Menü

Új divat a hajfestésben

  • Dátum: 2013.04.08., 12:56

Régen, a kilencvenes évek végén, 2000-es évek elején mindenki melíroztatott. Sötét hajba világos tincset, világosba sötétet. Idén egy új divat hódít, ami talán hasonló is, ez az ombre.

Az ombre franciául árnyékot, átmenetet jelent, ami le is írja a festés lényegét. A haj tövére és tetejére egy valamilyen színű festéket ken a fodrász, majd ahogy halad végig a haj hosszán, egyre sötétebb vagy világosabb árnyalatokat használ.

Ha szépen van megcsinálva, egyáltalán nem látszik választóvonal a színek között, teljesen természetes hatása lesz az átmenetnek, mint amikor például a nap szívja ki nyáron. Persze ezt is lehet túlzásba vinni, léteznek extravagáns ombre festések is, például kék vagy zöld árnyalatok. A legkedveltebbek inkább a természetes színek, például a világosbarnából megy át szőkébe, vagy fordítva, de nagyon szép a sötét vöröstől induló világosodó árnyalatokkal is.

Általában hosszabb hajakon mutat jól, de rövid hajon is végeznek ilyen festést, kérésre akár póthajat tesznek fel a szakemberek és azt festik a megfelelő árnyalatra. Érdemes utánajárni, ha valakinek megtetszik, ha igényesen van megcsinálva, mindenki a csodájára jár a környezetében.

Fotó:
csajzona.blogspot.com

Autózás télen

Sokak számára talán unalmas téma az autók télre való felkészítésének és a téli vezetésnek a témája, hiszen minden évben megteszik ezt figyelmeztetés nélkül is, azonban még a profiknak sem árt átismételni a teendőket, ha másért nem, emlékeztetőül. Mert nemsokára itt a tél. Ja, már itt is van.

Napközbeni szundikálás a munkahelyen

Mit nyerhetnek a hivatalos szieszta bevezetésével a vállalatok, és hogyan érdemes alkalmazniuk a HR-eseknek? A munkahelyi alvás koncepciója jelentős fejlődésen ment keresztül az elmúlt években, világszerte számos cég alkalmazza a mentális jólét érdekében, a Google, a Nike, a Procter & Gamble és a Facebook főhadiszállásain például már évek óta vannak alvókabinok. Jelen helyzetben nem arról van szó, hogy átaludja a fél csapat az éjszakai műszak egyharmadát, hanem hogy hivatalosan is pihenhet az alkalmazott munkaidőben.

Karácsony hitelből

Egy friss reprezentatív felmérés szerint a magyarok átlagosan 102 ezer forintot szánnak a karácsonyi kiadásokra, ebből 46 ezer forintot költenek ajándékokra. Háromból két ember állít karácsonyfát, amelyre közel 14 ezer forintot fordítanak – olvasom a netes összefoglalókat.

Becézgetések egy munkahelyen

Hogyan működik a becenevek használata a munkahelyen? A becézés alatt jelen helyzetben nem a keresztnév rövidítését értik (például Benedek helyett Beni), hanem olyan nevek használatát, ami újfajta identitást ad az adott személynek. Mint például a Főni, a Mester, a kobra vagy más opciók a populáris kultúrából.

Álláskeresés: hogyan kezdjünk neki?

Az álláskeresés nem könnyű feladat és sok esetben hosszas folyamat, amibe legtöbbször sok időt és energiát kell fektetni, de ha felkészülten állunk neki a folyamatnak könnyebben és gyorsabban találjuk meg a megfelelő munkát. Hol érdemes elkezdeni az álláskeresést?