Zsírégetés? Na ne nevettess...
- Dátum: 2017.10.10., 11:40
- alakformálás, csodaszer, diéta, egészségipar, egészségpiac, életmód, életmódváltás, fogyás, fogyókúra, mozgás, sport, zsírégetés, zsírégető
A fogyni vágyók hihetetlen mértékű bevételt jelentenek az egészségpiac számára, amivel normális esetben nem is lenne baj, amennyiben a kereslet és a kínálat találkozik, s végül mindenki jól jár. De nem erről van szó. Mégis van egy szócska, amivel nagyobbnál nagyobb blődségeket lehet eladni: ez pedig a zsírégetés. A súlytöbblettel rendelkezők kedvenc szakkifejezése.
Úgy képzelik, létezik valamilyen csodaszer, aminek segítségével már a kanapéban ülve is fogyhatunk. Semmit sem kell változtatnunk, csak ezt az egy meghatározott dolgot enni, venni, megfizetni, és máris csoda történik. Nincs ebben végülis semmi meglepő, az emberek élete arról szól, hogy miként lehet a minimális befektetéssel a maximális eredményt kihozni a dolgokból.
Így hát a zsírégető hatást meghatározott gyümölcsök, egyes ételek, speciális tabletták vagy eszközök segítségével kívánják elérni. Pedig a hozzáértők tudják: ez elég naiv próbálkozás.
Gondoljunk csak bele: ha létezne ilyen csodaszer, vagy fantasztikus találmány, akkor nem attól lenne már híres a média világszerte? Nem arra gyűjtene mindenki, s léteznének még egyáltalán elhízott emberek, vagy legalábbis a tehetőbb társadalmi rétegek tagjai között? Megengedné magának bármely híresség, hogy a súlyát kritizálják, ha létezne ez a bizonyos könnyű, de pénzen megvásárolható zsírégető módszer?
A választ talán már nem kell elárulni... Hogy minek van zsírégető hatása, az fájdalmasan egyszerű: a mozgásnak, valamint annak, ha valamivel kevesebb kalóriát fogyasztunk, mint amennyire a szervezetünknek szüksége van. S hogy miért nem közkedvelt ez a nézőpont? Nagyon egyszerű: ez munkát jelent, nem pedig kanapé-fogyást. Tehát sportolni kell, valamint diétázni, pontosabban életmódot váltani. Nem pedig ugyanúgy enni a krémest...
A sikerért meg kell dolgozni, és ez az alakformálásra, valamint az egészségünk megőrzésére is igaz.
Napközbeni szundikálás a munkahelyen
Mit nyerhetnek a hivatalos szieszta bevezetésével a vállalatok, és hogyan érdemes alkalmazniuk a HR-eseknek? A munkahelyi alvás koncepciója jelentős fejlődésen ment keresztül az elmúlt években, világszerte számos cég alkalmazza a mentális jólét érdekében, a Google, a Nike, a Procter & Gamble és a Facebook főhadiszállásain például már évek óta vannak alvókabinok. Jelen helyzetben nem arról van szó, hogy átaludja a fél csapat az éjszakai műszak egyharmadát, hanem hogy hivatalosan is pihenhet az alkalmazott munkaidőben.
Karácsony hitelből
Egy friss reprezentatív felmérés szerint a magyarok átlagosan 102 ezer forintot szánnak a karácsonyi kiadásokra, ebből 46 ezer forintot költenek ajándékokra. Háromból két ember állít karácsonyfát, amelyre közel 14 ezer forintot fordítanak – olvasom a netes összefoglalókat.
Becézgetések egy munkahelyen
Hogyan működik a becenevek használata a munkahelyen? A becézés alatt jelen helyzetben nem a keresztnév rövidítését értik (például Benedek helyett Beni), hanem olyan nevek használatát, ami újfajta identitást ad az adott személynek. Mint például a Főni, a Mester, a kobra vagy más opciók a populáris kultúrából.
Álláskeresés: hogyan kezdjünk neki?
Az álláskeresés nem könnyű feladat és sok esetben hosszas folyamat, amibe legtöbbször sok időt és energiát kell fektetni, de ha felkészülten állunk neki a folyamatnak könnyebben és gyorsabban találjuk meg a megfelelő munkát. Hol érdemes elkezdeni az álláskeresést?
Cipősdoboz akció - csatlakozz!
„Cipősdoboz akció idén is! Te is segíthetsz!” – emlékeznek még a korábbi cikkeinkre erről? Ha igen, annak nagyon örülünk, ebben az esetben ideje ismét emlékeztetni magunkat erre a nagyszerű jótékonysági kezdeményezésre!