Menü

Superbrands 2014: Idén is minőségi díjas a Boiron márka és az Oscillococcinum

  • Dátum: 2014.04.27., 20:07

A Boiron márka idén 5. alkalommal, az Oscillococcinum idén 3. alkalommal nyerte el a Superbrands elismerést. De a díj nemcsak az évek száma miatt nagy érdem, hanem azért is, mert ez a homeopátia társadalmi elismerése. Tíz év alatt csak kevés gyógyszergyártó cég nyerte el a díjat, ezért a Boiron ötszöri elismerése különösen értékes.   A vállalat vezető terméke, az Oscillococcinum ismertsége egy év alatt 10%-ot nőtt.

Dr. Yves Groult, a Boiron Hungária Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: „Nagyon örülünk az elismerésnek, mely a nagyközönség és a szakemberek hiteles véleményét, a homeopátia elismertségét és a Boiron márka minőségét tükrözik. Bár OTC és vitamin kategóriában évente kevés Superbrands díjazott szokott lenni, az általunk képviselt márka több éve folyamatosan megerősítést kap, és termékeink elismertsége is folyamatosan növekszik.”  

A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére így a bizottság értékelése 2014-ben is kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással. A kutatási adatok szerint a lakosság azon része, mely jól ismeri, 68%-ban kedveli a Boiron márkát. A termékek közül a lakosság 71%-a jól ismeri az Oscillococcinum márkanevet, ez 10%-os növekedést jelent a tavalyi adatokhoz mérten. 

Az idén tíz éve bevezetett Superbrands elismerést egy évre ítélik oda az arra érdemes márkáknak és cégeknek a minőség védjegyeként, biztonságot és garanciát nyújtva a fogyasztóknak, akik a termékek mellett döntenek. A független szakértőkből álló bizottság a világ közel kilencven országában azonos előírásokat követve ugyanazon elv alapján dönt az elismerésre méltó cégekről és márkákról. Az adott márka tradícióját, történelmét, piaci szereplését, reputációját, a vállalat goodwilljét, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját és márkastratégiáját is figyelembe veszik a döntésnél.

Forrás, fotó:
Urban Communications

A hullahopp karika hatékonysága

A hullahopp karikára sokan először gyerekjátékként gondolunk, legalábbis férjem hangosan felnevetett, mikor közöltem, veszek magamnak egyet, pedig, ha utána olvas az ember, rájön, hogy valójában egy nem túl drága, könnyen tárolható, egyszerű edzéstípusról van szó, mely remekül formálja a deréktáji izmokat.

Természetes módszerek torokfájás ellen

Az én gyerekkoromban miért nem volt még torokfájás és köhögés elleni nyalóka? Csak kérdezem. Merthogy a patikában már ilyet is lehet kapni. A gyerekeim nagy örömére.

A gyomorégés okai

Az emésztési zavar kifejezés sokféle tünetre használjuk, és sokféle okot rejthet a háttérben, tehát nem konkrét betegség. A dyspepsia görögül rossz emésztést jelent, tehát olyan tüneteket takar, mint a rossz közérzetet okozó, hasi fájdalmak, diszkomfort érzetek, főként a felső régiókban.

Súlyproblémák és jojó-effektus

Aki fogyókúrázott már valaha, hallott már a jojó-effektusról, de mi állhat a hátterében, mi történik ilyenkor a testünkkel és mi a megoldás arra, hogy elkerüljük?

November, a férfi egészség hónapja

A november számos dolog hónapja, sokféle dolgot ünneplünk, vagy csak számon tartunk, de az egyik legfontosabb az, hogy a férfiak egészségmegőrzésére is felhívja a figyelmet.