Menü

Trükkök, amivel rávesznek az online vásárlásra

A reklámok folyamatosan jelen vannak az életünkben. Nehéz definiálni egy olyan jelenséget, ami ennyire intenzíven jelen van mindennapjainkban, mint a hirdetés. A marketing és a reklámok fő célja a meggyőzés, a rábeszélés, manipulálás.

Tippek túlköltekezés ellen II.

Az előző cikkemből kiderült, hogy mit tehetünk azért, hogy kevesebb fölösleges holmi kerüljön a kosarunkba és több pénz maradjon a pénztárcánkban, most pedig a túlköltekezés ellen ígért cikkem második része következik.

Nyári diákmunkák

Ahogy beköszönt a nyári szünet, a diákokra rászabadul a két és fél hónapnyi szabadidő, amivel olykor nem is tudnak mit kezdeni. A bulizás, nyaralás és fesztiválozás sokba kerül, így érdemes elgondolkodni azon, hogyan kereshetik meg a rávalót.

Téli leárazások vagy átverés?

A rengeteg reklám a valóságban gyakran csalódássá válik. A beharangozott óriási kedvezmények helyett sok helyen csak 10-20 százalékos kedvezményt ígérnek, ennyit pedig az év többi napjaiban is látni. Biztosan annyira leakciózzák az árakat, ahogy hirdetik?

Nem minden egészséges, ami annak látszik – ne hagyja magát becsapni!

Rengeteg olyan termék sorakozik az élelmiszerüzletek polcain, ami egészségesnek, vagy diétásnak látszik, de sajnálatos módon ezek jó része csupán egy marketingfogás, és az étel csak részben tartalmaz egészséges összetevőket. Cikkünkben felsorolunk néhány figyelemfelhívó példát, hogy Ön is tisztábban lásson!