Menü

A P&G a Lidl-lel együttműködésben 5 millió forinttal támogatja az éhező gyerekeket

  • Dátum: 2014.12.09., 21:20

Lezárult a Procter & Gamble és a Lidl közös, a vásárlókat is mozgósító adománygyűjtő akciója.  A két jótékony vállalat a Gyermekétkeztetési Alapítvány „Mindenki ebédel” programjához csatlakozva 5 millió forinttal támogatja 4 település – Veszprém, Balatonfőkajár, Nádasdladány és
Tiszaigar – rászoruló családjait, és 112 hátrányos helyzetű gyereknek biztosítja fél évre a melegétel-ellátást. Az adományozók emellett különleges Mikulás-partival kedveskedtek a gyerekeknek: egy felejthetetlen napot tölthettek a Budapesti Állatkertben a kampány két nagykövetével, Oláh Gergő énekessel és Berki Krisztián olimpikonnal.

A P&G és a Lidl közös társadalmi felelősségvállalási kampánya keretében azok a vásárlók, akik a Lidl üzleteiben P&G termékeket – többek között Ariel, Lenor, Jar és Head&Shoulders márkákat – vásároltak 2014 szeptemberében és októberében, minden termék után 10 forinttal támogatták a Gyermekétkeztetési Alapítvány céljait. Az összegyűlt pénzből támogatott családok kiválasztása pályázati úton történt, melyet a Gyermekétkeztetési Alapítvány a „Mindenki ebédel” program keretében írt ki.  

A kampány lezárultával ma személyes és kötetlen esemény keretében adták át a Procter&Gamble és a Lidl vezetői a Gyermekétkeztetési Alapítvány képviselői számára az 5 millió forintos támogatást jelképező szimbolikus csekket. Az eseményen részt vett a kampány két nagynagykövete, Berki Krisztián Európa-, világ- és olimpiai bajnok tornász, valamint Oláh Gergő énekes, a népszerű X-Faktor 3. évadának győztese.

A teremben rendhagyó módon az a 112 hátrányos helyzetű gyerek is helyet foglalt, akiknek a tányérjába a támogatásnak köszönhetően fél évig biztosan kerül majd meleg étel. A jótékony vállalatok fontosnak tartották, hogy a hosszú távú segítség mellett egy élménydús nappal is kedveskedjenek a gyerekeknek Mikulás közeledtével. Oláh Gergő egy mini koncerttel lepte meg a gyerekeket, akik ezután személyesen a két példaképtől vehették át Mikulás-csomagjaikat, és megismerkedhettek a Budapesti Állatkert összes lakójával.

 „Ma Magyarországon még mindig közel 20 000 gyermek éhezik. Ahhoz, hogy ez a szám jelentősen csökkenjen, nélkülözhetetlen az olyan felelős vállalatok szerepvállalása, mint a P&G és a Lidl. Nagyon hálásak vagyunk, hogy felismerték az ügyünk fontosságát és támogatják céljainkat.” –  mondta el a Király Gábor, a Gyermekétkeztetési Alapítvány elnöke. A szervezet 1993-as alapítása óta azért dolgozik, hogy hazánkban a legszegényebb körülmények között élő gyermekek rendszeresen megfelelő és elegendő táplálékhoz jussanak.

„Óriási ajándék a gyerekek számára, hogy az ünnepek közeledtével egy ilyen felejthetetlen napot tölthettek a fővárosban, és a két nagykövettel, Gergővel és Krisztiánnal is személyesen megismerkedhettek. Mindketten nehéz körülmények közül indultak, ám mára fantasztikus eredményeket értek el - ők azok, akik erőt adhatnak és példaként szolgálhatnak ezeknek a gyerekeknek a jövőbeni sikereikhez. Ezt külön köszönjük a P&G-nek és a Lidl-nek.”- hangúlyozta Király Gábor.

A nagykövetekkel nem csupán a záró esemény alkalmával, de a jótékonysági akciót népszerűsítő plakátokon, interjúkban, illetve a programot népszerűsítő, „Sikeréhség” című online kisfilmben is találkozhattak a vásárlók. A filmben Oláh Gergő és Berki Krisztián egy őszinte vallomás keretében emlékezett vissza a nehézségekre, és felhívták a vásárlók figyelmét arra, hogy egy apró, ám tudatos döntés most nagy változást hozhat a nélkülöző gyermekek életében.

A P&G és a Lidl elkötelezett a gyermekek jólétéért, és felelős vállalatokként a jövőben is fontosnak tartják, hogy a vásárlók bevonásával, a közös gondoskodás jegyében enyhítsék a rászoruló gyermekek mindennapi gondjait, és új lehetőségeket nyissanak meg nekik a sikeres jövő felé.

Forrás, fotó:
Open Communications

A lovasterápia jótékony hatásai

A lovasterápia, hippoterápia és a kapcsolódó állatsegített terápia egyre nagyobb figyelmet kap világszerte, ugyanakkor hazánkban még kevéssé ismert és hozzáférhető módszer. Pedig ezek az eljárások nemcsak érzelmi és pedagógiai előnyökkel járnak, hanem mozgásterápiás hatásuk is jelentős.

Anyaság és nőiesség: miért nem kell választanunk?

Az anyaság az egyik legszebb, legfelelősségteljesebb, és talán leginkább átalakító szerep, amit egy nő az életében betölthet. De miközben az anyai szerepben nap mint nap helytállunk – etetünk, vigasztalunk, szervezünk, altatunk és folyamatosan aggódunk, figyelünk – könnyen elveszhetünk benne. Sok nő felteszi magának a kérdést: „Ki vagyok én most, hogy anya lettem? És hol van az a nő, aki korábban voltam?”

Mikortól számít valaki alkoholistának?

Az alkoholfogyasztás társadalmilag elfogadott része sok kultúrának – egy pohár bor vacsora mellé, sör a barátokkal, pezsgő ünnepléskor. De mikortól válik ez a szokás problémává? Mikortól számít valaki alkoholistának?

A hiány érzése egy jóléti világ közepén

A XXI. század embere furcsa ellentmondásban él. A történelem során soha nem volt még ennyire kényelmes, biztonságos és kiszámítható az élet, mint manapság. A technológia kitágította a lehetőségeket, szolgáltatások sokasága könnyíti meg a mindennapokat, és a fejlett országokban a legtöbben szinte korlátlanul hozzáférhetnek lehetőségekhez és szórakozáshoz. Ennek ellenére érezhetjük úgy, hogy valami mégsem jó. Hová tűnik a vidámság, és miért olyan nehéz jól érezni magunkat, amikor látszólag semmi sem hiányzik.

Személyiségtípus kisokos. Mit árulhat el rólunk négy betű?

Milyenek vagyunk mi valójában? Biztos mindenki ismeri a különböző játékos és összetettebb személyiségteszteket, ennek része, hogy például valaki introvertált, extrovertált, csapatkapitány vagy inkább csapattag. Különböző hobbi típuselméleti próbálkozásokkal rengetegszer találkozni. Azonban kérdéses, hogy a valóságban mennyire komplex egy ember lelkivilága?