Menü

A 10 éves Lidl és a P&G adománygyűjtést szervez az éhező gyermekek támogatásáért

  • Dátum: 2014.09.07., 19:53

A Procter & Gamble és a Lidl közös jótékony célú programot indít, melynek keretében minden vásárló, aki 2014 szeptemberében és októberében a Lidl magyarországi üzleteiben Procter & Gamble terméket vásárol, minden termék után 10 forinttal támogatja a Gyermekétkeztetési Alapítványt.  

A P&G és a Lidl közös társadalmi felelősségvállalási kampánya keretében azok a vásárlók, akik a Lidl üzleteiben P&G termékeket – többek között Ariel, Lenor, Jar és Head&Shoulders márkákat – vásárolnak, támogatják a Gyermekétkeztetési Alapítvány céljait és segítenek a rászoruló gyermekeknek legyőzni az éhséget.

Hazai és nemzetközi felmérések szerint ma Magyarországon közel 20 000 gyermek éhezik. A Gyermekétkeztetési Alapítvány 1993-as alapítása óta azért dolgozik, hogy hazánkban a legszegényebb körülmények között élő gyermekek rendszeresen megfelelő és elegendő táplálékhoz jussanak.

A P&G és a Lidl közös jótékonysági programjához két olyan sztár is csatlakozott nagykövetként, akikről köztudott, hogy szerény körülmények között nevelkedtek, mégis sikerült kitörniük és sikeressé válniuk, pozitív példát mutatva a kampányban támogatott gyermekek számára is. A kampány nagykövetei Berki Krisztián Európa-, világ- és olimpiai bajnok tornász, valamint Oláh Gergő, a népszerű X-Faktor 3. évadának győztese.

„A nehéz sors és a hátrányos helyzet lehet egy életforma, de lehet csupán egy ideiglenes állapot, ami megerősíti az ember lelkét, és felkészíti a jobb élethez való helyes hozzáállásra. Amikor szegények voltunk, mindig abban hittem, hogy ez csak egy ideiglenes állapot, amit megfelelő szemlélettel, szorgalommal és kitartással meg lehet változtatni.” – mondta Oláh Gergő.

A nagykövetekkel nem csupán a jótékonysági akciót népszerűsítő plakátokon, de egy-egy alkalommal személyesen is találkozhatnak majd a vásárlók a Lidl üzleteiben. A programot népszerűsítő, „Sikeréhség” című online kisfilmben Oláh Gergő és Berki Krisztián egy őszinte vallomás keretében emlékszik vissza a nehézségekre, és felhívja a vásárlók figyelmét arra, hogy egy apró, ám tudatos döntés most nagy változást hozhat a nélkülöző gyermekek életében.                                            

 „Voltak nehéz időszakaim, és most, hogy már nekem is van egy 7 hónapos kislányom, különösen együtt érzek azokkal a szülőkkel, akik szeretnének mindent megadni a gyermeküknek, de nincs rá lehetőségük. Nagyon örülök, hogy részese lehetek egy olyan figyelemfelhívó kampánynak, melynek elsődleges célja a hátrányos helyzetű és éhező gyermekek támogatása és jobb életfeltételeinek biztosítása.” – tette hozzá Berki Krisztián.

A P&G és a Lidl elkötelezett a gyermekek jólétéért, és felelős vállalatokként fontosnak tartják, hogy a vásárlók bevonásával, a közös gondoskodás jegyében enyhítsék a rászoruló gyermekek mindennapi gondjait, és új lehetőségeket nyissanak meg nekik a sikeres jövő felé.

Forrás, fotó:
Open Communications

Miért félünk a pletykáktól? – A digitális szóbeszéd árnyéka

A különböző híresztelések mindig is részei voltak az emberi társadalomnak. Már az ősidőkben is suttogtak egymás fülébe történeteket az emberek, hogy kibeszéljék, megítéljék vagy épp figyelmeztessék egymást. Ám míg korábban a pletyka személyes, szűk körben terjedt, ma már pillanatok alatt elérheti az egész világot. Az online térben új arcot öltött: azonnalivá, nyilvánossá és gyakran kontrollálhatatlanná vált. Éppen ezért félünk tőle jobban, mint valaha.

Kreatív kezek, nyugodt lélek. Miért kézműveskedünk?

Alkotni szinte bármilyen formában jó. A szó szoros értelmében a készítés bármely „műfaját” választhatjuk, ha szeretnénk érezni annak pozitív hatásait. Mindegy, hogy egy matricát ragasztunk ki, vagy éppen fából faragunk, fonalból fonunk, fényképalbumot ragasztunk össze, az alkotókedvünk garantáltan szárnyalni fog, és ezáltal önmagunkat is jobban megismerhetjük.

Hogyan válasszunk lakást?

A lakásszelektálás vagy lakásválasztás egy fontos és gyakran nehéz döntési folyamat. Ha valaki új otthont keres, számos szempontot kell figyelembe venni, hogy biztosan olyan lakást találjon, ami megfelel a személyes igényeinek és pénzügyi helyzetének. Hogyan válasszuk ki a legmegfelelőbb lakást?

Tréfa vagy bántalmazás? Netes kihívások és azok hatásai

Tojás tört a kislánya fején, bántalmazásért elítélték a TikTok-mamit. Megalázta a gyerekét, és ezt még meg is osztotta – a történet fent van pár napja a világhálón. A tojásos kihívás is felvet kérdéseket: mi számít tréfának és mi gyerekbántalmazásnak?

Mit jelent a rendkívüli felvételi eljárás a középiskolákban?

A rendkívüli felvételi eljárás a középiskolákban egy speciális, a normál felvételi eljárást követő lehetőség arra, hogy a tanulók bejuthassanak egy középiskolába, ha valamiért az általános felvételi időszak alatt nem nyertek felvételt, vagy még maradtak betöltetlen helyek egyes iskolákban.