Menü

Közösségi sportolás anyukáknak (is)

Akinek gyereke van, babysittere/gyerekfelvigyázója pedig nincs, az tudja, hogy a sportolást nem is olyan egyszerű megvalósítani a kicsi(k) mellett. Ezért jött létre a „Gyerünk anyukám” mozgalom, amelynek az eseményeit a weben és a facebook-on is követhetitek, és otthon tornázhattok, de virtuálisan közösen a többi édesanyával.

Közösen könnyebb – erre az elvre épül a Gyerünk anyukám alapötlete, amely mozgásra próbálja bírni az anyukákat. A nemrégiben indult honlapon és facebook oldalon lehetőség van becsatlakozni az online tornákhoz, amikor együtt, de mégis ki-ki az otthonában mozoghat. Ezen kívül különböző kihívásokban vehetünk részt, mint például a 25 napos plank (azaz statikus hídtartás) kihívás, melynek keretében egyre hosszabb és hosszabb ideig tudjuk tartani a testünket ebben az erősítő pozícióban.

A www.gyerunkanyukam.hu weboldalon keresztül követhetjük az éppen aktuális online tornákat, de a „Korábbi tornák” menüpont alatt megtalálunk néhány előző videót, amit bármikor követhetünk, ha éppen sportolni szeretnénk. Ezen kívül a facebook-on is megtalálhatjátok a közösséget a https://www.facebook.com/gyerunkanyukam link alatt, ráadásul a kis csapatnak van egy zárt csoportja is.

Aki pedig élőben szeretne tornázni a többi anyukával, az a HellóAnyu családbarát közösségi térben megteheti. Igazán felszabadító, hogy gyerek- és anyukabarát környezetben lehet tornázni, ahol senki sem fittnesslady, és nem a kockahasak és a legújabb trendek villogtatásáról szól az edzés, hanem hozzánk hasonlóan teljesen hétköznapi édesanyákkal találkozhatunk, ráadásul az edzés minősége is ránk van szabva, nem pedig egy versenyfelkészülésbe csöppenünk bele.  

Innentől tehát nincs kifogás kedves édesanyák, edzésre fel!

Utóirat: A közösségi tornázás nem csak anyukáknak ajánlott, hanem olyan hétköznapi nőknek is, akiknek nincs idejük, vagy kedvük fittnessórákra járni. Ráadásul mindez ingyen van! 

Fotó:
pixabay.com

Ne keressen tovább – ez a legjobb természetes édesítő

Sokan használnak alternatív megoldásokat a cukor helyett, de a megfelelő édesítőt megtalálni nehezebb feladat, mint gondolnánk.

Megduplázza a mozgás hatását, ha ezeket eszed edzés után

Az edzés célja nemcsak a fogyás lehet, de az izomtömeg növelése is. A két folyamat azonban nem zajlik párhuzamosan, mert a testnek az építkezéshez felhasználható extra energiára van szüksége, ami egy kalóriadeficittel rendelkező étrendben nincsen meg. Ahhoz, hogy a sportolásba ölt órák meglátszanak rajtad, az étkezésedet is a céljaidnak megfelelően kell alakítani.

10 000 lépés az egészséghez. Eddig ma mennyi volt?

Hallottuk már néhányszor, hogy aki egészséges és fitt szeretne lenni, annak10 ezer lépést kell megtennie egy nap. Mi ebben az igazság, hogy érhetjük el ezt a lépésszámot, mennyit kell mozogjuk egy nap? „Beszélgessünk” erről kicsit.

Az ugrókötelezés jótékony hatásai

Nem, az ugrókötél nem csak az iskolai tornaórákra való! Egy igazi alakformáló társ, mivel az ugrókötelezés számos jótékony hatással bír. Lehetőséged van szórakoztató módon szálkásítani a testedet a rendszeres ugrókötelezés által, amely vegyíti a kardió és az izomerősítő gyakorlatokat. Ne várj tovább, kezdj bele!

Életveszélyes súlycsökkentő szerek

Ha fogytán a türelmed fogyókúrád során, érthető, ha a gyors siker érdekében a súlycsökkentő szerekhez fordulnál. Többségük biztonságos, és ha betartod a használati utasítást, eredményesen egészíti ki diétádat. Néhányuk azonban olyan összetevőket tartalmazhat, melyek súlyosan károsítják egészségedet.