Menü

Sült csirke aroma, fűszag, szalonnaillat

Sült csirke illatú parfümöt dob piacra a KFC – olvastam a minap a neten. Picivel több mint ötezer forintnak megfelelő összegért bárkinek olyan illata lehet, mint a KFC-s bundának, ugyanis ilyen parfümöt dob piacra a Kentucky Fried Chicke. A gyorséttermi lánc nem egy új illattal jelentkezik, hanem a sült csirkéjük jól ismert, 11 gyógynövényből és fűszerből álló bundáját idézik meg ebben a parfümben.

Ami ebben a dologban a viccen kívül jó érzést kelt, az az, hogy egyébként a bevételt egy fiatalokat segítő jótékonysági szervezet kapja meg. A KFC tavaly év végén már piacra dobott egy hasonló illatú parfümöt, akkor még az üvegnek is sült csirke alakja volt.

Azonban nem a KFC sült csirke illata a legmeghökkentőbb parfüm, vessünk egy pillantást a valaha volt legfurcsább üvegbe zárt illatokra, melyeket niche (ejtsd: nis) parfümöknek hívnak.

Mik azok a niche parfümök?

A niche parfümökkel a vásárlók egy kisebb csoportját kívánják kielégíteni a gyártók. Ezek a parfümök jóval drágábbak, mert különleges, sokszor nehezen beszerezhető alapanyagok szükségesek az elkészítésükhöz. A parfümőrök általában merészebb illatokkal dolgoznak, mert ezen illatok előállításakor a legfontosabb szempont, hogy viselőjük egyéniségét a lehető legnagyobb mértékben kiemeljék.

Melyek a legnépszerűbb niche parfümök?

Például az, amelyik a frissen vágott fű illatára emlékeztet. A kompozícióban található grapefruit, eukaliptusz, jázmin, kannabisz és angyalgyökér is, ezen illatok keveredése adja a végső formáját.

Nem tudunk betelni a legfinomabb reggeli illatával? Akkor a reggeleinket megfűszerezhetjük és feldobhatjuk a klasszikus sült szalonnára emlékeztető illattal! Már ilyen is létezik a piacon, ahogy az izgalom és az adrenalin parfümje is: ez pedig egy valódi, férfias illat, amely néhány különleges összetevőből áll. A vérből, verejtékből és nyálból álló koktélt úgy tervezték, hogy egyszerre szólítsa meg az összes érzékszervet.

Ha szeretjük a benzin szagát, akkor egy ilyen parfüm lehet a következő titkos kedvencünk!

Egy új parfümről van szó, mely nemcsak egy fás és romantikus illat, hanem egy autóműhely illatát is megidézi a petróleum, a bőr és a kínai cédrusfa felhasználásával.

Nos egy igazán morbid illat végezetül, de ezt csak akkor olvassák, ha már elmúltak 18 évesek… Egy sokkoló kompozícióról van szó, mely megragadja a nőiesség esszenciáját: a hüvely illatanyagait és enyhe vizeletszagot is tartalmaz ez a parfüm. Jól olvasták. Bár ez az illat teljesen szokatlan és meghökkentő, az viszont tudományosan megállapított tény, hogy ezek az illatok felerősítik a szexuális vágyakat.

Szüreti mulatságok Magyarországon – hagyomány, közösség és bor ünnepe

Az ősz beköszöntével, amikor a szőlőfürtök megérnek, és a természet színei aranyba, vörösbe és barnába öltöztetik a tájat, elérkezik a szüret ideje. Magyarországon a szőlő és a bor kultúrája évszázadokra nyúlik vissza, így a szüreti időszak nem csupán a termés betakarításáról szól, hanem a közösségek egyik legfontosabb ünnepe is.

Autó helyett bicikli és séta – új szemléletet hoz a Mobilitási Hét

A lakóhelyemen működő sportegyesület idén is aktívan bekapcsolódott az Európai Mobilitási Hét programsorozatába, amelyet szeptember 16. és 22. között rendeznek meg szerte Európában. Az esemény célja, hogy felhívja a figyelmet a környezetbarát, fenntartható közlekedési formákra – így természetesen a kerékpározásra is.

Az olvasás világnapját ünnepeljük!

Az UNESCO 1965-ben hirdette meg az Olvasás világnapját, felismerve, hogy a tanulás, a fejlődés és a társadalmi részvétel alapja az olvasni tudás. Az olvasás nemcsak tudást, hanem élményt is ad: történeteket, kultúrákat és emberi sorsokat tár fel, miközben fejleszti a kritikus gondolkodást és a kreativitást.

Generációk találkozása a munkahelyen

A modern multinacionális vállalatok sokszor válnak különböző életkorú személyek találkozóhelyévé. Ma már nem ritka, hogy egy irodában X, Y és Z generációs munkavállalók dolgoznak együtt, akik mindannyian más elvárásokkal, értékekkel és kommunikációs szokásokkal rendelkeznek. Ez a sokszínűség gazdagíthatja a szervezeti kultúrát, de komoly próbatételt is tartogathat a dolgozók részére.

Képernyőhasználat és szemromlás – Hogyan óvhatjuk látásunkat a digitális korban?

A modern világban a képernyők – legyen szó számítógépről, tabletről vagy mobiltelefonról – mindennapjaink szerves részévé váltak. Munka, tanulás, szórakozás és kommunikáció szinte elképzelhetetlen nélkülük.