Menü

Sült csirke aroma, fűszag, szalonnaillat

Sült csirke illatú parfümöt dob piacra a KFC – olvastam a minap a neten. Picivel több mint ötezer forintnak megfelelő összegért bárkinek olyan illata lehet, mint a KFC-s bundának, ugyanis ilyen parfümöt dob piacra a Kentucky Fried Chicke. A gyorséttermi lánc nem egy új illattal jelentkezik, hanem a sült csirkéjük jól ismert, 11 gyógynövényből és fűszerből álló bundáját idézik meg ebben a parfümben.

Ami ebben a dologban a viccen kívül jó érzést kelt, az az, hogy egyébként a bevételt egy fiatalokat segítő jótékonysági szervezet kapja meg. A KFC tavaly év végén már piacra dobott egy hasonló illatú parfümöt, akkor még az üvegnek is sült csirke alakja volt.

Azonban nem a KFC sült csirke illata a legmeghökkentőbb parfüm, vessünk egy pillantást a valaha volt legfurcsább üvegbe zárt illatokra, melyeket niche (ejtsd: nis) parfümöknek hívnak.

Mik azok a niche parfümök?

A niche parfümökkel a vásárlók egy kisebb csoportját kívánják kielégíteni a gyártók. Ezek a parfümök jóval drágábbak, mert különleges, sokszor nehezen beszerezhető alapanyagok szükségesek az elkészítésükhöz. A parfümőrök általában merészebb illatokkal dolgoznak, mert ezen illatok előállításakor a legfontosabb szempont, hogy viselőjük egyéniségét a lehető legnagyobb mértékben kiemeljék.

Melyek a legnépszerűbb niche parfümök?

Például az, amelyik a frissen vágott fű illatára emlékeztet. A kompozícióban található grapefruit, eukaliptusz, jázmin, kannabisz és angyalgyökér is, ezen illatok keveredése adja a végső formáját.

Nem tudunk betelni a legfinomabb reggeli illatával? Akkor a reggeleinket megfűszerezhetjük és feldobhatjuk a klasszikus sült szalonnára emlékeztető illattal! Már ilyen is létezik a piacon, ahogy az izgalom és az adrenalin parfümje is: ez pedig egy valódi, férfias illat, amely néhány különleges összetevőből áll. A vérből, verejtékből és nyálból álló koktélt úgy tervezték, hogy egyszerre szólítsa meg az összes érzékszervet.

Ha szeretjük a benzin szagát, akkor egy ilyen parfüm lehet a következő titkos kedvencünk!

Egy új parfümről van szó, mely nemcsak egy fás és romantikus illat, hanem egy autóműhely illatát is megidézi a petróleum, a bőr és a kínai cédrusfa felhasználásával.

Nos egy igazán morbid illat végezetül, de ezt csak akkor olvassák, ha már elmúltak 18 évesek… Egy sokkoló kompozícióról van szó, mely megragadja a nőiesség esszenciáját: a hüvely illatanyagait és enyhe vizeletszagot is tartalmaz ez a parfüm. Jól olvasták. Bár ez az illat teljesen szokatlan és meghökkentő, az viszont tudományosan megállapított tény, hogy ezek az illatok felerősítik a szexuális vágyakat.

A hegymászás művészete, avagy hegyek és élmények

Hegymászókat interjúvolni mindig érdekes és izgalmas lehetőség, hiszen ezek az emberek rendkívüli teljesítményeket érnek el. Kíváncsi voltam, hogyan alakul ki ez a szenvedély, milyen a hegymászók élete, mi motiválja őket, milyen élményeik és kihívásaik vannak. Kontár Nándor és Kepsta Viktor hegymászókkal beszélgettem.

A mese, mint megküzdési stratégia

Sokat olvashatunk a mesélés, a mesék pozitív hatásáról, legyen szó az esti sztori hallgatásról, az óvodai történet mondásról vagy a felnőtteknek szóló mesebeli mondákról. Gyakran úgy gondolunk ezen alkotásokra, hogy azért csináljuk, mert a történetek erkölcsi tanítása fontos a gyerekek számára, sokat tanulhatnak belőle, ráadásul a mese a saját nemzeti hagyományunk, kultúránk része, és ezáltal megismerhetünk más nemzeteket, kultúrákat is.

Hogyan építsünk hatékony edzésrutint otthon?

Hogyan kezdjünk el edzeni anélkül, hogy drága bérletet kellene venni vagy edzőterembe járnunk? Aki az otthoni edzésre szavaz, nekik hasznos dolgokat hozunk mai cikkünkben.

Hogyan hat a közösségi média az életmódra?

Hogyan befolyásolja a közösségi média mindennapjainkat és miként találhatunk egészséges egyensúlyt a digitális világ és a valóság között? Hogyan hat a közösségi média az életmódra? Erre keressük a válaszokat.

Hatékony időgazdálkodás a mai modern világban

Hogyan kezelhetjük jobban a napjainkat, hogy több időnk maradjon a fontos dolgokra? Taktikákat kínálunk hatékony időbeosztásra a munka és szórakozás közötti egyensúly megtalálásához.