A közösségi oldalak hatása az önismeretre
![](/data/image/150x200/2019/06/06/eye-1553789_1280_1.jpg)
Az önbizalom és a közösségi média kapcsolatba állítása mindennapos, hiszen jól láthatóan szoros az összefüggés. De ennél tágabb téren összeegyeztethető az, hogy a közösségi oldalak használata mellett hogyan tudjuk a saját külső-belső értékeinket, vágyainkat, örömeinket szemlélni. Tehát az, hogy hogyan ismerjük magunkat, szintén összefügghet azzal, amit a világhálón tapasztalunk.
Csalódás, ahogy azt még nem láttad...
![](/data/image/150x200/2018/12/06/man-2037255_1280.jpg)
Vagy ahogy csak nem akartad látni. Hiszen a "látás" elsődleges feltétele a "nézés". Tehát állj meg egy pillanatra és gondolkozz el, hogy milyen módon szemlélheted még a dolgokat, amelyek téged vesznek körül. Például a csalódást.
Tökfaragás és felháborodás – avagy Halloween van-e Magyarországon?
![](/data/image/150x200/2018/10/31/background-1298031_1280.png)
A magyarok mindig találnak alkalmat a jókedvű mulatozásra, vagy a sírásig éneklős-közösen táncolós-hajnalig beszélgetős összejövetelekre. Ezek a sztereotípiák nem csupán a külföldiek fejében élnek, mi is sűrűn hangoztatjuk őket. Mégis, ha az idegen népektől átvett ünnepekről van szó, heves tiltakozás alakul ki, és foggal-körömmel védjük magunkat, azt hangoztatván, hogy: „de hát ez nálunk nem szokás!”. Erre legjobb példa a Halloween.
Ne a csodaszerektől várjuk a megoldást
![](/data/image/150x200/2017/06/12/csodaszer-cover.jpg)
Az elkényelmesedett társadalmunkra jellemző, hogy úgy hisszük: mindenre van valamilyen tabletta vagy krém, amely megoldja a problémánkat. Legtöbbeknek eszébe sem jut, hogy az egészségért, a szépségért nekik is tenniük kellene. Mindenki várja a titkot, pedig az orrunk előtt hever: erőfeszítésnek hívják.
Negyedik alkalommal rendezték meg a Társadalmi Vállalkozások Napját
![](/data/image/150x200/2014/10/07/handshake-440959_640.jpg)
Hogy mi is az a társadalmi vállalkozás? Olyan vállalkozásokat jelent, ahol az üzletpolitika ugyanúgy valamilyen innovatív ötleten, üzleti terven, profitorientáltságon alapul, mint egy másmilyen vállalkozás esetében, de a fő célok között az is szerepel, hogy a vállalkozás valamilyen társadalmilag hasznos szerepet töltsön be.
Tanulható adakozás
![](/data/image/150x200/2014/01/13/children-205219_640_1.jpg)
Bár a karácsonyi időszak után az adakozási kedv lecsökken, mégis alapvetően világszerte egyre „divatosabb” az adományozás.