Napközbeni szundikálás a munkahelyen
Mit nyerhetnek a hivatalos szieszta bevezetésével a vállalatok, és hogyan érdemes alkalmazniuk a HR-eseknek? A munkahelyi alvás koncepciója jelentős fejlődésen ment keresztül az elmúlt években, világszerte számos cég alkalmazza a mentális jólét érdekében, a Google, a Nike, a Procter & Gamble és a Facebook főhadiszállásain például már évek óta vannak alvókabinok. Jelen helyzetben nem arról van szó, hogy átaludja a fél csapat az éjszakai műszak egyharmadát, hanem hogy hivatalosan is pihenhet az alkalmazott munkaidőben.
Vásárlás-mánia
Az üzletek folyamatosan változó-bővülő kínálata mindenkire nagy hatást gyakorol. Vágyakozunk, hogy megvehessük azokat a ruhadarabokat, konyhai eszközöket, játékokat, műszaki cikkeket, amiket a szemünk meglát a boltok polcai között sétálva. De vannak, akik nem csupán eljátszanak a gondolattal, hogy milyen jó lenne megvenni, hanem a tettek mezejére is lépnek. És akik ezt folyton, kényszeresen megteszik, azokra bizony már mondhatjuk, hogy vásárlás-mániások.