Menü

A P&G a Lidl-lel együttműködésben 5 millió forinttal támogatja az éhező gyerekeket

  • Dátum: 2014.12.09., 21:20

Lezárult a Procter & Gamble és a Lidl közös, a vásárlókat is mozgósító adománygyűjtő akciója.  A két jótékony vállalat a Gyermekétkeztetési Alapítvány „Mindenki ebédel” programjához csatlakozva 5 millió forinttal támogatja 4 település – Veszprém, Balatonfőkajár, Nádasdladány és
Tiszaigar – rászoruló családjait, és 112 hátrányos helyzetű gyereknek biztosítja fél évre a melegétel-ellátást. Az adományozók emellett különleges Mikulás-partival kedveskedtek a gyerekeknek: egy felejthetetlen napot tölthettek a Budapesti Állatkertben a kampány két nagykövetével, Oláh Gergő énekessel és Berki Krisztián olimpikonnal.

A P&G és a Lidl közös társadalmi felelősségvállalási kampánya keretében azok a vásárlók, akik a Lidl üzleteiben P&G termékeket – többek között Ariel, Lenor, Jar és Head&Shoulders márkákat – vásároltak 2014 szeptemberében és októberében, minden termék után 10 forinttal támogatták a Gyermekétkeztetési Alapítvány céljait. Az összegyűlt pénzből támogatott családok kiválasztása pályázati úton történt, melyet a Gyermekétkeztetési Alapítvány a „Mindenki ebédel” program keretében írt ki.  

A kampány lezárultával ma személyes és kötetlen esemény keretében adták át a Procter&Gamble és a Lidl vezetői a Gyermekétkeztetési Alapítvány képviselői számára az 5 millió forintos támogatást jelképező szimbolikus csekket. Az eseményen részt vett a kampány két nagynagykövete, Berki Krisztián Európa-, világ- és olimpiai bajnok tornász, valamint Oláh Gergő énekes, a népszerű X-Faktor 3. évadának győztese.

A teremben rendhagyó módon az a 112 hátrányos helyzetű gyerek is helyet foglalt, akiknek a tányérjába a támogatásnak köszönhetően fél évig biztosan kerül majd meleg étel. A jótékony vállalatok fontosnak tartották, hogy a hosszú távú segítség mellett egy élménydús nappal is kedveskedjenek a gyerekeknek Mikulás közeledtével. Oláh Gergő egy mini koncerttel lepte meg a gyerekeket, akik ezután személyesen a két példaképtől vehették át Mikulás-csomagjaikat, és megismerkedhettek a Budapesti Állatkert összes lakójával.

 „Ma Magyarországon még mindig közel 20 000 gyermek éhezik. Ahhoz, hogy ez a szám jelentősen csökkenjen, nélkülözhetetlen az olyan felelős vállalatok szerepvállalása, mint a P&G és a Lidl. Nagyon hálásak vagyunk, hogy felismerték az ügyünk fontosságát és támogatják céljainkat.” –  mondta el a Király Gábor, a Gyermekétkeztetési Alapítvány elnöke. A szervezet 1993-as alapítása óta azért dolgozik, hogy hazánkban a legszegényebb körülmények között élő gyermekek rendszeresen megfelelő és elegendő táplálékhoz jussanak.

„Óriási ajándék a gyerekek számára, hogy az ünnepek közeledtével egy ilyen felejthetetlen napot tölthettek a fővárosban, és a két nagykövettel, Gergővel és Krisztiánnal is személyesen megismerkedhettek. Mindketten nehéz körülmények közül indultak, ám mára fantasztikus eredményeket értek el - ők azok, akik erőt adhatnak és példaként szolgálhatnak ezeknek a gyerekeknek a jövőbeni sikereikhez. Ezt külön köszönjük a P&G-nek és a Lidl-nek.”- hangúlyozta Király Gábor.

A nagykövetekkel nem csupán a záró esemény alkalmával, de a jótékonysági akciót népszerűsítő plakátokon, interjúkban, illetve a programot népszerűsítő, „Sikeréhség” című online kisfilmben is találkozhattak a vásárlók. A filmben Oláh Gergő és Berki Krisztián egy őszinte vallomás keretében emlékezett vissza a nehézségekre, és felhívták a vásárlók figyelmét arra, hogy egy apró, ám tudatos döntés most nagy változást hozhat a nélkülöző gyermekek életében.

A P&G és a Lidl elkötelezett a gyermekek jólétéért, és felelős vállalatokként a jövőben is fontosnak tartják, hogy a vásárlók bevonásával, a közös gondoskodás jegyében enyhítsék a rászoruló gyermekek mindennapi gondjait, és új lehetőségeket nyissanak meg nekik a sikeres jövő felé.

Forrás, fotó:
Open Communications

Ünnep egyedül, de nem magányosan!

Az ünnepekre minden körülmények között fel kell készülni. Azoknak is, akik tudják, hogy szeretteik körében fogják őket eltölteni, és azoknak is, akik egyedül.

A halál belső ügyünk lett

A modern társadalom nem tud mit kezdeni a halál gondolatával és az erre való készülődéssel. Eltávolítja, elkendőzi a problémát, és még a haldoklónak is hazudik. Az élők számára az elmúlás témaköre, az ezzel kapcsolatos lelki megnyilvánulások egyfajta tabuk lettek. Miközben a médiában mégis egyre gyakrabban jelenik meg a gondolata.

A mese hatása a pszichére

Rengeteg gyermekekkel foglalkozó szakember, coach, pszichológus és pedagógus használja a meséket terápiás céllal. Ezért is alakult ki a meseterápia fogalma.

A túlzott perfekcionizmus hátrányai

Manapság egyre nagyobb elvárások szakadnak a nyakunkba, ami néhány embernél azt eredményezheti, hogy túlzottan perfekcionista lesz. Ez károsan hat egyaránt a saját mentális egészségünkre, teljesítményünkre és hosszú távon az emberi kapcsolatainkra is. Ezért fontos tehát felismerni, és tenni ellene!

A toxikus pozitivitás jellemzői és veszélyei

A toxikus pozitivitás gyakori része mindennapi beszélgetéseinknek. A kifejezés arra utal, miszerint bármilyen nehéz is egy élethelyzet, mindenképpen optimistának kell maradnunk – akkor is, ha a lelkünk mélyén éppen szenvedünk –. Cikkünkben a mérgező pozitivitás jellemzőiről és veszélyeiről tudhatunk meg többet, kitérve arra is, hogy mit tehetünk abban az esetben, ha saját magunkon is észleltük ennek a jeleit.