Menü

Idén is folytatja a P&G és a Lidl közös adománygyűjtő programját az éhező gyermekek támogatásáért

  • Dátum: 2015.04.13., 08:59

A sikeres tavaly őszi kampány után a Procter & Gamble és a Lidl idén is elindítja közös jótékony célú programját, melynek keretében minden vásárló, aki 2015 áprilisa és júniusa között a Lidl magyarországi üzleteiben Procter & Gamble terméket vásárol, minden termék után 10 forinttal támogatja a Gyermekétkeztetési Alapítványt.  

A P&G és a Lidl közös társadalmi felelősségvállalási kampánya keretében azok a vásárlók, akik a Lidl üzleteiben P&G termékeket – többek között Always, Ariel, Blend-a-Med, Gillette, Head&Shoulders, Jar, Lenor, Old Spice és Pampers márkákat – vásárolnak 2015. április 7. és június 30. között, támogatják a Gyermekétkeztetési Alapítvány céljait és segítenek a rászoruló gyermekeknek legyőzni az éhséget.

A két jótékony vállalat közös tavalyi programja sikeresen zárult, a Gyermekétkeztetési Alapítvány „Mindenki ebédel” programjához csatlakozva 5 millió forinttal támogatták 4 település rászoruló családjait, és 112 hátrányos helyzetű gyereknek biztosították fél évre a melegétel-ellátást. Most is ezt a programot karolja fel a kezdeményezés, a kampány során összegyűjtött pénzadományon túl azonban idén a P&G tisztító- és tisztálkodási szerekből álló termékadománnyal is támogatja majd a rászoruló gyermekek családját, hogy ezzel is hozzájáruljon a mindennapok megkönnyítéséhez és otthonaik kényelmének megteremtéséhez.

A kampány nagykövetei számára sem ismeretlen a nélkülözés: Oláh Gergő énekes és Berki Krisztián világ- és olimpiai bajnok tornász ismét örömmel fogadták el a felkérést, hogy személyes szerepvállalásukkal vigyék a kezdeményezés hírét és erősítsék annak sikerét idén is. „A tavalyi kampány során nem csupán 5 millió forintot sikerült összegyűjteni, hanem az adományozók egy különleges Mikulás-partival is kedveskedtek a gyerekeknek, akik egy felejthetetlen napot tölthettek el a Budapesti Állatkertben. Volt szerencsénk Gergővel részt venni az eseményen és fantasztikus élmény volt látni, hogy milyen jó helyre megy a segítség. Kellenek az ilyen kampányok, ami mögé teljes szívvel oda lehet állni.” – mondta Berki.

A nagykövetekkel nem csupán a jótékonysági akciót népszerűsítő plakátokon, hanem a programot népszerűsítő, „Sikeréhség” című online kisfilmben is találkozhatnak a vásárlók. A filmben Oláh Gergő és Berki Krisztián egy őszinte vallomás keretében emlékezik vissza a nehézségekre, és felhívják a vásárlók figyelmét arra, hogy egy apró, ám tudatos döntés most nagy változást hozhat a nélkülöző gyermekek életében.

„Óriási élmény volt a tavalyi kampányban részt venni. Pontosan tudom, hogy az emberek figyelme, segítőkészsége milyen sokat jelent, ha az ember kilátástalan helyzetben van.

Hiszem, hogy az ilyen kezdeményezések, és a mi személyes jó példánk, sikertörténetünk erőt adhat a nélkülöző gyerekeknek is, hogy higgyenek magukban. Remélem, idén még több gyereknek tudunk segíteni, hogy a tányérjukba a támogatásnak köszönhetően most is biztosan kerüljön meleg étel.” – tette hozzá Oláh Gergő.

A P&G és a Lidl elkötelezett a gyermekek jólétéért, és felelős vállalatokként fontosnak tartják, hogy a vásárlók bevonásával, a közös gondoskodás jegyében enyhítsék a rászoruló gyermekek mindennapi gondjait, és új lehetőségeket nyissanak meg nekik a sikeres jövő felé.

Forrás, fotó:
OpenCom

Régi húsvéti szokások

A húsvét a kereszténység egyik legjelentősebb ünnepe. Ma már inkább a tavaszvárás, és a tavasz eljövetelének jele, amelyet március vagy április hónapban (a Hold állásának megfelelően) tartanak, és sokaknál vallástalan jelentéssel bír. Azonban az ünnephez rengeteg régi (ma már vicces) hagyomány kapcsolódik, amelyek közül olvashatunk néhányat ebben a cikkben.

Ugye nem vesz senki élő nyuszit/csirkét/kacsát húsvétra ajándékba?

Ugye nem vesz senki élő nyuszit/csirkét/kacsát húsvétra ajándékba? Plüss nyuszi/csirke/kacsa vagy csoki nyuszi/csirke/kacsa a tökéletes választás! – olvasom az egyik állatvédő egyesület facebook oldalán és megmondom őszintén teljes mértékben egyetértek a felhívásukkal!

Munkahelyi motiváció?

Minden vezető sikeres cégre és lelkes munkatársakra vágyik, akik szakmailag kiválóak és minden nap a legjobb formájukat hozzák. A valóság azonban nem ilyen egyszerű. Még a legjobbnak tűnő munkatárs esetében sem lehetünk teljesen biztosak abban, hogy ugyanolyan teljesítményt nyújt napról-napra, és mindig maximálisan eltökélt. Jó hír, hogy vezetőként nagyban befolyásolhatjuk, hogy egy dolgozó mennyire tudja és akarja kihasználni tehetségét! Lássuk, hogyan!

8 különleges és elragadó húsvéti tradíció a világ különböző tájairól

Itthon a locsolkodás, rokonlátogatás, családi körben elfogyasztott finom ételek és természetesen a tojásfestés. Ezek mindenki számára jól ismert húsvéti tradíciók, azonban más nemzeteknél eltérő szokások uralkodnak, ismerjük meg ezeket is!

Jön a gofri világnapja!

Édes emlékezésre hívjuk a kedves olvasókat! Már meg sem lepődünk az abszurdabbnál abszurdabb világnapokról olvasva, de most tegyünk egy kivételt és beszéljünk arról, hogy március 25-én van a gofri világnapja!