Mert a kutyatartók érdekeit is képviselni kell!
- Dátum: 2015.05.26., 08:12
Magyarországon minden negyedik ember kutyatartó és talán még fontosabb adat, hogy majdnem minden embernek van kutyája egyszer az életben. A legtöbb embernek jó emléke a kutya, sokaknak pedig a minőségi életet biztosítja segítőkutyája. Egy új életmód van kialakulóban, a társként, családtagként tartott kutyák gazdái egy új társadalmi réteget alkotnak. Jellemző rájuk, hogy felelősen gondolkoznak a kutyatartásról, iskolába járnak kutyájukkal, feltakarítják kutyáik után a piszkot és környezettudatosan kutyáznak. Legtöbben kutyás közösségek tagjai, ahol központi téma a kutyás életmód.
Ahhoz, hogy a kutyabarátok érdekei is képviselve legyenek a társadalomban, öt évvel ezelőtt megalapult az EB OVO Egyesület. Ez a szervezet egyedüliként nem a kutyákat menti, hanem a kutyákat tartó embereket támogatja munkájával. Aki ma örökbe fogad egy kutyát, másnap kiszorul a legtöbb köztérről, közösségi programról, oktalanul. Az EB OVO szimpatizánsai hiszik, hogy a kutyatartás feltételeit, a kutyatartók tudatosságát fejlesztve a városi kutyázás konfliktus forrásból, társadalmi örömforrássá alakítható. Munkája során önkormányzatokkal egyeztet, kutyás stratégiát tervez, integrált rendezvényeket és közösségi takarításokat szervez, ismeretterjesztő anyagokat készít, szaktanácsadással segíti az arra nyitott szereplőket. A társadalomformálás fontos része a közösségi bevonás. Az EB OVO Egyesület munkája önkéntes munkával is támogatható és az adó 1%-ra is jogosult a szervezet.
„A kutyatartás mára életmóddá vált, de annak elfogadásáért sokat kell még tennünk! Mert a kutyatartók érdekeit is képviselni kell! Erre hivatott az EB OVO”
„Minden adózó állampolgárnak lehetősége van adója kétszer 1%-ának rendelkezéséről. Az egyik 1%-ot egy civil szférában működő szervezet részére adhatja oda. Amennyiben idén a kutyatartók érdekképviseletének ítéli, az EB OVO Egyesület adószáma:18025747-2-41.”
Az EB OVO Kutyahimnusza: https://www.youtube.com/watch?v=lJz6A-ClMXU
Forrás, fotó:
CreativTrip
Napközbeni szundikálás a munkahelyen
Mit nyerhetnek a hivatalos szieszta bevezetésével a vállalatok, és hogyan érdemes alkalmazniuk a HR-eseknek? A munkahelyi alvás koncepciója jelentős fejlődésen ment keresztül az elmúlt években, világszerte számos cég alkalmazza a mentális jólét érdekében, a Google, a Nike, a Procter & Gamble és a Facebook főhadiszállásain például már évek óta vannak alvókabinok. Jelen helyzetben nem arról van szó, hogy átaludja a fél csapat az éjszakai műszak egyharmadát, hanem hogy hivatalosan is pihenhet az alkalmazott munkaidőben.
Karácsony hitelből
Egy friss reprezentatív felmérés szerint a magyarok átlagosan 102 ezer forintot szánnak a karácsonyi kiadásokra, ebből 46 ezer forintot költenek ajándékokra. Háromból két ember állít karácsonyfát, amelyre közel 14 ezer forintot fordítanak – olvasom a netes összefoglalókat.
Becézgetések egy munkahelyen
Hogyan működik a becenevek használata a munkahelyen? A becézés alatt jelen helyzetben nem a keresztnév rövidítését értik (például Benedek helyett Beni), hanem olyan nevek használatát, ami újfajta identitást ad az adott személynek. Mint például a Főni, a Mester, a kobra vagy más opciók a populáris kultúrából.
Álláskeresés: hogyan kezdjünk neki?
Az álláskeresés nem könnyű feladat és sok esetben hosszas folyamat, amibe legtöbbször sok időt és energiát kell fektetni, de ha felkészülten állunk neki a folyamatnak könnyebben és gyorsabban találjuk meg a megfelelő munkát. Hol érdemes elkezdeni az álláskeresést?
Cipősdoboz akció - csatlakozz!
„Cipősdoboz akció idén is! Te is segíthetsz!” – emlékeznek még a korábbi cikkeinkre erről? Ha igen, annak nagyon örülünk, ebben az esetben ideje ismét emlékeztetni magunkat erre a nagyszerű jótékonysági kezdeményezésre!