősíted, aki elég hajlandóságot és szorgalmat érzett magában arra, hogy gyors rohamban letudja a vizsgáit, és még nem terveztél semmit a maradék két-három hétre, akkor ez a cikk neked szól.

A legtöbben azért tömörítik be a vizsgáikat, hogy minél hamarabb végezzenek, és majd legyen idejük a végén pihenni, kikapcsolódni, kirándulni vagy wellnessezni. És ez mind nagyon jó ötlet. De ha valami másra vágysz, akkor ezeken túl is sok mindent tehetsz, amivel ráadásul megőrizheted az egészségedet.

Például, ha nem tudsz főzni, ebben az időben megtanulhatsz. A vizsgaidőszak nem ad lehetőséget arra, hogy kibontakozz a főzés terén, ráadásul az étrendedet sem teszi rendbe, hiszen ilyenkor minden számít, csak az étel minősége nem. Ezért ezekben a hetekben kipróbálhatsz új recepteket. Szánhatod arra az idődet és az energiádat, hogy egészséges ételek receptjeit tanulod meg, és akkor eleve két legyet ütsz egy csapásra.De ha nem vonz a gasztronómia, még mindig nagyon sok lehetőség áll rendelkezésedre.

Elkezdhetsz például valamilyen sportot vagy kihívást. A legtöbb kihívás időtartama 30 nap, de találhatsz az interneten 2-3 hétre szólóakat is. Ezeket otthon könnyűszerrel végezheted, rendkívül kevés idő alatt. Viszont ha nagyobb kalandra vágyunk, új sport után is nézhetünk, vagy használhatjuk az időnket arra, hogy elkezdjünk strandra járni. Ilyenkor télen ugyanis hétköznap délelőttönként jóval kisebb tömeggel találkozhatunk. Kevesebb iskolást hoznak el a rossz idő miatt, ráadásul az emberek dolgoznak, így nagy valószínűséggel alig lesz lenn valaki.

Így választhatunk magának egy pályát, amin kis szerencsével csak mi leszünk, úszhatunk annyit és olyan tempóban, ahogy csak akarunk, és ha megunjuk vagy elfáradunk, átmehetünk egy pihenősebb medencébe. Így az egész napot relaxációval és mozgással töltjük, ami segít kiheverni a sok tanulást, görnyedést a jegyzet fölött, és a rendszertelen, egészségtelen életmódot, amit a vizsgaidőszakban folytattunk. Megéri, nem?

Mit sportolhatnak a cukorbetegek?

A cukorbetegek egyik legfontosabb feladata, hogy a vércukorszintjüket ideális szinten tartsák, azonban tévedés azt gondolni, hogy a sport veszélyt jelent erre az állapotra. Mindössze be kell tartani az alapvető és legfontosabb szabályokat. De milyen mozgásformát választhatnak a cukorbetegek?

Tippek megtakarításhoz

Bármit hoz az élet egy kis megtakarítás soha nem jön rosszul, ezért érdemes félretenni amikor több jön be, mint folyik ki.

Legyen végre a vízilabda nyári sport!

Régen még mozgalom is indult azért hogy a vízilabda, nevéhez is jellegéhez méltóan valóban nyári sportág legyen. Most újra hallani a hangokat, a koronavírus járvány miatt július közepén újrakezdett magyar vízilabda élet kapcsán. De vajon lesz e valaha igazán nyári sport a vízilabda, és vajon most miért nem az?

Hangulatjavító gyógynövények nyomában

A hangulatingadozás, a lehangoltság és a stressz fárasztó hatása rendkívül megviseli az embert, ám nem muszáj rögtön nyugtató gyógyszerekhez nyúlni, jobb előbb a természetes megoldásokat áttekinteni.

Kirándulj itthon!

A koronavírus járvány legnagyobb vesztese a turizmus, mivel a betegség miatt a legtöbben lemondják külföldi nyaralásaikat. Ha azonban mégis kikapcsolódásra és friss levegőre vágysz, ezek Magyarország legszebb kirándulóhelyei, ahol a természet közelében pihenheted ki magadat.