Magyar sikerek az arcápolásban
- Dátum: 2021.03.26., 02:59
- Nagypál Bíborka Anna
- képek:pexels.com
- arcápolás, brand, dermatológia, dermokozmetika, egészség, magyar, márka, mentes termékek, siker, tudatosság
Már jól lehet látni, hogy a jövő a környezettudatosságban, a szemétmentes termékekben van. Fontos a helyes arcápolás és a megfelelő, egyéni rutin kialakítása, erre egyre több magyar cég és influenszer is felhívja a figyelmet. Azt is figyelembe veszik, hogy az ilyen minőségi termékeket borsos áron árulják, ezért próbálkoznak pénztárcabarát megoldásokat keresni. Emiatt egyre több magyar vállalkozás lendül fel és hódítja meg magyar emberek ezreit.
A Geek&Gorgeous magyar márka Rácz Judit nevéhez köthető, aki a krémmánia.hu megálmodója egyaránt. 2015-ben jött az ötlet, hogy Budaházy Péterrel (Helia-D tulajdonosa) közösen egy márkát készítsenek. A G&G termékei parfüm-, színezék- és szárító alkoholmentesek, állatokon nem tesztelik a hatóanyagokat. Kerülik az allergén anyagokat és a vitatott összetevőket. Tiszta hatóanyagokat és top összetevőket használnak. Gyártanak AHA, BHA és PHA savakat, emellett például niacinamide, C-vitamin, azeclair és hialuron szérumokat. Foglalkoznak tonik, lemosó és retinal gyártásával is. Egészen pénztárca barát az összes termékük, és 100%-ban magyar. Létrehoztak egy angol nyelvű oldalt is, hogy külföldre is elszálljon a hír, hogy milyen szuper márka a Geek&Gorgeous.
Az almost 1.618 nevű cég egy teljesen új márka a magyar dermatológiai márkák között. A PHI Cosmetics szintén magyar márka szárnyai alatt nevelkedett, a szakmai csapat vezetője egy fiatal élelmiszer-és biomérnök, Szujó Nóra. A csapat sokféle képzettségű mérnökből és szakemberből áll, hogy minden termék professzionális legyen. „Az almost 1.618 megalkotásánál az volt a cél, hogy egy natúr, káros anyagoktól mentes minimalista formulákból álló termékcsaládot hozzunk létre, melyben a fókuszt a hatóanyagokra helyeztük.” – írja bemutatkozójában Nóra. Natúr összetevőkkel foglalkoznak a gyártási folyamatok során. Sőt annyira nyitott a vásárlókra a cég, hogy mindenkit invitálnak a laborukba, ahol meg lehet nézni a gyártási folyamatot és ingyenes konzultációra is van lehetőség. Rengeteg szérumot árulnak (ők ezeket monoszérumként és biszérumként hirdetik), de arckrém is található a palettán. Árban drágább, mint a G&G, de ők is minőségi összetevőkkel dolgoznak.
A Manna egy régebbi márka, már drogériák polcain megtalálhatóak termékeik. Nemcsak arcápolással, hanem magával a szépségápolással foglalkoznak, ezért gyártanak szappant, sampont és egyéb termékeket is. Megalkotója Varga-Darabos Andrea otthon kezdett kísérletezni a vegyszermentes szépségápolási termékekkel, mert az újszülött kisfia csupa kiütés lett. Később 2010-ben hobbijából vállalkozást indított, és gyermeknevelés mellett tanult is. Elsődleges irányvonaluk a szappangyártás volt, és úgy nőtte ki magát ez a naturkozmetikai vegán márka. A Manna az első magyar, a Cruelty Free International által is elismert, garantáltan állatkísérlet-mentes kozmetikai márka. Már gyártanak arcápolókat, szépségolajokat, arcpakolásokat és bőrradírokat. Ellentétben a fenti két céggel, a Manna nem dermokozmetikai cég, de törekednek a káros összetevők kerülésére, azonban termékeik tartalmaznak parfümöt. Árban nagyjából a fenti két cég között helyezkedik el.
A következő részben még hozok pár sikeres magyar arcápolási céget, hiszen még lehet folytatni a sort! Legyünk büszkék ezekre a márkákra, és ha tehetjük, válasszunk mindenből magyar terméket, ezzel támogatva a magyar munkahelyeket!
Nagypál Anna
A nőgyógyászati rákszűrés fontossága

Senki sem szeret orvoshoz járni, különösen nem nőgyógyászati vizsgálatra. Sokan halogatják a rákszűrést, mert kellemetlennek, időigényesnek érzik, pedig valójában egy néhány perces, egyszerű eljárásról van szó, amely életet menthet.
Ősz a kertben – a csendes álom ideje

A hűvös napok érkezésével az udvar is átváltozik. A harsány nyári színek helyét átveszik a szürkésebb árnyalatok, a virágágyások fölött pedig ott lebeg a nyugalom látszata. Sokan ilyenkor hajlamosak elengedni a kültéri munkát, mondván úgyis vége a szezonnak. Pedig éppen ilyenkor dől el, milyen lesz tavasszal a kert, hiszen a minőségi gondoskodás minden percét visszaadja a környezetünk.
A természet sokszínű csodája – a biodiverzitás jelentősége

A biodiverzitás fogalma magában foglalja az élővilág minden formáját és kapcsolatát – a legapróbb mikroorganizmusoktól a hatalmas emlősökig, a tengeri algáktól a trópusi esőerdők fáiig. A biodiverzitás nemcsak azt jelenti, hogy sokféle faj él a bolygón, hanem azt is, hogy ezek az élőlények együtt, egy összetett rendszerben működnek.
Amikor az ősz beköltözik az otthonunkba és a lelkünkbe is

Minden évszaknak megvan a hangulata, a vele járó illatok, színek, amik nem csak a fizikai megjelenésben fontosak, hanem a mentális egészségünkre is hatással vannak.
Állatok Világnapja – amikor az ember újra megtanulja, mit jelent szeretni feltétel nélkül

Október 4-én az egész világ az állatok felé fordult – de nemcsak a cuki kiscicák és hűséges kutyák kedvéért. Az Állatok Világnapja arról is szól, hogy emlékeztessen minket: nem vagyunk egyedül ezen a bolygón.