Menü

Hatékony módszerek otthoni mozgásra

Nem szeretnél kimozdulni otthonról? Nem kedveled az edzőtermeket? Nincs időd vagy kedves utazgatni ahhoz, hogy mozoghass? Otthon is remek konditermet vagy sarkot alakíthatsz ki magadnak!

Kiegészítők edzéshez

A testépítők esküdnek a kiegészítőkre, a kezdő sportolók pedig szeretnének minél hamarabb olyan szintre kerülni, mint az ideáljuk. Azonban biztos jó ötlet kezdőként is azt szedni, mint a profik?

Fehérjeturmixok

A fehérjeturmixok kedvelt italai azoknak, akik testtömeget szeretnének növelni. Az izom gyarapításán kívül néhányan a tökéletes, vékony testalkatuk elérése érdekében is fogyasztják őket. Mi ennek az oka? Valóban hasznos ez hosszú távon?

Villámgyors diéták – villámgyorsan felejtsd el!

15 extra hatékony villámdiéta! A 3 leghatékonyabb villámdiéta Hollywoodból! A legjobb villámétrendek! Dobj le nyárig 10 kilót! Mínusz 4 kiló 3 nap alatt! 5 nap alatt 1 ruhaméret! 5nap alatt 5 kiló! Joghurtdiéta! Tojásdiéta! Fogyj dinnyediétával! 800 kalóriás étrend! Ismerősek ezek a mondatok?

Az edzőteremben

Kacérkodtál már a gondolattal, hogy edzőterembe menj, de mindig rájöttél, hogy ez mégsem neked való és maradtál az otthoni edzésnél, vagy a futásnál? Meglepődnél, hogy mennyire más, mint hiszed! Élménybeszámolót olvashatsz.

Izomépítéshez a teljes tojást válaszd!

Te is olvastad a fitneszmodellek étrendjét, amiben a reggeli rántotta tojásfehérjéből készült, a főtt tojássárgájáját is kidobták. Rá is jöttél, hogy neked se kell az a felesleges plusz zsír! Emiatt csak a színtiszta fehérjét etted a spenótodhoz? Hiba volt!

Része-e a rizs az egészséges életmódnak?

A minap nagy port kavart a szakértők körében az egyik hazai „fittness guru” utalása a közösségi oldalon, miszerint a rizs is szerepel azon ételek között, amelyek az elhízásért, valamint a vércukor-problémákért, fokozott étvágyért felelősek. A rizs az a köret és alapanyag, amit egyszerre magasztalnak és üldöznek az egészséges életmód követői.