Menü

A P&G a Lidl-lel együttműködésben 5 millió forinttal támogatja az éhező gyerekeket

  • Dátum: 2014.12.09., 21:20

Lezárult a Procter & Gamble és a Lidl közös, a vásárlókat is mozgósító adománygyűjtő akciója.  A két jótékony vállalat a Gyermekétkeztetési Alapítvány „Mindenki ebédel” programjához csatlakozva 5 millió forinttal támogatja 4 település – Veszprém, Balatonfőkajár, Nádasdladány és
Tiszaigar – rászoruló családjait, és 112 hátrányos helyzetű gyereknek biztosítja fél évre a melegétel-ellátást. Az adományozók emellett különleges Mikulás-partival kedveskedtek a gyerekeknek: egy felejthetetlen napot tölthettek a Budapesti Állatkertben a kampány két nagykövetével, Oláh Gergő énekessel és Berki Krisztián olimpikonnal.

A P&G és a Lidl közös társadalmi felelősségvállalási kampánya keretében azok a vásárlók, akik a Lidl üzleteiben P&G termékeket – többek között Ariel, Lenor, Jar és Head&Shoulders márkákat – vásároltak 2014 szeptemberében és októberében, minden termék után 10 forinttal támogatták a Gyermekétkeztetési Alapítvány céljait. Az összegyűlt pénzből támogatott családok kiválasztása pályázati úton történt, melyet a Gyermekétkeztetési Alapítvány a „Mindenki ebédel” program keretében írt ki.  

A kampány lezárultával ma személyes és kötetlen esemény keretében adták át a Procter&Gamble és a Lidl vezetői a Gyermekétkeztetési Alapítvány képviselői számára az 5 millió forintos támogatást jelképező szimbolikus csekket. Az eseményen részt vett a kampány két nagynagykövete, Berki Krisztián Európa-, világ- és olimpiai bajnok tornász, valamint Oláh Gergő énekes, a népszerű X-Faktor 3. évadának győztese.

A teremben rendhagyó módon az a 112 hátrányos helyzetű gyerek is helyet foglalt, akiknek a tányérjába a támogatásnak köszönhetően fél évig biztosan kerül majd meleg étel. A jótékony vállalatok fontosnak tartották, hogy a hosszú távú segítség mellett egy élménydús nappal is kedveskedjenek a gyerekeknek Mikulás közeledtével. Oláh Gergő egy mini koncerttel lepte meg a gyerekeket, akik ezután személyesen a két példaképtől vehették át Mikulás-csomagjaikat, és megismerkedhettek a Budapesti Állatkert összes lakójával.

 „Ma Magyarországon még mindig közel 20 000 gyermek éhezik. Ahhoz, hogy ez a szám jelentősen csökkenjen, nélkülözhetetlen az olyan felelős vállalatok szerepvállalása, mint a P&G és a Lidl. Nagyon hálásak vagyunk, hogy felismerték az ügyünk fontosságát és támogatják céljainkat.” –  mondta el a Király Gábor, a Gyermekétkeztetési Alapítvány elnöke. A szervezet 1993-as alapítása óta azért dolgozik, hogy hazánkban a legszegényebb körülmények között élő gyermekek rendszeresen megfelelő és elegendő táplálékhoz jussanak.

„Óriási ajándék a gyerekek számára, hogy az ünnepek közeledtével egy ilyen felejthetetlen napot tölthettek a fővárosban, és a két nagykövettel, Gergővel és Krisztiánnal is személyesen megismerkedhettek. Mindketten nehéz körülmények közül indultak, ám mára fantasztikus eredményeket értek el - ők azok, akik erőt adhatnak és példaként szolgálhatnak ezeknek a gyerekeknek a jövőbeni sikereikhez. Ezt külön köszönjük a P&G-nek és a Lidl-nek.”- hangúlyozta Király Gábor.

A nagykövetekkel nem csupán a záró esemény alkalmával, de a jótékonysági akciót népszerűsítő plakátokon, interjúkban, illetve a programot népszerűsítő, „Sikeréhség” című online kisfilmben is találkozhattak a vásárlók. A filmben Oláh Gergő és Berki Krisztián egy őszinte vallomás keretében emlékezett vissza a nehézségekre, és felhívták a vásárlók figyelmét arra, hogy egy apró, ám tudatos döntés most nagy változást hozhat a nélkülöző gyermekek életében.

A P&G és a Lidl elkötelezett a gyermekek jólétéért, és felelős vállalatokként a jövőben is fontosnak tartják, hogy a vásárlók bevonásával, a közös gondoskodás jegyében enyhítsék a rászoruló gyermekek mindennapi gondjait, és új lehetőségeket nyissanak meg nekik a sikeres jövő felé.

Forrás, fotó:
Open Communications

Digitális detox: amikor a csend lesz a legnagyobb luxus

Egyre többen kapcsolnak ki – szó szerint – hogy újra önmagukra találjanak. Reggel az első mozdulat: a telefon után nyúlunk. Ellenőrizzük az értesítéseket, görgetjük a híreket, belenézünk a közösségi médiába, és máris mások életében kalandozunk, mielőtt a sajátunkat egyáltalán elkezdtük volna.

Lehet még szünetet tartani az online világtól?

Képzeld el, hogy egy nap felébredsz, és minden digitális nyomodat eltünteted. Nincs többé Facebook, Instagram, Gmail, YouTube-előzmény vagy keresési múlt. Egyetlen kattintás, és mintha soha nem is léteztél volna az internetes térben. Elsőre talán felszabadítónak hangzik, de a legtöbbünk már a gondolattól is feszültté válik, hiszen minden virtuális kényelmünk kámforrá válna.

Hogyan találhatunk vissza önmagunkhoz egy trauma után?

Az életünk során egy tragédia vagy csalódás nemcsak fájdalmat hagy maga után, hanem űrt is. Az egyén ilyenkor gyakran elveszíti az iránytűjét, és minden, ami korábban biztosnak tűnt, hirtelen megkérdőjeleződik. A nehéz helyzetekből való felépülés nem csupán a sebek gyógyulásáról szól, hanem arról is, hogy újra felfedezzük, kik vagyunk valójában.

Amikor a munkahelyen születik szerelmi kapcsolat

A legtöbben a munkahelyükön töltik napjuk nagy részét. Itt szocializálódnak, idegeskednek és oldanak meg problémákat olyan emberekkel, akiket nap mint nap látnak. Nem meglepő, hogy időnként a közös munka többé válik puszta alkalmi kapcsolódásnál. A határ a szakmaiság és a vonzalom között sokszor átjárható, ez bizonyos esetekben nagyon rosszul sül el, néha viszont egy életre szóló szerelem születik belőle.

A hála ereje, a mindennapok gyógyítója

Gondoltál már arra, hogy nem minden alapvető és hogy sokszor csak a negatív dolgokat veszed észre, pedig vannak jó dolgok is? Mennyire vagy a hálás azokért a dolgokért, amik történnek veled?