Menü

A női magazinok bölcseletei

  • Dátum: 2013.02.15., 13:02

Legtöbbünk olvas vagy olvasott már ilyen jellegű újságot, de találtunk-e benne valami olyat is, amit eddig nem tudtunk?

Széles skáláját figyelhetjük meg a női magazinoknak, a jellegük, felépítésük általában ugyanolyan csak más címet adnak neki. A leggyakoribb téma a fogyókúra, párkapcsolat, szex, vásárlás, bulizás. Mintha más nem is érdekelhetne minket. No de nem is ez a lényeg, hanem a tartalom, ami mindig, mindenhol ugyanaz.

Hogyan szedjünk fel pasikat? Hogyan tartsuk meg a pasinkat? Hogyan legyünk jók az ágyban? Ha már jók vagyunk az ágyban, hogyan tehetjük még érdekesebbé az együttlétet? Hogyan fogyjunk? Mennyit fogyjunk? Szeret a párunk? Mennyire szeret? Megcsal? Készül megcsalni? Mit vegyünk fel bulizni? Hogyan sminkeljünk bulira? Milyen frizuránk legyen a bulira?

Csupa olyan kérdés, amit amúgy is feszegetünk minden nap, sokan magunkban is felteszünk, itt inkább a párkapcsolati témára értve. De például, a hogyan viselkedjünk a párkapcsolatban és a mi a jó párkapcsolat titka a „legjobb”. Nem tudom, ki hogy van vele, vagy olvasott-e már ilyet, de az ilyen nagy bölcsességeket, mint a „légy mindig őszinte” és a „bízz a partneredben” magamtól is tudom, nem kell ezért 5-800 forintos magazinokat vásárolnom. Arra pedig sajnos végképp nincs pénzem, hogy az ezekben a lapokban hirdetett 50 ezer forinttól a több százezerig terjedő ruhakölteményeket, cipőket, kiegészítőket megvásároljam, pláne havonta váltogassam a ruhatáramat.

A legszórakoztatóbb rész a pasizás rovat, amit már csak a vicc kedvéért is megmutattam páromnak, és mindjárt vidámabb lett a napunk. Ha másért nem is, legalább ezért megérte megvásárolni.

Horváth Barbara
Fotó: sxc.hu

Autózás télen

Sokak számára talán unalmas téma az autók télre való felkészítésének és a téli vezetésnek a témája, hiszen minden évben megteszik ezt figyelmeztetés nélkül is, azonban még a profiknak sem árt átismételni a teendőket, ha másért nem, emlékeztetőül. Mert nemsokára itt a tél. Ja, már itt is van.

Napközbeni szundikálás a munkahelyen

Mit nyerhetnek a hivatalos szieszta bevezetésével a vállalatok, és hogyan érdemes alkalmazniuk a HR-eseknek? A munkahelyi alvás koncepciója jelentős fejlődésen ment keresztül az elmúlt években, világszerte számos cég alkalmazza a mentális jólét érdekében, a Google, a Nike, a Procter & Gamble és a Facebook főhadiszállásain például már évek óta vannak alvókabinok. Jelen helyzetben nem arról van szó, hogy átaludja a fél csapat az éjszakai műszak egyharmadát, hanem hogy hivatalosan is pihenhet az alkalmazott munkaidőben.

Karácsony hitelből

Egy friss reprezentatív felmérés szerint a magyarok átlagosan 102 ezer forintot szánnak a karácsonyi kiadásokra, ebből 46 ezer forintot költenek ajándékokra. Háromból két ember állít karácsonyfát, amelyre közel 14 ezer forintot fordítanak – olvasom a netes összefoglalókat.

Becézgetések egy munkahelyen

Hogyan működik a becenevek használata a munkahelyen? A becézés alatt jelen helyzetben nem a keresztnév rövidítését értik (például Benedek helyett Beni), hanem olyan nevek használatát, ami újfajta identitást ad az adott személynek. Mint például a Főni, a Mester, a kobra vagy más opciók a populáris kultúrából.

Álláskeresés: hogyan kezdjünk neki?

Az álláskeresés nem könnyű feladat és sok esetben hosszas folyamat, amibe legtöbbször sok időt és energiát kell fektetni, de ha felkészülten állunk neki a folyamatnak könnyebben és gyorsabban találjuk meg a megfelelő munkát. Hol érdemes elkezdeni az álláskeresést?