Menü

Hogyan csökkentsd a zsiradékot?

A felesleges kalóriák elfogyasztása pillanatok műve, de elégetni, az bizony hosszú órákat jelent az edzőteremben. Csökkentsük legalább a felére a zsírbevitelt!

Ezt (ne) együk újévkor!

A modern kor már nem bővelkedik annyira a hagyományokban, azonban az új esztendőbe való belépés legjobb előkészítésében rengeteg népszokás és népi újévi étel áll rendelkezésünkre.

Zabkása, arcradír, hajpakolás

A zab nagyon népszerű, olcsó és egészséges élelmiszerünk. Magas rost és gazdag E- illetve B-vitamintartalma mellett számos gyulladáscsökkentő anyagot is tartalmaz, a bőrnek is valóságos csodaszer, ne csak együk, külsőleg is szépüljünk tőle!

Nem eszem húst, baj?

Gyakori manapság, ha valaki elvből, vagy egészségügyi okokból, illetve bármilyen más megfontolásból nem eszik húst, sem állati eredetűt, vagy egyszerűen csökkenti az étrendjében a húsételek fogyasztását. Fehérjére azonban a szervezetünknek szüksége van, hogyan tudjuk pótolni ezt, ha nem eszünk húst?

Könnyű nyári fogások

Hőség van a lakásunkban, mégis ennénk valamit? Könnyű, egyszerűen elkészíthető, kímélő ételeket keresünk? A következő receptek hűsítően hatnak a szervezetre és még egészségesek is!

Diétás ételek - vidd magaddal!

A diétánk egyik legkörülményesebb része kitalálni, hogy mely ételeket vihetjük magunkkal, ha elmegyünk otthonról. Néhány praktikus tanáccsal segítünk ebben!

Idősek étrendje

Dietetikusok egybehangzó véleménye szerint idősödő korban is figyelni kell az életmódra. Ebben a korban is számos élettani változás zajlik a szervezetben, a tápanyag- és vitamindús, helyesen összeállított étrend nagyon fontos.