Trükkök, amivel rávesznek az online vásárlásra
A reklámok folyamatosan jelen vannak az életünkben. Nehéz definiálni egy olyan jelenséget, ami ennyire intenzíven jelen van mindennapjainkban, mint a hirdetés. A marketing és a reklámok fő célja a meggyőzés, a rábeszélés, manipulálás.
Kardio vagy erősítés?
Elég kényes és mondhatni állandó vitatéma, egymás győzködése a sportolók között, különösen a hölgyeknél, pedig nem vagyunk egyformák és egyáltalán nem biztos, hogy mindenkinek a testépítés vagy épp a futás vonzó. Nézzük a jó oldalait ezeknek az edzésformáknak. Vita nélkül.
Az első benyomás fontossága
Ez az a soha vissza nem térő lehetőség, amikor már első pillantásra leveheted a lábáról az ügyfeled, de akár el is riaszthatod magadtól. Ne feledd: még egyszer nem tehetsz rá első benyomást!
Reklámok, és azok veszélyei – legyünk tudatosak!
A reklámok önmagukban nem veszélyesek. De ha általuk átalakítjuk a saját gondolkodásunkat, az már sokkal veszélyesebb. Nem azért, mert egyszer rossz döntést hozunk, hanem mert a cselekedeteink mechanizmusa a fejünkben megmarad, és mi sokszor fogjuk ugyanazt a hibát elkövetni. Legyünk tudatosak és kritikusak!
Állásinterjú, érettségi, szóbeli vizsga: mit mondjak?
Ha te is könnyen zavarba jössz, ha egyedül kell összefüggően beszélned, érdemes elolvasnod a cikket.
Mosolyogjunk többet, hogy megnyerőbbek legyünk!
Nagyon kevés erőfeszítéssel is lehetünk sokkal megnyerőbb beszélők. A titok csak annyi, hogy mosolyogjunk többet! Egy nagyon rövid ideig tartó mosolygós időszak is befolyásolhatja az emberek döntéseit.