Menü

A hirdetés figyelne minket

  • Dátum: 2013.09.02., 14:08

Forradalmasíthatja a reklámpiacot a Google vállalatóriás legújabb ötlete, amely megfigyelné a felhasználót, abból a célból, hogy a korábbinál pontosabban célzott hirdetést tudjon neki közvetíteni.

A hirdetések, elsősorban az online hirdetések hatékonyságát szeretné növelni a Google. Minden internetező rengeteg reklámot kap, akadnak közöttük célzottak is, azonban azt, hogy a felhasználó ezeket valóban megnézte, nagyon nehéz mérni. Azt pedig lehetetlen, hogy milyen hatással volt rá az adott hirdetés. Legalábbis eddig.

Az ötlet ugyanis felváltaná a kattintás alapú számolást, és egy szenzor segítségével a tekintetünket figyelné. Pontosabban azt, hogy ránézünk-e az adott hirdetésre, mennyi ideig figyelünk rá, és akár azt is, hogy a pupillánk mozgása alapján a reklám milyen hatást, érzelmet vált ki belőlünk. A tekintetkövetés ­– amelyet a Google speciális szemüvegéhez kapcsolódna - igazából nem újdonság, de a reklámpiac még nem használta. Ha elterjed, az forradalmi változást jelenthet. Nyilvánvaló, hogy pontosabb célzással jóval hatékonyabban lehetne reklámozni, ami a hirdetési felületek, csatornák értékét is növelné.

Természetesen a mért adatok begyűjtésével és értelmezésével a felhasználók még jobban kiismerhetőek lennének. A technika persze számos személyiségi jogi problémát felvet, azonban ezek kivédésével (elhárításával) hosszabb távon a multiknak nem szokott problémája lenni. Azt mondják majd, az adatok biztonságban vannak, de ennek igazságtartalma igazából ellenőrizhetetlen.

Fotó:
pixabay.com

Ultrabalaton negyedszer, avagy mi fán terem a csapatszellem!

A Tolna Vármegyében immáron öt éve aktívan működő FuTamási futócsoportunkból idén is nekivágott 10 fő, hogy körbefussa a Balatont, Magyarország egyik legnépszerűbb futóversenyén, a 18. alkalommal megrendezett NN Ultrabalatonon!

Korai zenei nevelés fontossága

Születésünktől kezdve megvan az a képességünk, hogy észleljük a dolgok zeneiségét. Sőt, ez a képességünk segít minél hamarabb megérteni a világ történéseit. Talán nem is olyan véletlen, hogy összehangolódásnak nevezzük az újszülöttekkel való kezdeti összecsiszolódást. Számukra még ez az elsődleges információforrás, és ennek további támogatása a fejlődési területek mindegyikére pozitív hatással lesz.

Skinimalizmus – minimalista bőrápolás

Rengeteg trend létezik bőrünk ápolására, mindenki kedvére válogathat közülük, hogy számára melyik a legmegfelelőbb, de mi van azokkal, akik már szinte elvesztek a kínálatban
és nem vágynak órákig tartó rutinra? Na, akkor figyelem, itt a megoldás!

Az idősödés megélése

Minden életszakasz egy krízis, amely az arra a korra jellemző változási pontok pozitív megélésével magában hordozza az új életszakaszba lépés lehetőségét. A szakirodalom
orvosi értelemben 60-65 éves korra teszi az időskor kezdetét.

Sült csirke aroma, fűszag, szalonnaillat

Sült csirke illatú parfümöt dob piacra a KFC – olvastam a minap a neten. Picivel több mint ötezer forintnak megfelelő összegért bárkinek olyan illata lehet, mint a KFC-s bundának. Meghökkentő illatok a világ minden tájáról mai cikkünkben!