Menü

A nyári alak télen készül. Indul a beach- body projekt!

Vannak ezek a szinte unalomig ismételt mondatok, mint „A kockahas a konyhában készül!” és a címben is szereplő: „A nyári alak télen készül!”. No, de azért is lettek ezek már szinte közhelyek, mert igazságtartalmuk miatt sokat ismételték őket. Higgyétek el, ez a legjobb időszak ez arra, hogy elkezdjük-újrakezdjük az alakformálást, vagy „csak”az egészséges életmódot.

Az edzőtermek nincsenek tömve, a januári lelkes életmódváltók nagy százaléka már kikopott, a strandformára pedig az első valóban meleg, napsütéses napokig (április-májusig) kevesen gondolnak, úgyhogy lesz szabad gép, és csacsogás sem fog zavarni edzés közben.

Már most is elkezdhetsz több zöldséget enni, a böjti időszakban pedig már lassan megjelennek a primőrök is. Vagyis azok a zöldségek, amelyeket üvegházakban, fóliasátrakban neveltek. Ezekkel a friss, szinte 0 kalóriás zöldekkel pedig a legeslegkönnyebb formába lendülni. (Nem beszélve arról, hogy a legtöbben jobban szeretik ezeket, mint a répa és egyéb gyökérzöldségeket, amikhez télen hozzájutunk.) Ha már most elkezdünk több zöldséget enni, idén egész másképp fogjuk megélni a primőrök megjelenését is.

Először a gondolkodásunkat állítsuk rá a célunkra! Ez a legnehezebb, hiszen még olyan bekuckózós idő van, akkor is, ha sokat süt a nap és 8-10 fok is van napközben. Persze, pont akkor, amikor a munkahelyeden ülsz. Aztán reggel és este sötétben és hidegben jössz-mész, úgyhogy ez még azért inkább tél-szagú időszak, de muszáj!

Magad miatt!

Gondolj arra, hogy fél év alatt 15-20 kilót is kényelmesen le lehet adni. Ha neked ennyit nem is kell fogynod, még jobb, az alakformálás terén még nagyobb eredményeket érhetsz el ennyi idő alatt.

Több zöldség, több folyadék, kevesebb gabona, semmi hozzáadott cukor. Heti 2-4 edzés. Az alapelveket ismered, csak koncentrálj a betartásra.

Ha mégse megy egyedül, kérj segítséget szakembertől!

Hajrá!

Ne keressen tovább – ez a legjobb természetes édesítő

Sokan használnak alternatív megoldásokat a cukor helyett, de a megfelelő édesítőt megtalálni nehezebb feladat, mint gondolnánk.

Megduplázza a mozgás hatását, ha ezeket eszed edzés után

Az edzés célja nemcsak a fogyás lehet, de az izomtömeg növelése is. A két folyamat azonban nem zajlik párhuzamosan, mert a testnek az építkezéshez felhasználható extra energiára van szüksége, ami egy kalóriadeficittel rendelkező étrendben nincsen meg. Ahhoz, hogy a sportolásba ölt órák meglátszanak rajtad, az étkezésedet is a céljaidnak megfelelően kell alakítani.

10 000 lépés az egészséghez. Eddig ma mennyi volt?

Hallottuk már néhányszor, hogy aki egészséges és fitt szeretne lenni, annak10 ezer lépést kell megtennie egy nap. Mi ebben az igazság, hogy érhetjük el ezt a lépésszámot, mennyit kell mozogjuk egy nap? „Beszélgessünk” erről kicsit.

Az ugrókötelezés jótékony hatásai

Nem, az ugrókötél nem csak az iskolai tornaórákra való! Egy igazi alakformáló társ, mivel az ugrókötelezés számos jótékony hatással bír. Lehetőséged van szórakoztató módon szálkásítani a testedet a rendszeres ugrókötelezés által, amely vegyíti a kardió és az izomerősítő gyakorlatokat. Ne várj tovább, kezdj bele!

Életveszélyes súlycsökkentő szerek

Ha fogytán a türelmed fogyókúrád során, érthető, ha a gyors siker érdekében a súlycsökkentő szerekhez fordulnál. Többségük biztonságos, és ha betartod a használati utasítást, eredményesen egészíti ki diétádat. Néhányuk azonban olyan összetevőket tartalmazhat, melyek súlyosan károsítják egészségedet.