Menü

Az intim gyantát merjük a legkevésbé otthon bevállalni

  • Dátum: 2014.11.25., 08:12

A 25-29 éves nők fordítják a legtöbb gondot a szőrtelenítésre, egyharmaduk legalább havonta jár kozmetikushoz. Elsősorban a szemöldök és az intim helyek epilálását bízzák szakértőre, otthoni szőrtelenítéskor pedig legtöbbször még mindig a borotvát választják – derült ki a nemzetközi WAX IN THE CITY kutatásából, amely november elején nyitotta meg első hazai walk-in waxing stúdióját a budapesti Eiffel Palace irodaházban.

A magyar nők több mint fele rendszeresen vesz igénybe szakértői segítséget a szőrtelenítéshez: a waxing stúdió megbízásából készített felmérésében részt vevők 31 százaléka legalább negyedévente, további 22 százaléka havonta jár epiláltatni. Mindössze a válaszadók 20 százaléka mondta, hogy soha nem volt még emiatt kozmetikusnál. A 25-29 éves fiatal nők fordítják a legnagyobb gondot a szőrtelenítésre: egyharmaduk legalább havonta igénybe vesz ilyen típusú szolgáltatást, míg a 40 és 50 év közötti hölgyeknek csak 14 százalékáról mondható el ugyanez. „Szerettük volna, hogy a magyar nők számára is elérhetővé váljon az azonnali, professzionális gyantáztatás lehetősége, ezért is örülünk, hogy Kotulyák Anita franchise-partnerünkkel november elején sikeresen megnyitottuk első magyarországi stúdiónkat” – mondta Christine Margreiter, a WAX IN THE CITY ügyvezetője és alapító tagja.

A stúdió hazai felméréséből az is kiderült, hogy az otthoni szőrtelenítést választó nők több mint fele ragaszkodik a borotváláshoz, csupán 17 százalékuk használ epilálógépet, közel ugyanennyien pedig a fájdalommentes krémekre esküsznek. A waxing stúdió felmérésében megkérdezett hölgyek csupán egytizede szokott otthon gyantázni. „Jól látszik, hogy bár a nők többsége rendszeresen jár szakemberhez, mégis előfordul, hogy az otthoni szőrtelenítést választják, mert idő szűkében ezt tartják a leggyorsabb megoldásnak. A 18 európai nagyváros után most Budapesten is megnyíló waxing stúdió egyik legnagyobb előnye éppen az, hogy a hölgyek és az urak akár azonnal, időpont-egyeztetés nélkül beugorhatnak gyantáztatni” – mondta Kotulyák Anita, az első hazai WAX IN THE CITY stúdió tulajdonosa. – „A nyugaton már jól bevált koncepció jelentősen megkönnyíti az elfoglalt nők és férfiak életét, ezért is fogadták a hazánkban élő külföldiek örömmel, hogy végre Magyarországon is elérhetővé vált számukra a walk-in waxing” – tette hozzá a stúdió vezetője.

A bizalom és a higiénia a legfontosabb

A kutatásból az is kiderült, hogy a szemöldök és az intim szőrszálak eltávolítása az, amit a nők legtöbbször szakemberre bíznak. „A legtöbben otthon semmilyen nyugtató hatású készítményt nem használnak, amely segíthetné a bőr regenerálódását, a szakszerűtlen szőrtelenítés pedig akár maradandó bőrsérülésekhez is vezethet” – magyarázta Kotulyák Anita. – „A waxing utáni megfelelő és körültekintő bőrápolás elengedhetetlen része minden egyes kezelésünknek, legyen szó bármely testrész gyantázásáról” – tette hozzá a WAX IN THE CITY stúdió tulajdonosa.

Azon nők számára, akik rendszeresen járnak kozmetikushoz szőrteleníttetni, a legfontosabb szempont a higiénia és a minőség, vagyis a hozzáértő kozmetikus, valamint a tiszta, rendezett környezet és eszközök megléte. „A kifogástalan higiénia alapfeltétele a szőrtelenítésnek, munkatársaink pedig többhetes továbbképzésen vesznek részt Berlinben, hogy elsajátítsák azokat a speciális technikákat, amelyekkel szinte fájdalommentessé tehető a gyantázás. Emellett olyan professzionális, kizárólag számunkra kifejlesztett, méhviasz alapú meleggyantával dolgoznak, mellyel gyantacsíkok nélkül távolíthatják el a testszőrzetet” – emelte ki a hazai waxing stúdió vezetője. A szőrtelenítéssel kapcsolatos döntésben jelentős szerepe van az áraknak és az előjegyzési időnek is, míg egy új szolgáltatás kipróbálásakor az ismerősök ajánlása játssza a legnagyobb szerepet a felmérés szerint.

Forrás, fotó:
Sakkom Interaktív

Napközbeni szundikálás a munkahelyen

Mit nyerhetnek a hivatalos szieszta bevezetésével a vállalatok, és hogyan érdemes alkalmazniuk a HR-eseknek? A munkahelyi alvás koncepciója jelentős fejlődésen ment keresztül az elmúlt években, világszerte számos cég alkalmazza a mentális jólét érdekében, a Google, a Nike, a Procter & Gamble és a Facebook főhadiszállásain például már évek óta vannak alvókabinok. Jelen helyzetben nem arról van szó, hogy átaludja a fél csapat az éjszakai műszak egyharmadát, hanem hogy hivatalosan is pihenhet az alkalmazott munkaidőben.

Karácsony hitelből

Egy friss reprezentatív felmérés szerint a magyarok átlagosan 102 ezer forintot szánnak a karácsonyi kiadásokra, ebből 46 ezer forintot költenek ajándékokra. Háromból két ember állít karácsonyfát, amelyre közel 14 ezer forintot fordítanak – olvasom a netes összefoglalókat.

Becézgetések egy munkahelyen

Hogyan működik a becenevek használata a munkahelyen? A becézés alatt jelen helyzetben nem a keresztnév rövidítését értik (például Benedek helyett Beni), hanem olyan nevek használatát, ami újfajta identitást ad az adott személynek. Mint például a Főni, a Mester, a kobra vagy más opciók a populáris kultúrából.

Álláskeresés: hogyan kezdjünk neki?

Az álláskeresés nem könnyű feladat és sok esetben hosszas folyamat, amibe legtöbbször sok időt és energiát kell fektetni, de ha felkészülten állunk neki a folyamatnak könnyebben és gyorsabban találjuk meg a megfelelő munkát. Hol érdemes elkezdeni az álláskeresést?

Cipősdoboz akció - csatlakozz!

„Cipősdoboz akció idén is! Te is segíthetsz!” – emlékeznek még a korábbi cikkeinkre erről? Ha igen, annak nagyon örülünk, ebben az esetben ideje ismét emlékeztetni magunkat erre a nagyszerű jótékonysági kezdeményezésre!